Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Jun 14, 2005 19:21:11 GMT 1
...eller dyrk muggsopp i vasken. Det er circa like interessant å se på.
|
|
|
Post by deaven on Jun 15, 2005 0:40:30 GMT 1
Ingmar. Mitt innlegg var svar på tiltale. Det var ikke et argument i mot noen og hadde ingenting med den diskusjon som egentlig skal pågå her å gjøre. Den tok rett og slett bare BL på det han hadde sagt til meg, isteden for å argumentere i mot meg. Og det lille av argumentasjon jeg noen gang har sett fra deg, har ikke vært argumenter. Det har vært misforståelser. Som jeg har forklart deg i etterkant. Om du fremdeles ikke har innsett at du ikke har kommet med et eneste verdifullt argument for hvorfor vi ikke skal feire russetid, så må jeg si at du forbauser meg du og. Du virker for meg mer opptatt av å ta folk på deres feil, framfor å si hva du selv mener. Noe du sikkert blir til å fortsette med etter dette debatt innlegget. Men da orker jeg ikke svare deg flere ganger.
|
|
|
Post by ingmar on Jun 15, 2005 14:14:04 GMT 1
(...)Om du fremdeles ikke har innsett at du ikke har kommet med et eneste verdifullt argument for hvorfor vi ikke skal feire russetid, så må jeg si at du forbauser meg du og. Du virker for meg mer opptatt av å ta folk på deres feil, framfor å si hva du selv mener. Noe du sikkert blir til å fortsette med etter dette debatt innlegget. Men da orker jeg ikke svare deg flere ganger. ...fnis. knis. latterbrøl. natta.
|
|