|
Post by Mini on Mar 25, 2005 16:18:45 GMT 1
Vel..ja, jeg tenkte at en tråd om barnlige gleder var på sin plass..eller? Hva gjør dere for å bevare barnet i dere? Tør dere være barnslige...eller er det fyfy? Hihi...liker dere fortsatt å hoppe i søler, og herje i snøen? (jeg elsker, skal bli profesjonell sølehopper) ;D Har dere gått helt over til voksenverden, eller står dere med et ben i barneverdenen? Selv kommer jeg aldri til å bli helt voksen, og det vil jeg ikke...jeg synes det er viktig å kunne være barnslige...og bevare barnet i oss! Tross alt...var ikke barndommen best? Det var den for meg i alle fall.. Så fortell meg om deres barnlige gleder...og barnslige handlinger! Fortell gjerne litt om hva dere gjorde i barndommen! Alltid gøy å høre barndomshistorier! ;D
|
|
|
Post by Hawken on Mar 25, 2005 16:32:24 GMT 1
Barndommen slutter kanskje, men barnet i en dør aldri. Ikke faaaeeen Å være barnslig og kunne leke er essensielt for enhver person, og jeg synes synd på enhver jævel som har mistet den lekende delen av seg selv. Jeg elsker å leke, jeg elsker å være barnslig og tulle rundt. På et eller annet tidspunkt får alle høre "Når skal du bli voksen?" Hva er egentlig voksen? Om det er å ta ansvar, betyr det iallfall ikke å la være å leke å se ting du gjorde som barn. Hadde bare alle kunne vært like utforskende som da de var barn... for en morsom verden det kunne vært. Jeg vil klatre i trær, tulle med vennene mine, klenge meg til mamma, trøste og bli trøstet, være aktiv, og være barnslig. Om jeg noensinne oppdager at jeg har glemt barnet i meg, tar jeg livet mitt. Alles inspirasjon bør være Peter Pan (som jeg alltid har fascinert meg av) - Gutten som aldri ville vokse opp. Han var barn og leken for alltid i NEVERLAND. Han ble aldri voksen, og kunne faenmeg fly. Om noen forteller meg at de har 'rast fra seg' og har 'lagt barnet i seg på hylla' - vil jeg gråte for den personen.
|
|
|
Post by Mini on Mar 25, 2005 16:36:36 GMT 1
Alles inspirasjon bør være Peter Pan (som jeg alltid har fascinert meg av) - Gutten som aldri ville vokse opp. Han var barn og leken for alltid i NEVERLAND. Han ble aldri voksen, og kunne faenmeg fly. Om noen forteller meg at de har 'rast fra seg' og har 'lagt barnet i seg på hylla' - vil jeg gråte for den personen. Helt enig..Peter Pan må være min yndlings tegnefilm! Hehe, den og Jungelboken! Veldig bra post forresten...du fikk sagt det.. Snart skal jeg til Synne og være barnslig.
|
|
|
Post by Christian on Mar 25, 2005 17:21:57 GMT 1
Jeg har ikke ikke noe imot å hoppe i søler eller eller leke i sandkassen Det er noe av det jeg gjerne gjør Personlig tror jeg at jeg aldri kommer til å bli helt "voksen" men det bryr meg ikke en døyt ;D
|
|
|
Post by Øyvind on Mar 25, 2005 17:40:01 GMT 1
Etterhvert som åra går, merker jo sikkert de aller fleste at de kanskje har fått plantet en fot inn i "de voksnes verden" og, altså. Det trenger ikke å være at man har blitt så voksen av seg, men at man plutselig ser den store verden, og dens problemer. Det var noe man ikke gjorde som små, da var alt helt ok, og man viste ikke hva som egentlig foregikk. Det er på dette punktet jeg føler at jeg liksom har en fot på den voksne sida og. Jeg har lært å se at ting ikke er så bra som man trodde, og at verden egentlig er helt syk og det meste står på hodet. Men over til den barslige delen. (Høhø) Jeg elsker å herje å rase av meg, og tror nok alltid jeg vil være full av faen og annet barnlig "fyll" Haha, bare spør Hawken. Vi gir oss aldri!
|
|
espens
Junior Member
|
Post by espens on Mar 25, 2005 17:52:10 GMT 1
I dag var jeg å akte i lag med Karoline (min kjære) og hennes to småsøsken. Arti sjit
|
|
|
Post by Mini on Mar 25, 2005 17:56:00 GMT 1
Sånne ting er så gøy! Godt å se at så mange fortsatt liker å gjøre sånne ting, som å ake... Vær barn! Til en viss grad da..
|
|
|
Post by marmelade on Mar 25, 2005 22:10:52 GMT 1
SNØØØBALLKRIIIG med småsøsken!
...Jeg vant, mwhoahaha!
|
|
|
Post by Andreas F. on Mar 26, 2005 2:23:52 GMT 1
Alles inspirasjon bør være Peter Pan (som jeg alltid har fascinert meg av) - Gutten som aldri ville vokse opp. Han var barn og leken for alltid i NEVERLAND. Han ble aldri voksen, og kunne faenmeg fly. Eller Michael Jackson, som også bor i NEVERLAND og aldri vokste opp. :') Hørte snakk om at en psykolog hadde sagt at han var som en 8 åring i hodet etter å ha undersøkt fyren.
|
|
|
Post by Eirik K. on Mar 26, 2005 11:14:45 GMT 1
jeg og mitt søskenbarn sloss faen meg hver dag, vondt men godt, hihi:D
|
|
|
Post by Andreas F. on Mar 27, 2005 2:47:27 GMT 1
jeg og mitt søskenbarn sloss faen meg hver dag, vondt men godt, hihi:D Du og Vegar?
|
|
|
Post by Christian on Mar 27, 2005 11:56:18 GMT 1
Og leke slåss med småsøsken er noe som må til
|
|
Martin
Full Member
Respirator
|
Post by Martin on Mar 27, 2005 18:17:48 GMT 1
Ja men all lekeslåssinga me brorn min blir tel reine krigen ætter kvært men d å lek me actionman sammen me søstra mi e en teng som kan vær ganske arti! æ anbefal oxo å jør litt jævelskap iblant
|
|
Martin
Full Member
Respirator
|
Post by Martin on Mar 27, 2005 18:47:49 GMT 1
æ glømte at d å spæll LEGO spæll på pc'en e oxo ganske arti.....bruka å mas om d når æ e ho hn Magnus ;D
|
|
|
Post by Golovan on May 5, 2005 21:42:56 GMT 1
Splæsje pytter og tygge isbiter og suge på dem og hoppe i sneen opp og ned og leke hemmelig agent og luske på naboene og liste meg rundt.
|
|