|
Post by Eirik K. on Apr 24, 2005 8:58:55 GMT 1
Her kan dere som vil skrive om skiver dere er glade, nye, gamle, uansett:D klem
|
|
|
Post by Eirik K. on Apr 24, 2005 8:59:53 GMT 1
*glade I
|
|
|
Post by Hawken on May 1, 2005 13:03:48 GMT 1
Converge - You Fail Me Sykt bra plate, men bare godlåter. Selvom sistelåta på plata gikk litt utenom stilen på resten av skiva. Utrolig kraftig, nydelig og rask plate. Her er det kaos. Utrolig bra tekster, og veldig sammenhengende plate. Bør kjøpes. Utrolig bra live-band også.
Xploding Plastix - The Donca Matic Singalongs Satan så feit electronica-plate med låter du vil blir robot av. Utrolig bra miksa, bra lyd, og tekniske finurligheter fra dataverden. Fittebra.
The Mars Volta - De-Loused I.T.C Bra plate, og med låtene Mars Volta slo igjennom med, etter 'Tremulant Ep'. Cedric og Omar fra At The Drive-In. De fleste har sikkert hørt 'Intertiatic ESP', som ligger godt innpakket i denne skiva. Bare bra låter, raskt, kraftig og nydelig.
|
|
|
Post by Øyvind on May 7, 2005 11:08:51 GMT 1
Cult of Luna - The Beyond
Ei plate jeg aldri blir lei av. Ei blanding av steinharde seige dommedagspartier, og lange, melodiske, deilige og roilige partier! I det ene øyeblikket for du lyst til å legge deg ned å bare drømme deg vekk, men så plutselig åpner helvete seg og et 8-manns stort band setter alle kluter til.. Og da bilr det trøkk.
Hadde det ikke vært for at mora mi kom å ba meg om å kjappe meg opp skulle jeg skrevet mer om denne plata!
|
|