|
Post by Mini on Jul 4, 2005 11:08:04 GMT 1
Jeg for min del, er ikke så glad i å se på sport. Synes det blir for kjedelig, jeg vil heller være ute sammen med venner og kompiser, gjøre morsomme ting. Men, jeg skjønner jo litt hvorfor andre synes det er gøy med sport, absolutt, og jeg respekterer det Jeg tror at grunnen til at jeg ikke liker å se på sport, er fordi jeg liker å være aktiv. Så i stedet for å sitte og så på fotball, så spiller jeg heller litt..mye morsommere. Så lenge det spillet ikke blir for alvorlig..altså at det heller blir sett på som lek og skøy, og ikke at vi for enhver pris Må vinne
|
|
Darty
New Member
Torjus her!
|
Post by Darty on Jul 7, 2005 17:21:42 GMT 1
Ja, det er mye mer morro å være med på sporten.. Jeg liker å spille fotball av og til sammen med venner.. Men å sitte å se på en fotballkamp i en stol blir for kjedelig.. Jeg er opptatt av biler, så bilsport er en ting jeg kan sitte å se på.. Rallycross er en av de sportene som legges mest penger i, og man trenger sykt med øvelse og kunnskap for å klare å beherske bilen slik f.eks Petter Solberg gjør.. Dragracing er utrolig kult å se på.. Men det må helst være gatebiler. Morro å se hvor mye effekt folk klarer å få ut av motorene.. Og de bilene som kjører 402m på 8,7 sek får ENORMT med G-krefter.. Så en gang en liten film, der de hadde filmet føreren av en gatebil som kjørte spripen på 9 sek ca.. Han hadde problemer med å få blod opp i hodet..! De som kjører virkelig fort med topptrimmede biler på bane sier at en treningsøkt er ingen ting i forhold til det de må gjøre.. Som dere kanskje vet er 1G = dobbel vekt.. Så om du veier 80kg, og kjører i en sving fort som faen sånn at du får 3G-krefter får du altså 240kg trykk på hele kroppen!
|
|
|
Post by Mini on Jul 7, 2005 22:03:47 GMT 1
Hehe, jeg var faktisk også ganske glad i bilsport en stund før..så mye på formel 1..og der Michael Schumacher var det store navnet.
|
|
|
Post by Hawken on Jul 8, 2005 1:55:42 GMT 1
|
|
Darty
New Member
Torjus her!
|
Post by Darty on Jul 8, 2005 3:53:49 GMT 1
Ja, mange stygge klipp fra bilverden på big-boys.. Men husk at der er alle de verste klippene samlet.. Med mange hundre formel1 løp i året blir det alltis noen stygge ulykker. De aller styggeste er tatt vekk fra siden.. (Spesielt der folk har dødd)
|
|