|
Post by tommy on May 25, 2005 10:41:22 GMT 1
Akkurat nå går det mye i Masters Of Reality. et sinnsykt tøft band med Chris Goss.
ellers snurrer ep'en til taliban airways mye i spilleren! og en gammel lp med vømmøl spellemanslag frekventerer og!!
all-time favoritter er motorhead-chuck berry- roky ericson-entombed-hellacopters.......................................................................................................................................................and the list goes on and on!!!!
Fordi det er Rock'n'roll!!! og Rock'n'roll svinger!!!
|
|
|
Post by deaven on May 31, 2005 0:14:32 GMT 1
Bare Egil Band(black debbath, gartnerlosjen, lyd osv.)
Fordi tekstene er morsomme og får meg til å le. MYE. ____________________________________________
Jack off Jill
Fordi dem har fine tekster, vokalisten har en sinnsykt kul stemme. Det instrumentale kan man heller ikke klage på. Fengende det også. ____________________________________________
Rancid
Det første punk'bande jeg hørte og ble utrolig fascinert av. Fine/morsomme tekster og energifull musikk. ____________________________________________
Thomas Dybdahl/The National Bank
Fantastisk vakker stemme.
For tiden høres det mest på: Minor Majority, Fugazi, Less than Jake osv.
Vil også si at Nirvana er veldig fint, men det har også sammenheng med hele den stemningen man får rundt og i seg av å høre på ham. Musikk som er enkel å leve seg litt inn i.
Pink Floyd er bare et band som vekker så utrolig mange koselige minner, og så er det samtidig så rolig og avslappet. Veldig fint å høre på.
Tror jeg avslutter nå, før jeg tar HEEEEELT av.
^__^
|
|
|
Post by marmelade on Jun 14, 2005 11:52:26 GMT 1
quote: The Ramones er det mest herlig, deiligeste bandet jeg vet om
Gabba gabba hey!
|
|
|
Post by Christian on Jul 19, 2005 20:54:06 GMT 1
Bad Religion, definitivt, fordi de har gode tekster og musikken fenger som faen ;D
|
|
|
Post by Hawken on Jul 20, 2005 20:15:58 GMT 1
Bad Religion er faen meg the shit Utrolig bra band. Gamle menn kan kore.
|
|
Martin
Full Member
Respirator
|
Post by Martin on Jul 20, 2005 22:11:34 GMT 1
Ja Bad Religion e nåkka av d bæste!
|
|
|
Post by Eirik K. on Jul 20, 2005 23:06:37 GMT 1
Kent er svinaktig bra.
|
|
|
Post by Hawken on Jul 22, 2005 21:14:59 GMT 1
Ikke live
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Jul 22, 2005 21:27:32 GMT 1
Rrrrrandy:D Sinnsykt fengende musikk og bra tekster:) morsomt da man var på konsert med dem i Trondheim.. i fjor? Bad Religion er så sykt bra. hørte mer på før, aner ikke hvorfor
|
|
|
Post by Hawken on Jul 23, 2005 2:36:54 GMT 1
Randy er tingen. Blir bra med ny plate for nå er jeg lei gammeltstoffet. Hehe.
|
|
|
Post by Øyvind on Jul 28, 2005 15:34:25 GMT 1
Når jeg tenker over det synes jeg det er rart (fra min egen side altså) at jeg ikke har sjekket ut noe særlig mere Randyplater. De har jo gitt ut en god del, men jeg har kun hørt på You can't keep a good band down, pluss noen enkle sanger fra andre plater, og alt har vært veldig bra! Tror jeg må sjekke ut mere Randy.. Men den plata jeg har har jeg hørt meg ganske så lei på nå
|
|
|
Post by Mikael on Aug 10, 2005 0:19:58 GMT 1
(I tilfeldig rekkefølge)
NOFX Ramones The Clash AFI Dream Theater Creadence CR Rancid Nasareth Scorpions Thin Lizzy ZZ top
|
|
|
Post by Hawken on Aug 11, 2005 16:58:03 GMT 1
Og, Hvorfor? ;D
|
|
|
Post by Mikael on Aug 12, 2005 0:59:50 GMT 1
NOFX = liker tekstene og litt koslie riff ++ Ramones = fine tekster, men de har alt for lite variert melodi The Clash = fine tekster og et stort pluss for mye perkusjon AFI = bare elsker dem Dream Theater = så utrolig sammspilt å tight CCR = har så mye koslie sanger at man blir i kjempe humør Rancid = er bare rå tøft!! vokalisten har så rå stemme Nazareth = elsker gitar soloer Scorpions = elsker gitar soloer Thin lizzy = elsker gitar soloer ZZ top = elsker gitar soloer
|
|
|
Post by Christian on Aug 13, 2005 22:41:16 GMT 1
Nei, Saves The Day er the Shit ;D
|
|