|
Post by Hawken on Jun 26, 2005 16:12:24 GMT 1
D va lillesøstra te han Tor-håkon som skreiv d siste om sum41:)
|
|
|
Post by Øyvind on Jun 26, 2005 17:15:54 GMT 1
Th har ramsa opp svaert mange av de banda jeg misliker ja Men jeg synes bäde Sex Pistols og spesielt Ramones er ganske kult. Ellers tror jeg at jeg er bra enig.. Husker ikke helt i hodet hva han hadde skrevet med jeg tror jeg nikka ivrig med pä de fleste da jeg leste over!
|
|
|
Post by Hawken on Jun 26, 2005 17:37:08 GMT 1
Hæhæh:) Grunnen til at jeg misliker Sex Pistols er fordi jeg kom til å se den jævla Dvd'en om dem, og jeg tror aldri jeg har sett maken til jævla gjeng i hele mitt liv. Hehe. Så dopa at dem ikke kunne fullføre et intervju, + at de solgte ut, tabba seg ut - for så å lage en drittlåt om det etterpå. "EMIII". Syntes virkerlig de var latterlig dårlige. Men det jo min mening;) Øyvind: Jeg visste du kom til å si deg mye enig Mye dårlig der.
|
|
|
Post by Christian on Jun 26, 2005 18:07:09 GMT 1
TH: hvorfor liker du ikke The Ramones?
|
|
Martin
Full Member
Respirator
|
Post by Martin on Jun 26, 2005 18:27:19 GMT 1
Ja førtæll! veit koffør ho Hilde (lillesøstra t han TH) lika sum så godt! før at han Rolf "kjærestn" hennes lika de
|
|
|
Post by Hawken on Jun 26, 2005 22:09:25 GMT 1
"The Ramones are a boring excuse for a punk-Band"Blietzkrig Bop var kul nok, fordi den var catchy for min del:) "I wanna be sedated" er og en Ok låt. Jeg skal ikke inn på temaet 'Talent' - siden det virkelig er irrelevant for min del innen punk, men for min del bør et punkband samtidig være undergrunns for å være punk. Skjønner? Jeg synes de er et middelklasses OK band. Jeg liker ikke å høre på dem, og når det er sagt - jeg nevnte også Offspring under band jeg ikke liker å høre på - og de gjorde en dobbelt så kul versjon av "I Wanna be Sedated" som Ramones gjorde. Hehe. So there you have it. Jeg liker ingen av dem.
|
|
|
Post by Hawken on Jun 26, 2005 22:11:10 GMT 1
/ 0g - en ting til: Det er udiskutabelt, jeg liker dem ikke bedre om noen kommer med argumenter, jeg synes musikken er like crappy anyhow:)
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Jun 27, 2005 6:47:37 GMT 1
Ramones gikk vel egentlig ikke ut og proklamerte seg selv punks, det var det vel heller andre som gjorde. Så sånn sett kan man vel ikke klandre dem for å svikte idealer dem aldri har hatt selv. Tror nok musikken alltid har vært mest i fokus for dem, og da må man bare ta det for det det er (om det er "punk" eller ikke). Om man liker den eller ikke, det er imidlertid en helt annen (og ærlig) sak. Amen.
Band jeg ikke har så mye til overs for: Turboneger, Toto, Muse, Silver, Creed, Toy dolls, Sham 69, The exploited, The hives, Pearl jam. Jau, det var det jeg kom på on the top of my head.
|
|
|
Post by Hawken on Jun 27, 2005 10:29:19 GMT 1
Word ;D
|
|
|
Post by Mikael on Jun 27, 2005 16:06:07 GMT 1
TH: æ e ekstremt spent på koffer du ikj lika Queen?? så vil æ sei at æ syns grenn day ikj e så jævli bra!! de har leksom bidd sett på som de me bæst politiske tæksta, å ska "american idiot" sku vesst vær deijn beste anti - bush sangen?? å så vil æ bære lægg inn at æ syns Dimmu Borgir e et bra band, men d e vell litt fattig at et så heavy band har mange a de samme fansen som de folkan i Idol! Næmli masse små fjortis bærte!! ikj bra
|
|
|
Post by Hawken on Jun 27, 2005 17:03:09 GMT 1
Det er ingen spesiell grunn til at jeg ikke liker Queen annet enn at jeg ikke synes musikken er så spesielt bra:) Jeg liker ikke å høre på den. Hehe. Og ja, Green Day er nok et band på den politiske bølgen mot Bush. (Det er selvfølgelig kult for radikal ungdom å høre enda et band dra utnytte av hvor mye Usa suger)
|
|
xHildex
New Member
Now I'm lost.
|
Post by xHildex on Jun 27, 2005 18:01:22 GMT 1
Det e nu vel en grunn tell at Green Day e like populær som de har vært i over 10 år? Det treng vel ikkje å ha no me han bush å gjør?
|
|
|
Post by ZtateX on Jun 29, 2005 0:43:30 GMT 1
ALTSÅ..gammel green day (warning, nimrod, dookie) e bra. å th..turboneger E bra=)
|
|
|
Post by Hawken on Jun 29, 2005 1:03:42 GMT 1
hæhæhæ
|
|
|
Post by ZtateX on Jun 29, 2005 1:19:48 GMT 1
åhe btw.. æ mein nu klart å tydeli å husk at du LIKTE "american idiot"-plata når den kom ut? =)
|
|