|
Post by Hawken on Jun 29, 2005 1:54:08 GMT 1
åhe btw.. æ mein nu klart å tydeli å husk at du LIKTE "american idiot"-plata når den kom ut? =) Har da aldri sagt et vondt ord om den plata eller bandet, jeg ;D Det var Mikael lengre opp som ikke liker Green Day. Noe som er fair, det. Jeg bare påpekte at, Ja - den går den radikale bølgen mot presidentet i Statene. Hihi
|
|
|
Post by Mikael on Jun 29, 2005 12:41:11 GMT 1
d fins nu mange band æ mislika!! spesielt Green day som tidligere sagt!!! æ vil påstå at d fins mange bedre anti - bush sanga som e bedre enn american idiot!! Idiot son of an asshole e en ganske enkel sang, men æ lika deijn vældi godt!! (kan ha no me at æ e gla i NOFX generelt.
|
|
Hopalong
Full Member
"I'm not normally a religious person...but if you're up there...save me SUPERMAN!"
|
Post by Hopalong on Jun 29, 2005 14:36:48 GMT 1
Eller er alt all fine and dandy? Jepp, alt er bra i min bok ;D Jeg så forresten Chino Moreno's Team Sleep på søndag! Chino! Moreno! ;D
|
|
|
Post by searinox on Jun 29, 2005 15:21:54 GMT 1
Lurer på hvilke rock/ punkband dere fåreslår ;D. En liten rock/ punkband entusiast
|
|
|
Post by Golovan on Jun 30, 2005 7:05:53 GMT 1
Offspring suger gamlehjemsballer. De har tre akkordskifter og tre forskjellige melodier som de klarer å legge over alle tre akkordskiftene sine, og så har dem de ni sangene de trenger for å gi ut ei plate. Ganske lite gjennomtenkt musikk. Virker ikke som om de helt arbeider så mye med sangene sine, de har bare gode producere.
|
|
|
Post by whatevva on Jul 2, 2005 22:22:55 GMT 1
Ganske usaklig tråd.... Vil ikke påstå at noen av bandene suger...
Når ble Metallica og DT punk eller rock? Tror du må diskutere det på "metallica og DT suger tråden" Tor?
|
|
Hopalong
Full Member
"I'm not normally a religious person...but if you're up there...save me SUPERMAN!"
|
Post by Hopalong on Jul 3, 2005 6:46:04 GMT 1
Når ble Metallica og DT punk eller rock? I 1981 og 1986 Rock altsaa Eller var det ikke meningen at man skulle svare paa det?
|
|
|
Post by Andreas F. on Jul 4, 2005 0:33:30 GMT 1
Kan ikke si at jeg har noe å bidra med her:p
Gjør det så enkelt at jeg ikke gidder å huske band jeg ikke liker.
Men når jeg tenker på det, the ark er haggard(harry) ^^ kos
|
|
|
Post by whatevva on Jul 4, 2005 0:58:29 GMT 1
hopalong? Ka faen er det du prater om? 1981-1886??
|
|
|
Post by Øystein BL on Jul 4, 2005 1:13:43 GMT 1
synes the ark er harry med stil, jeg.
81 / 86 refererte nok til årene Metallica / DT ble starta.
|
|
|
Post by Hawken on Jul 4, 2005 17:31:48 GMT 1
Hehe.. Roger - du har rett. Jeg plasserte noen band litt feil her, helt sant.
Anyways. Jeg var på konsert med Greenday på Lørdag, og det var uten noen form for tvil JÆVLA morsomt og sykt bra. Hehe.
|
|
Martin
Full Member
Respirator
|
Post by Martin on Jul 4, 2005 23:02:33 GMT 1
Kult! høres sinnsykt rått ut! Masse folk?
|
|
|
Post by Øyvind on Jul 5, 2005 1:01:12 GMT 1
tror det var mellom 50-60.000 på den konserten. Var helt sykt bra ja, hadde ikke forventet at det skulle være SÅ kult! Så bittelitt av turboneger, men heller ikke denne gangen falt det i smak.. Jeg stakk heller for å se The Game, og det var show
|
|
|
Post by marmelade on Jul 5, 2005 20:48:31 GMT 1
Hawken wrote: HIM, Creed, Silver, Turboneger, Hoobastank, NOFX, Sex Pistols, Ramones, Good Charlotte, Evanescense, Maroon 5, Metallica, Amulet, Van Halen, Ebba Grön (jepp), Big Bang, Nirvana, Rammstein, POD, Dream Theater, Queen, Pearl Jam, AC/DC, Nightwish, Extol, Offspring, Luxus Leverpostei, Silverchair, Rancid, Kelly Osbourne, Yeah Yeah Yeahs, Tool, og Simple Plan eyeyey! Tool og Extol. to av mine favorittband! Extol: Utrolig bra death metal, gode riff, bra vokal. "undeceived" cd'en er bare så utrolig bra. Åh. *Sette på Extol* Siste plata er nokså forskjellig fra det andre de har laget. ikke nødvendigvis bedre den plata, men iallefall ikke dårlig! Tool: Geniale trommer for det første!Du som er trommis Hawken; Du mener vel ikke at Danny Carey ikke er flink i det han gjør? Nå liker du muligens ikke dette bandet fordi de lager mye av materialet sitt under influens av rusmidler. Det kan jeg isåfall være enig i. Det er kjipt. Men klarer ikke se bort i fra at dette er genial musikk, sangene fenger meg så utrolig, og jeg har sett noen av musikkvideoene. Noen av de er utrolig sterke, utrolig gode. Me lååv da mjoosik! Jeg bare prøver å forsvare mine favorittband her altså Smaken er jo som baken, og jeg har full forståelse for at du ikke liker de. Men jeg bare lurer. Er det bare det at de ikke fenger deg, eller hva irriterer du deg over? Det er rart..Hvordan noen band kan fenge noen så utrolig... Mens andre brekker seg nærmest bare de hører på de. Dimmu Borgir, og Gorgoroth er et av de bandene jeg virkelig IKKE liker. Dette fordi jeg rett og slett syns det er dårlig!Tekstene, vokalen, alt. (og det at Gorgoroth hadde, hvada, sauehoder(?) på scenen gjør de ikke noe bedre) Er band jeg må nevne, som jeg ikke liker, men som jeg syns er teknisk flinke, gode musikere, er Gåte. Musikken fenger meg bare rett og slett ikke. Rart det der..
|
|
|
Post by Øystein G on Jul 6, 2005 0:27:52 GMT 1
tool er fett.
|
|