|
Post by Anja on Dec 16, 2005 18:43:58 GMT 1
Jeg hakke sagt at det går under punk^^ Det har ikke de som spiller i sum heller sagt^^ så det så ..blink ja:P høhø
|
|
|
Post by Hawken on Dec 18, 2005 1:35:02 GMT 1
Blink 182 er fantastisk.
|
|
|
Post by Christian on Dec 18, 2005 12:12:07 GMT 1
Blink er bra, men ikke det nyeste albumet
|
|
|
Post by Anja on Dec 19, 2005 0:15:09 GMT 1
Smak å behag det da;D
|
|
|
Post by Hawken on Dec 19, 2005 11:56:51 GMT 1
Christian: Enig. Fyfaen, det siste har jeg ikke giddet å investere i en gang som en ekte 182fan. Dudee ranch, Chesire Cat og Buddah er the shit.
|
|
|
Post by Christian on Dec 19, 2005 16:02:41 GMT 1
Kjøpte det nyeste albumet nesten med en gang det var kommet i butikkene, det skulle jeg aldri ha gjort.... Min mening er at mange band utvikler seg i en negative retning (dette er bare min mening altså) Ta f.eks Green Day (amercain idiot), Blink 182 (det nyeste albumet), og ikke for å glemme AFI (sing the sorrow). AFI var the shit før, men hører nesten ikke på det nå lenger, pga Sing The Sorrow Alle disse 3 bandene var gode band før, men ikke nå lenger synes jeg. TH: tror jeg har alle gamle blink 182 album på plate, du kan godt få dem av meg hvis du er interisert, eller ikke har dem (og hvis jeg finner dem )
|
|
|
Post by Anja on Dec 19, 2005 16:44:42 GMT 1
Jeg synes Green Day har utvikla seg til det bedre. Med american idiot.
|
|
|
Post by Christian on Dec 19, 2005 17:30:12 GMT 1
|
|
|
Post by Hawken on Dec 20, 2005 1:24:33 GMT 1
AFI mista det, ja. Blink 182 har egentlig forandra seg hele tiden. Men jeg må si meg enig med Anja i at Greenday har gjort det musikalsk og tekstmessig jævla bra på American Idiot-plata, uansett hvor mye man elsker det gamle. Jeg føler iallefall det, men vet mange som vil være uenig. Men nylåtene swinga som faen. De utviklet seg totalt.
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Dec 27, 2005 3:42:10 GMT 1
Helt enig. Kjøpte nettopp dvd'en "Bullet in a bible", og nylåtene funker jævlig bra live også. Og det kommer fra en som har hørt Green day siden lenge før Dookie ;D Men som nevnt før, smak og behag
|
|
|
Post by deaven on Feb 4, 2006 20:44:47 GMT 1
Rock: - Taliban Airways - A perfect circle - Franz Ferdinand (var kult i noen måneder, nå er det dødskjedelige greier nesten) - Marilyn Manson - Nine Inch Nails (foruten om noen ytterst få unntak) - Queens of the stoneage (ufattelig kjedelig) - Foo Fighters (det er kun hype som får folk til å like dette) Punk: - AFI (har en bra sang, og den har Stig gjort meg lei av) - Dead Kennedys (jeg mener, du har kjedelig, og under der har du disse) - Anti-flag - Operation Ivy
|
|
|
Post by Golovan on Feb 5, 2006 4:40:56 GMT 1
Ramones, Diip Pørpel, puddelrock, trønderrock (åge aleksandersen o.l.), Bruce Springsteen, Coldplay og deres onde tvilling Madrugada, er ikke veldig glad i Dire Straits, eller Green Day, Sum74, Bling42 og slikt, Rolling Stones, Mick Jagger solo (mygad!), Nickelback og Scorpions. Holdt på å glemme å nevne Toto...
Ganske lang liste gitt...
|
|
bonafide
New Member
:: Symphony For The Deaf ::
|
Post by bonafide on Feb 6, 2006 23:54:35 GMT 1
Blink 182 og Green Day er bandene som SUGER mest!! liker dem ikke!
|
|
|
Post by reppe on Feb 12, 2006 0:09:35 GMT 1
Egentli liker jeg mange av de bandene som har fått mest refs her.. Uten å ha satt meg inn i så mye av musikken deres har deres enkle å greia pop/rock/punk låter fenget meg, med unntak så klart.. Men er det ett band jeg ikke tåler så må det være Nirvana, og forresten så kan rage againt the machine slenges på der.. Kjedeli musikk som i grunn ikke gir meg noe som helst!
|
|
bonafide
New Member
:: Symphony For The Deaf ::
|
Post by bonafide on Feb 12, 2006 0:15:54 GMT 1
for dem som har go sans for musikk vet at Dream Theater ruler <3
|
|