ebO
Full Member
Yes, the Universe IS out to get you...
|
Post by ebO on Jun 11, 2005 2:27:20 GMT 1
|
|
|
Post by Øystein BL on Jun 11, 2005 12:35:01 GMT 1
i'm there! gleder meg. Forventer for øvrig at den plakaten er å finne overalt i sortlands gater når jeg kommer hjem i morgen
|
|
ebO
Full Member
|
Post by ebO on Jun 11, 2005 17:17:33 GMT 1
På mandag er den _over_alt. I tillegg kommer der tre klovner, tre hekser, noen bondejenter og ballettdansere trippende på sortland med flyers på torsdag og fredag ;D Virkelig kult om folk kunne kommet. Ingenting er som å spille for et publikum som kjenner deg. Eller... som ikke kjenner deg igjen ;D mer komers: vol.no/uteliv.asp?ID=437
|
|
|
Post by Hawken on Jun 12, 2005 19:57:27 GMT 1
Faen så elskbart
|
|
ebO
Full Member
|
Post by ebO on Jun 13, 2005 0:51:06 GMT 1
Faen så elskbart Jeg går sterkt utifra at du tar med masse mennesker og kommer? <3
|
|
|
Post by Hawken on Jun 13, 2005 1:47:30 GMT 1
Bestemor på første rad, helt klart. Dette blir bra. Fyfaen så bra Ole! Jeg gleder vettet av meg:) Skal ta med folk.
|
|
ebO
Full Member
|
Post by ebO on Jun 13, 2005 22:36:19 GMT 1
Jeg klarer ikke å formidle hvor viktig det er at jungeltelegrafen florrer for oss. Vi er dristige som satser på å fylle fem forestillinger. Så. Ja.
TAKK *store utropstegnet*
|
|
ebO
Full Member
|
Post by ebO on Jun 14, 2005 23:22:37 GMT 1
Kan jeg bare spørre om det ble småreklamert i dag på møtet? Beklager at jeg ikke kom. Virkelig. Kulisser som skal mekkes og kostymer som skal sys og drid og drid *smile bredt*
|
|
|
Post by proVista on Jun 15, 2005 17:20:39 GMT 1
Gleder meg til å se forestillinga på søndag
|
|
|
Post by Øyvind on Jun 16, 2005 16:09:56 GMT 1
Synd å være bortreist under forestillingene
|
|
|
Post by eivind on Jun 16, 2005 23:17:26 GMT 1
ok... men da gleder jeg meg til søndag:D
|
|
ebO
Full Member
|
Post by ebO on Jun 17, 2005 0:05:25 GMT 1
Åh. Det er virkelig deilig at folk sier at de kommer, eventuelt sier at de ville kommet, fordi vi har virkelig jobbet ræva av oss. Just nu: ferdig å sy femten skjørt. Klokkenerett, og vi hadde erstatningskriseskjørt i dag på barnehageforestillingene Åhhh, som man kunne gitt et kongerike for de deilige lattrene og fantastisk spente ansiktene på de små barna som bare villt venter på hva som skal ploppe ut av munnen på deg Kommunen er SUR på oss. Fordi, JA, vi utløste kanskje en alarm fire ganger, men det var nok IKKE vår feil, nei. Vi spurte om støtte fra dem. Det vi fikk var ti timer i kinosalen. Resten av timene må vi betale for. Nevner det bare... Vi fikk finfin støtte fra frifond. men det skal sies at vi har hatt MASSE problemer, da pengene enda ikke er satt inn på kontoen vår. Lenge leve kreditt og snille fedre som låner oss penger. Frifond: nei, vetdu, da må du snakke med rolf, og han er tilbake om en time. om en time; frifond: "våre åpningstider er fra klokken datilda, prøv heller da!" Drid. Men. Værsåsnill. Kom. *smile bredeste klovnesmilet til*
|
|
|
Post by Mini on Jun 17, 2005 17:00:16 GMT 1
*le*
Er spent på i morgen!
|
|
ebO
Full Member
|
Post by ebO on Jun 19, 2005 12:18:23 GMT 1
SISTE forestillingene i dag, mennesker!
Klokken tre og fem. Vær der.
<3
|
|
|
Post by Hawken on Jun 19, 2005 20:16:17 GMT 1
Jeg vil skryte så inn i helvete av forestillingen. Den var så sykt jævelfuktig bra at jeg var nesten på gråten på slutten. Helt mongobra rett og slett. Bra gjeng med en innlevelse til å hoppe av! Bra regisert (hvem regiserte? Var det alle sammen?) - Sykt bra musikk-bruk og faen så heftige kreative metoder dere brukte til å lage fjell, flammer og vann. Det var rett og slett en herlig opplevelse, sær og herlig. Dritfett.
Dramagruppen er over alle forventninger. HERLIG!
|
|