Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Jul 24, 2005 17:02:30 GMT 1
- The Residents!! (Ingen burde gå gjennom livet uten å ha hørt dem) - Merzbow. (The TRUE godfather of noise) - Sleepytime Gorilla Museum. (et band æ bære slumpa over.Høres ut som Mr.Bungle har sitt verste mareritt) - Between the buried and me.(Jæveltøff metal.litt Dillinger Escape Plan inspirert) - Send more paramedics. (Zombie metal-core fra UK) - The Dresden Dolls (En jente med en stemme og et piano og en gutt med et tromesett.Nydelig!)
whatcha waitin for?
|
|
|
Post by Hawken on Jul 25, 2005 17:22:32 GMT 1
Zombie-metal core? ;D
|
|
Eirik Vandal
Full Member
|
Post by Eirik Vandal on Jul 25, 2005 19:55:00 GMT 1
hehe..ja faktisk.vest du kan tenke dæ et band som ser veldi misfits inspirert ut, og som høres ut som slayer som spelle hardore og syng om å være en zombie så e det en fin beskrivelse..
|
|
|
Post by Hawken on Jul 25, 2005 23:39:18 GMT 1
Ikke verst
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Jul 29, 2005 16:20:44 GMT 1
klart å lære deg Merzhin-sangen på blokkfløyte tråkon? ganske så sikker på at jeg vet hvor jeg har den du skulle få.
Ikke hørt så mye av merzhin egentlig, men det jeg har hørt er kult:D
|
|
|
Post by Hawken on Jul 30, 2005 0:09:01 GMT 1
Finn den frem Maja! Så skal jeg faen meg naile hele låta ;D Kan brenne begge platene demmes til deg. Dessuten går det rykter om at de svir løs en ny en nå snart.
|
|
Eirik Vandal
Full Member
|
Post by Eirik Vandal on Jul 31, 2005 13:34:41 GMT 1
frykt ikke æ har meir musikk som dokk bør sjekke ut! - Dälek (fan mæ den beste hip hopen æ har hørt!) - Billy Talent (koselig punkrock.*kozzz*) - Sunn O))) (nån som så dem på roskilde???) - Sparta (koffør bryr ingen sæ om ka de andre fra ATD-I gjør nå?)
|
|
|
Post by Hawken on Jul 31, 2005 13:58:07 GMT 1
Sparta er jo ganske bra
|
|
|
Post by Øyvind on Jul 31, 2005 23:01:59 GMT 1
Sparta er fett ja
|
|
Martin
Full Member
Respirator
|
Post by Martin on Jul 31, 2005 23:06:02 GMT 1
jupp! sett å hør på de nu!
|
|
|
Post by Hawken on Aug 2, 2005 18:22:01 GMT 1
;D
|
|
|
Post by Marianne H. on Aug 3, 2005 0:59:23 GMT 1
Alle har sikkert hørt meg gnåle om dette før men:
Joni Mitchell - Blue er virkelig en av verdens beste plater. Hun spiller folk-inspirert singer/songwritermusikk. Andre bra plater av henne er Hejira (med bl.a. Jaco Pastorius på bass!) og Turbulent Indigo (med Wayne Shorter på sax, og Seal som korer!).
Et annet band jeg egentlig bare har hørt en plate av, men som er veldig bra er Black Box Recorder - Facts of Life. Det er litt laidback, sløv, sær pop. Kan kanskje kalles indie, til og med. Veldig hyggelige naive tekster.
Og de fleste har sikkert hørt om Simon and Garfunkel, men aldri sjekket dem ut. The best of-platene er en god investering.
|
|
|
Post by Mini on Aug 3, 2005 8:53:41 GMT 1
Og de fleste har sikkert hørt om Simon and Garfunkel, men aldri sjekket dem ut. The best of-platene er en god investering. Jeg er veldig glad i Simon and Garfunkel
|
|
|
Post by Hawken on Aug 4, 2005 14:30:21 GMT 1
Er jo pen musikk, det.
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 4, 2005 15:40:00 GMT 1
Jeg måtte synge en S&G-låt da jeg gikk i førsteklassen Nå husker jeg ikke hva den het lenger.. Men den var kul
|
|