Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Feb 9, 2006 2:04:16 GMT 1
mp3 playlist nu: Corporate avenger - christians murdered indians Aesop rock - fascination Dälek - Speak volumes Sleepytime gorilla museum - 1997 Alec Empire - Night of violence
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Feb 9, 2006 2:09:20 GMT 1
Finntroll - Nattfödd Quiritatio - Serve or believe Kylesa - To walk a middle course The beach boys - Pet sounds
|
|
Eirik Vandal
Full Member
|
Post by Eirik Vandal on Feb 9, 2006 2:19:21 GMT 1
syns Kylesa e et dritbra band!!Verkeli et friskt pust! Sorry men kan ikje si d samme om finntroll
|
|
|
Post by Hawken on Feb 9, 2006 3:02:36 GMT 1
Jeg fikk siste platene av FInntroll idag, så nå har jeg alle - and I'm proud to say - det er mine yndlingsplater, og da jeg minst ventet det, og da jeg ikke trodde det var mer musikk som kunne røre meg eller skape 1000 bilder som Catharsis gjorde med meg for noen år siden - så kom Finntroll inn i livet mitt og gjorde noe jeg nesten aldri har følt før - heller skjeldent. Jeg så fler tusen bilder, kjente nye følelser vokse, og kunne høre noe jeg skjeldent hadde hørt. Finntroll gjorde noe fantastisk for meg med musikken sin, og jeg er dødsseriøs på det. Catharsis og Finntroll må være de bandene som har gitt meg mest hittil - faktisk. Jeg hadde en lengre samtale med Andreas L om dette, og jeg tror han fikk noe av samme kicket av Finntroll. Det er et forbanna helvetes friskt pust som får hodet til å spinne til sjørøver-verden, et mørkt karibien - og over til mørke skoger, tusser og troll - og igjen over til karibien til den mandigste kaptein krok som gjaller ut bannskap og helvete sitt mannskap som korer med hese rop til de syv hav. FINNTROLL!! <3
|
|
|
Post by Hawken on Feb 9, 2006 4:25:34 GMT 1
monkey island theme har gått over 56 ganger nå uten stopp.
|
|
|
Post by Anders on Feb 9, 2006 15:37:09 GMT 1
Ka heite dn nyaste sangen av In Flames egentli?? Huska d ikkje...
|
|
marie
New Member
|
Post by marie on Feb 20, 2006 19:43:01 GMT 1
Akkurat nå hører jeg på Kent med "En Himmelsk Drog" :-) Kent er bra:D
|
|
|
Post by Mikael on Feb 20, 2006 20:45:25 GMT 1
jeg hører på Skumdum ;D fan så eid band
|
|
|
Post by Hawken on Feb 21, 2006 22:39:37 GMT 1
siste plata er faktisk ganske bra.
|
|
|
Post by reppe on Feb 22, 2006 0:09:18 GMT 1
smashing pumpkins - 1979 Smashing pumpkins - tonight tonight
Faen så deili musikk det er, balsam for mine hører. Spesielt seint på kvelden med bare et lite lys og pc'en på, så hører jeg på smashing pumpkins - åhhh
|
|
Eirik Vandal
Full Member
|
Post by Eirik Vandal on Feb 24, 2006 22:27:36 GMT 1
Klare absolutt ikje å slutte å høre på Isis-Oceanic. HAr hørt på den hver dag ca. i flere måneder nu. Fan førr ei fantastisk plata!
|
|
|
Post by Anders on Feb 24, 2006 22:42:42 GMT 1
Akkurat nå sitter jeg og ler meg skakk av noen sveven lynch sanger... Feks: Special Fred Special Olympics Gynecologist I'm the only gay eskimo If I were gay Superhero The beer song Taxi Driver Dead Puppies. ;D ;D
|
|
|
Post by Øystein BL on Mar 4, 2006 20:53:26 GMT 1
David Bowie - Young Americans Marit Larsen - Don't save me
|
|
Eirik Vandal
Full Member
|
Post by Eirik Vandal on Mar 4, 2006 21:51:17 GMT 1
Morbid Angel - Enshrined by grace Merzbow - Takemitsu Zombi - Orion Millencolin - Mr Clean
|
|
liveshit
Full Member
Metalheart
|
Post by liveshit on Mar 9, 2006 20:02:06 GMT 1
kom over filmmusikken til den siste mohikaner.. råbra sammensetting av 2 millioner lyder råbra film oxo
|
|