|
Drømmer
Aug 15, 2004 12:50:01 GMT 1
Post by Mini on Aug 15, 2004 12:50:01 GMT 1
Hva er deres drømmer for framtida..for dere selv? Hva ønsker dere å oppnå i dette livet?
|
|
espens
Junior Member
|
Drømmer
Aug 15, 2004 14:21:06 GMT 1
Post by espens on Aug 15, 2004 14:21:06 GMT 1
så lite som mulig edit: fullstendig apati
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Drømmer
Aug 15, 2004 17:14:26 GMT 1
Post by Andreas L. on Aug 15, 2004 17:14:26 GMT 1
Har lyst å se mye av verden. Håper å spille i band så lenge jeg bare klarer, og at jeg aldri vil bli lei av å holde på med musikk. Om jeg gjør det, så håper jeg at jeg finner noe annet som gir meg like mye (det skal godt gjøres).
|
|
|
Drømmer
Aug 15, 2004 18:02:56 GMT 1
Post by Hawken on Aug 15, 2004 18:02:56 GMT 1
Samme som Andreas. Skal prøve å spille i band så lenge som overhodet mulig, og håper det blir en stund.. siden bandene jeg spiller i er såpass unge, håper jeg at vi holder koken langt nok til at jeg kan høste gode dager og minner av det.. Jeg tror ikke på at alt godt engang tar slutt. Ellers drømmer jeg om MASSE penger, fet BMW, mitt eget firma i Statene og at jeg er filthy rich resten av livet! ....
|
|
|
Post by kjetta on Aug 16, 2004 3:16:37 GMT 1
fett Tor-Hawken ! Mr.night-hawk.
JEg tenker veldig mye på dette her nå for tiden. Prøver å se for meg ulike ting som kan utgjøre en eller annen rute for meg. For noen valg er jeg vel kanskje nødt til å gjøre. Eller jeg kan ta et valg om å ikke ta et valg. Slik at min vei blir spontant til mens jeg går, liksom...
musikk, frihet, kjærlighet, sosialisering,
|
|
|
Post by Mini on Aug 16, 2004 6:17:53 GMT 1
Jeg tror at det jeg vil gjøre ut av livet mitt er å drive med teater! Kunne også ha tenkt meg å spilt i band..vi får se..kanskje det ordner seg etter hvert..
|
|
ebO
Full Member
Yes, the Universe IS out to get you...
|
Drømmer
Aug 16, 2004 12:02:27 GMT 1
Post by ebO on Aug 16, 2004 12:02:27 GMT 1
Innhente så meget med kunnskap som mulig. Knowledge is powahh
|
|
Laswretia
New Member
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor, shall be lifted- Nevermore!"
|
Drømmer
Aug 18, 2004 15:29:16 GMT 1
Post by Laswretia on Aug 18, 2004 15:29:16 GMT 1
Vel, jeg har ikke noen drømmer om å få et godt liv eller noe sånt. Jeg tenker ikke så mye på det, bare at jeg gjerne skulle ha sluppet å ende mitt liv som tigger på gata- noe som sikkert kommer til å skje uansett. Vet ikke helt hva mine drømmer er- de er ganske mange, tror jeg. Jeg drømmer om at jeg skal få gjøre noe en gang i livet mitt. Planene mine er vel egentlig å gjøre noe, og så dø. Men ikke enda. Har ikke noen tanker om å hoppe ut for nærmeste fjell enda. Også skulle jeg kanskje kunne drømme om at hunden min kunne leve til han ble 30 år, eller noe? Han bringer så mye latter inn i livet mitt- seriøst, mer spesi hund skal du lete meget lenge etter. Og det kommer til å bli veldig tungt når han blir borte. Ikke noe latter på en stund. Men han er jo enda bare 8 år, så går ikke rundt og er redd for at han skal falle om død på gulvet. Jeg er ikke redd for at noen skal falle om på gulvet. Jeg er ikke red for å dø, jeg går ikke rundt og tenker på at jeg kanskje dør i morgen, eller dagen etter, eller om en måned- Tilbake til saken. Jeg drømmer vel egentlig om å kunne få gjøre noe jeg vil gjøre, noe jeg kan gjøre, hvis- hvis det bare ikke var så mye rundt meg som jeg føler hindrer meg. Innviklet person, jeg?
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 20, 2004 9:02:48 GMT 1
Drømmen min er at jeg får holde på med noe jeg trives med. At jeg har en hverdag som ikke tærer på meg, men heller gjør meg bli og glad. Ønsker å spille i band å være glad.
|
|
|
Post by Mini on Aug 21, 2004 5:57:30 GMT 1
Øyvind: samme her Håper jeg slipper å jobbe med noe jeg absolutt ikke trives med
|
|
|
Post by Eirik K. on Aug 21, 2004 8:36:08 GMT 1
kanskje og vinne i lotto, slik at jeg kunne ha bygd Øvingslokaler for alle band rundt om kring i distriktet, slik at band får en bedre mulighet for og øve hadde vært noe! Og såklart kjøpt meg en rå bil:D samt. bygd meg en egen bilbane hihi
|
|
KoseKnutSnut
New Member
? e hovedperson i mitt eget liv...
|
Post by KoseKnutSnut on Aug 21, 2004 9:13:03 GMT 1
Mange trivelige svar her...
drøm ikke så mye kordan livet mitt skal bli eller vær når æ blir gamlis. Men æ håpa på å få jør nå kreativt, fortsett å omgås med vennligstilte menneska, jobb minst mulig, og gjør mæst mulig anna... Håpa på utfordringe både positivt og negativt, ting æ kan lær av og erfar.
Æ e bære her før å ha mest mulig kult, og gjør mest mulig godt den tia æ lev. Og så håpa æ æ kan bidra tel at Fishcore ikke dør ut med åran.
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Drømmer
Aug 21, 2004 11:38:02 GMT 1
Post by milahy on Aug 21, 2004 11:38:02 GMT 1
I det siste har jeg tenkt en del på hvordan jeg vil mitt liv skal bli , hvordan det er og hvordan det kunne ha vært. Jeg vil gjerne oppleve ting, positive og negative ting. Da vi var på flyplassen på vei til molde, traff øystein ei venninne som hadde jobbet frivillig med barn i sør-amerika et halvt år. Det kunne jeg tenke meg. Jeg tenker da på forskjellen jeg kunne gjort..at jeg ville hatt større mulighet til å hjelpe folk der enn her. Det ville vært fint. (- I'd like to a make difference) Når jeg blir gammel, vil jeg ikke ende opp på gamlehjem.. Hver gang jeg er på gamlehjem blir jeg redd..det er ekkelt.. Det er så stille og det føles som om alle er død fra før. Det er klart, noen har det kanskje bedre på gamlehjem enn de har det hjemme alene når de blir gamle, men jeg vil heller dø (gjerne noe annet) med en gang enn å sitte på et hvitt rom å vente på å dø. BE HAPPY!
|
|
|
Post by Mini on Aug 25, 2004 6:50:46 GMT 1
Når jeg blir gammel, vil jeg ikke ende opp på gamlehjem.. Hver gang jeg er på gamlehjem blir jeg redd..det er ekkelt.. Det er så stille og det føles som om alle er død fra før. Det er klart, noen har det kanskje bedre på gamlehjem enn de har det hjemme alene når de blir gamle, men jeg vil heller dø (gjerne noe annet) med en gang enn å sitte på et hvitt rom å vente på å dø. BE HAPPY! Jeg er helt enig med deg!! Jeg skal IKKE ende opp på et gamlehjem, der jeg blir sittende alene, glemt, og ventende på døden!
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Drømmer
Aug 25, 2004 15:51:59 GMT 1
Post by milahy on Aug 25, 2004 15:51:59 GMT 1
Hvem er DU mini?
|
|