|
Post by Hawken on Aug 15, 2004 17:58:20 GMT 1
Impera Ep'en er ferdig. Covrene gjenstår. Vi har jobba i sommer i kjelleren til Håvard Brokstad (Vokal) med opptakene. Har gjort alt selv, med stoor hjelp av Kristian Brokstad. Til alt er klart har vi lagt ut noen små klipp av låtene: PopFigure 8Fallen NationsSave your prayersHåper dere liker det. Håper på et knall "releaseparty" for vår første Ep! Skal prøve hardt:) Vi er inne i 4 året med Impera, og denger løs i høst med mye konserter i høst! Klem, oss!
|
|
|
Post by Mini on Aug 15, 2004 18:29:10 GMT 1
Ser fram til det! ;D Får ikke til å spille sangene deres når jeg trykker på linkene! Er no galt med...egentlig vet jeg ikke hva det er som gjør det..irriterende er det i hvertfall!
|
|
ebO
Full Member
Yes, the Universe IS out to get you...
|
Post by ebO on Aug 16, 2004 11:59:17 GMT 1
ahhh... kvalitet. *thumbs up* Teh rox00r Ohli.
|
|
Trond I.
New Member
..thought it was a man, but it was a muffin.
|
Post by Trond I. on Aug 17, 2004 13:45:13 GMT 1
Få fart i dere mannebein. Få ut EP'n jeg hjelper gjerne til med produksjonen. TH <3 Øyvind <3 Håvard <3 Børge tihi
|
|
Laswretia
New Member
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor, shall be lifted- Nevermore!"
|
Post by Laswretia on Aug 18, 2004 15:14:13 GMT 1
Godt.
|
|
Endre
New Member
When did all this happen?
|
Post by Endre on Aug 21, 2004 4:07:39 GMT 1
Så bra at dokker har fått spelt inn, høres jo knall ut!
Vi har også vært i studio, va et par daga i hønsehuset tidliar i uka, høres riktig bra ut. Skal en runde til i mix før den drar til mastering og trykk, men Senit EPen e xo for døra! Jævla synd at Øystein har dratt, ellers kunne vi kanskje ha ordna releaseparty ilag...
Menmen, han kommer jo tilbake en gang! Har dokker no navn på EPen?
|
|
|
Post by Mini on Aug 21, 2004 5:27:24 GMT 1
Alright! Fikk til å høre på låtene..veldig bra gutta! ;D Gleder meg vilt!!
|
|
|
Post by Øyvind on Aug 21, 2004 13:00:02 GMT 1
Cid Sparky: Fett! Hvor får dere den trykket opp hen? Vi har egentlig planene ganske klare for hvordan vi blir å gjøre det.. Releaseparty sammen høres ikke dumt ut! Men da måtte vi nesten hatt to stk =) Både Sortland og Kabelvåg/Svolvær!
|
|
|
Post by Øyvind on Oct 8, 2004 22:30:30 GMT 1
EP'en vil være ferdig og klar til salgs til Rock Mot Fraflytting! Kan nesten garantere dette, om ikke alt skulle gå helt til helvete da.
|
|