|
Post by Eirik K. on Sept 21, 2005 22:15:32 GMT 1
På tide med en slik thread:) Fortell om dine sykeste\beste\vakreste\jævligste opplevelse..i det hele tatt.
|
|
|
Post by Eirik K. on Sept 21, 2005 22:19:49 GMT 1
Jeg kan vel begynne:)
Jeg tror en av mine beste opplevelser må være en kveld da Peer, jeg, Vegar og hans bror Lars jammet til langt utpå natt. Vegar og Peer på gitar, jeg på trommer og Lars på bongotrommer. Sykt morsomt. Tror det er lenge siden jeg har det så jævlig gøy. Jævla sykt å se hvordan et riff utvikler seg via jamming:D
hmm..Min vakreste opplevelse er helt klart Maya. Elsker deg:)
|
|
|
Post by Christian on Sept 22, 2005 14:16:55 GMT 1
11. mars må være det vakreste, morsomste og mest jævlige:D bra kveld
|
|
|
Post by Mikael on Sept 22, 2005 14:34:47 GMT 1
det å ta en karussel som heter "tårnet" i Tivoli i københavn (et tårn me 60 meter fritt fall)
Det er en av de mest jævlige og elskværdige opplevelser jeg har hatt ;D
|
|
Martin
Full Member
Respirator
|
Post by Martin on Sept 22, 2005 20:25:12 GMT 1
Tårnet tok jeg i sommer! dritkult!!!!
|
|
|
Post by Hawken on Sept 23, 2005 0:30:59 GMT 1
Bra tema, kjempe Har hatt fler utrolige opplevelser, og ikke minst syke. Noe som har skjedd igjennom årene: For noen år siden var jeg med i en ulykke som endte i død. Jeg har opplevd en bil som eksploderer under bena mine, funnet Impera-fans i Kristiandsand, sovnet ute i 4 minusgrader, deltatt i opptøy med politi og anarkister, mer eller mindre hengt ut med The Shins (OG KJELL ELVIS med ØYVIND!) fått en liten sprekk i hodeskallen, mistet en kjær venn, fått 'rulleblad' som barneskolegutt (Ungdomsklubben stod plutselig i fyr å flammer..), brukket fler ben i høyrehånda, tigget penger alene på Gardermoen, fått høy grad i kampsport, tatt endel tattoveringer, sprengt stearin som resulterte i 5 meter høye flammer på en øde strand, sluttet på to skoler, spilt i masse band, sett masse bra band, og har hatt det helvetes morsomt. Endel ting som ikke passer seg å skrive her heller ;D Men ikke minst, fått de beste vennene i verden. Det sykeste av noe av disse tingene må være å miste en venn, og at Quiritatio overlevde turnéen sin i sommer etter action med bil ;D En av de kjærligste minnene mine må være da jeg og Stig snakket til solen stod opp i Bodø, da ei lita jente i barnehagen så meg i øynene å fortalte meg at hun var glad i meg og kysset meg på nesen. Pøs på fler Dritherlig å lese hendelser og erfaringer.
|
|
|
Post by Mikael on Sept 24, 2005 0:21:20 GMT 1
sprengt stearin som resulterte i 5 meter høye flammer på en øde strand
korsn i hælvetta klarte du d ?? ;D
|
|
|
Post by whatevva on Sept 24, 2005 2:48:02 GMT 1
hmmm... kommer på en bra en nå!
Var backstage med Dimmu Borgir. Jævlig fett, endte med at jeg satt å pilsa med hele gjengen til lang ut på morningen =) Shagrath var litt homo og la seg med en gang.. hehe
|
|
|
Post by Øyvind on Sept 24, 2005 13:47:26 GMT 1
Hawken har jo ramsa opp en hel masse greier som jeg også var med på, dessuten har jeg sykt masse bra ferieminner, som f.eks roadtrip langs algarvekysten, kanalbåtferie i England, Språkreise til Brighton sammen med Håvard, og også en liten eurotrip sammen med Håvard nå i sommer. Har som TH også sa, fått verdens beste vennegjeng. Har også vært med på å skape verdens beste miljø, SRK Men noe av det sykeste jeg kanksje har vært med på var når flyet mitt (på vei til bhcf5) var ute i så hardty vær at vi ikke fikk landingstillatelse, og vi lå å sirklet oppi lufta i over to timer før vi fikk lande. Og jeg har ALDRI vært med på så mye turbulens i hele mitt liv. Vi ble kastet rundt i setene, og halvparten av pasasjerene skreik og alt var bare helt sykt. Nesten som på film.
|
|
|
Post by Mini on Sept 24, 2005 15:40:04 GMT 1
Jeg tror at den sykeste sommeren jeg noen gang har opplevd, må være denne. Jeg har opplevd de mest jævlige og fantastiske ting. Jeg og Synne har levd som hippier og vært i Bodø under Beanstock uten penger til mat eller røyk. Vi fikk snylta til oss litt mat på Gimle fordi vi hjalp til med å lage maten og rydde opp etterpå. Etter det er jeg takknemlig for enhver matsmule jeg får. Fordøyelsesstystemet vårt var helt oppfucka da vi kom hjem. Apropos hjemturen. Vi tok hurtigbåten til Svolvær, men lengre kom vi ikke den kvelden. Gikk nemlig ingen buss til Sortland. Så vi måtte haike til Sverre på Ørsnes og ligge over der for natta. Jeg og Synne kunne egentlig like gjerne ha vært søsken, for vi har opplevd de sykeste ting nå i sommer. Noe som jeg ikke gidder å skrive om her nå, vil ta alt for lang tid. Jeg har også fått verdens beste venner her på Sortland. Og rockemiljøet her har gitt meg noen av de beste konsertopplevelsene jeg noen gang har hatt. Samme med Bodø. Når man blir stående framme ved scena og gråte fordi musikken gjør sånn inntrykk på deg, da er det jævlig bra! Jeg får skrive mer om dette senere, for jeg gidder ikke akkurat nå
|
|
|
Post by eivind on Sept 24, 2005 17:37:46 GMT 1
min vakreste opplevelse er og ha fådd så mange venner... jeg er gla i alle og enhver av dere og jeg håper jeg alldri mister noen av dere. men som med alle så har man jo noen favoritter som gjør hverdagen til litt extra..
den verste opplevelsen jeg har hadd. jeg lå på sykehuset på stokmarknes med brekt fot og hjernerystelse... og ligge der mens di eneste som besøkte meg var mamma og pappa.. må vere di mest føkka dagene (2) i mitt liv
|
|
|
Post by Mini on Sept 24, 2005 17:59:49 GMT 1
Heh, ja å ligge på sykehus er ikke noe særlig. Da jeg ble påkjørt, lå jeg på sykehuset i 8 dager. Tror aldri jeg har kjeda meg mer enn da
|
|
|
Post by Eirik K. on Sept 25, 2005 0:40:49 GMT 1
Jeg har en som var den værste og beste samtidig. Det begynte med at vi var et helt gjeng på besøk hos Martine. Laga masse god mat, så en film, slacka..vel. Det hadde seg slik at i denne perioden så var Mormor ganske så dårlig, fått en del slag, humøret mitt var ikke så bra, veldig mye deppa.
Etter en del slacking, så tok Peer gitaren fatt å spilte en av sine herlige sanger. Det skjedde noe sykt med meg, jeg fikk mormor på tankene. Plutselig ble det bare for mye for meg, jeg sprang ut å begynte å gråte. Var helt i fra meg, var sint, fortvilt..ja, jeg var så mye på en gang. Men så kom Maya gående etter meg. Hun ga meg den beste klemmen noen sinne, støtta meg. Jeg fikk grått skikkelig. Jeg er evig takknemmelig. Etter den kvelden så har det vært mye lettere å takle at mormor sin situasjon.
Så ja, det går ann å ha en helt for jævlig opplevelse samtidig som at den kan være den beste.
|
|
|
Post by Hawken on Sept 25, 2005 4:11:03 GMT 1
sprengt stearin som resulterte i 5 meter høye flammer på en øde strand korsn i hælvetta klarte du d ?? ;D Man stjeler en halv oljetønne, lager et svært bål, bruker oljetønna som gryte og slenger oppi 60 staker stearinlys elns og lar det koke og smelte til det bobler og brenner, så slenger du en bøtte vann over og løper unna. Det finnes en film på nettet av da vi gjorde det. Skal se om jeg finner linken senere.
|
|
|
Post by Hawken on Sept 25, 2005 4:26:15 GMT 1
Der fant jeg filmen. Vi filma det for noen helger siden. Og det var kulere enn på film, selvfølgelig. Håper filmen kan iallefall gi et lite inntrykk ;D Redigering av Croyfer. home.no/melbuod2k/lysfilm.rar
|
|