|
Post by Mini on Nov 6, 2005 19:23:06 GMT 1
Noe av det deiliste jeg har oplevd nå i sommer, var da jeg traff Barbro for første gang. på blabla i sommer. Samme natta jeg traff henne, satt vi ute, røyka masse sigs, og snakket i flere timer, siden ingen av oss fikk sove. Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg fant Barbro.
Og etter at jeg begynte å fly ned til Bodø i tide og utide, har jeg funnet masse fantastiske mennesker der. Har opplevd å sitte å snakke hele natta, sove på gimle, vel vitende om at ingenting vondt kan skje mens du sover, og herjing. Jeg herjet no så inni satan på gimle her om dagen. og gud, hvor deilig det var! Har ikke hatt den friheten til å gjøre det på flere måneder. Å le er det beste rensemiddelet. Bodøpønks har den evnen å få alle til å føle seg velkommen. Bodø er bra!
|
|
|
Post by deaven on Nov 6, 2005 20:17:39 GMT 1
B U L L S H I T
: )
|
|
|
Post by Mini on Nov 6, 2005 20:20:10 GMT 1
|
|
|
Post by deaven on Nov 6, 2005 20:53:45 GMT 1
Dette har jeg vel snakket med deg om og gidder ikke gå inn på det her. Det bare blir så jævlig subjektivt å påstå det du gjør i den siste kommentaren din i innlegget ditt. Jeg er uenig for tiden og derfor sier jeg bare i fra med en gang. Å male noe opp til et glansbilde kan du gjøre på egenhånd. Jeg bor her, jeg ser realiteten. Folk er åpne for mennesker som oppfører seg som marionetter og ikke folk som er seg selv. De er så jævla dobbeltmoralske til tider, hvor de på den ene siden sier at de godtar alle meninger(anarki) og på den andre siden ikke godtar meninger som ikke går overens med deres anarki(demokrati). De er altså i mot noe de tydeligvis også er for.
Latterlig.
|
|
|
Post by Mini on Nov 6, 2005 22:29:51 GMT 1
Hmm..jeg synes det er kjempekjipt at du har hatt den opplevelsen. Men, selv har jeg bare fått gode inntrykk av bodø, og det kan selvfølgelig være fordi jeg deler de samme tankene med dem som er der. Men, jeg velger å tro at alle er akseptert. Altså, Gimle er mer et oppholdssted for discokids nå, enn for punkerne. Og de blir akseptert i like stor grad som punkerne. Men, sannheten er jo at de like søker hverandre. For det meste i hvertfall. Selv, henger jeg mest med punks, fordi jeg deler deres tanker og idèer. Og derfor har jeg bare positive opplevelser fra Bodø.
|
|
|
Post by deaven on Nov 6, 2005 22:48:40 GMT 1
Y E A H ! W H A T E V E R
Jeg vil bare påpeke at jeg ikke har det ikke kjempekjipt på grunn av noen mennesker her i Bodø. Frankly! er jeg glad for å vite hvor jeg har mennesker hende. Det er helt andre grunner til at jeg har det kjipt til tider. Noe jeg igjen ikke akter å utbrodere her.
Bare fordi DU er blitt akseptert av NOEN, så betyr ikke det at ALLE i det miljøet der er likens. Og bare fordi DU synes at de er veldig åpne der betyr ikke at det er sånn for ALLE. Jeg har ikke noe problemer med punkere. Jeg bare takler ikke mennesker som ikke tenker lengre enn anarkipropagandaen gir de rom for. Jeg er fullt åpen for et personlig anarki, der man gjør seg minst mulig avhengig av staten, og tar mest mulig styring over seg selv. Personlig frihet har jeg ingenting imot. Men de som påberoper seg retten til å vite hva som er bedre for andre mennesker blir jeg irritert på. Mennesker som sier at alle andre har et kjedelig liv, og at den eneste måten å leve spennende på er å leve akkurat som dem. Det er latterlig å påstå noe sånnt.
Og jeg har det opp til halsen å høre om linseburgere og cola-boikott. Fucking SX'ere som tror de er guds gave til verden. Jeg orker dem ikke. Men samtidig er det mye jeg liker med dem forutenom akkurat de holdningene der. Det vil si, folk må få leve sånn som de vil, og da kan man la andre gjøre det også. Uten å bli sur på dem for at de ikke vil gjøre akkurat som dem.
Nå skal det sies at jeg sannsynligvis kjenner mindre folk enn deg i Bodø Hardcoremiljøet. Det sier litt om hvor åpne de er. For det er ikke akkurat som om jeg har vært lite tilstede der. Men jeg har sikkert flere bekjente der enn deg. Jeez! for en åpenhet.
Folk søker helt klart mot de dem tror de kommer best overens med. Det gjør jeg også. Men av og til får jeg også slike mennesker opp i halsen.
|
|
|
Post by Hawken on Nov 7, 2005 14:08:40 GMT 1
Det kan gå begge veier det, vet du - Mikael.
|
|
|
Post by deaven on Nov 7, 2005 14:35:34 GMT 1
Jeg er fullt klar over det og det er vel derfor jeg ikke kommer så godt overens med en del folk der lengre. Men alt det kan sikkert forandre på seg ved et blunk. Verden er ikke statisk, så er heller ikke mine meninger.
: )
|
|
Lamark
New Member
Fred!
|
Post by Lamark on Nov 8, 2005 19:33:27 GMT 1
Det er definitivt en syk opplevelse å oppdage at verden ikke var sånn som du var, og hvor fysisk vondt det kan gjøre å savne noe, samtidig som at du er sjeleglad for å slippe unna ei stund fordi det ar kvelertak på deg.
Mm.
|
|