|
Post by Øyvind on Dec 22, 2005 15:13:10 GMT 1
Velvel, så er dette en total rippoff av Fredrik Bakkemo på bodø hc-forum, men hva gjør vel det. Vi er stort sett ganske forskjellige brukere, og det er uanset morsomt å se hva folk har å skrive! Fyll inn svar på dette, folk!
Årets beste plate: Årets beste konserter: Årets Blabla-høydepunkt: Årets band: Årets beste film: Årets SRK-forum personlighet: Årets beste måltid: Årets beste opplevelse: Årets største skuffelse: Årets person:
|
|
|
Post by Mikael on Dec 22, 2005 15:35:07 GMT 1
Årets beste plate: The Dubliners slår aldri feil uansett album Årets beste konserter: har ikke vært på andre enn de på s.land, men de har vært veldig bra Årets Blabla-høydepunkt: Magnus Eliassen åff kårs Årets band: Det at Quritaio er tilbake er vel d beste for meg ;D Årets beste film: hakke peiling Årets SRK-forum personlighet: Årets beste måltid: Bursdagen til fattern Årets beste opplevelse: BlaBla uten tvil Årets største skuffelse: at lance armstrong trakk seg fra tour de france Årets person: kongen
|
|
|
Post by Øyvind on Dec 22, 2005 16:58:54 GMT 1
Årets beste plate: The Spectacle - I Fail Årets beste konserter: - Slayer, Tolmin metalfestival, Slovenia - The Spectacle & Requiem, Sinus - Converge i Oslo Årets Blabla-høydepunkt: Hjertesorg og Magnus Årets band: Insperia Årets beste film: Harry Potter (det året jeg desverre har sett minst film på noengang tror jeg) Årets SRK-forum personlighet: Kjetta Årets beste måltid: Så mange at jeg ikke klarer å velge en favoritt Årets beste opplevelse: Loffing i Europa med Håvard! Årets største skuffelse: Å miste en bestevenn så tidlig Årets person: Tor-Håkon, for et fantastisk lagspill.
|
|
|
Post by Øystein BL on Dec 22, 2005 18:41:21 GMT 1
Blir nesten vanskelig, dette her. Jeg kjenner at jeg allerede har fått en del distanse til årets første måneder:o
Årets beste plate: Sigur Rós - Takk, eller Josh Rouse - Nashville Årets beste konserter: - Converge, Oslo - Entombed, Andøya - Jaga Jazzist, Trondheim Årets Blabla-høydepunkt: Insperia, Hjertesorg Årets band: Sigur Rós Årets beste film: The Corpse Bride Årets SRK-forum personlighet: Deaven Årets beste måltid: Chana Masala på Jadab i Trondheim Årets beste opplevelse: Bra London-tur i sommer, særdeles trivelig Blabla-festival. Årets største skuffelse: Kan egentlig ikke huske at jeg har blitt ekstraordinært skuffet dette året. Årets person:
|
|
|
Post by Christian on Dec 22, 2005 19:41:01 GMT 1
Årets beste plate: The Mars Volta- Frances the Mute Årets beste konserter: Despeado 22 oktober ;D og 23 September på Blinken Årets Blabla-høydepunkt: Magnus Eliasen og Hjertesorg Årets band: I'll Teach You Årets beste film: Valiant Årets SRK-forum personlighet: Deaven, fordi han sier masse menigsfylt Årets beste måltid: Wok hos Martin. Nydelig Årets beste opplevelse: Bla Bla 2005 Årets største skuffelse: Når Beyond the Fences ikke kunne spille på Rødskolen 11 mars Årets person: Magnus, Martin og Rolf, klarer ikke og velge bare en
|
|
|
Post by Mariell Amélie on Dec 22, 2005 22:49:36 GMT 1
Årets beste plate: Kim Hiorthøy - Hei Årets beste konserter: REM/ MEW, Magnus på blabla, MANNA og Kaospilot på bhcf. Årets Blabla-høydepunkt: Magnus. Egentlig var alt sammenlagt mest et høydepunkt Årets band: Devo Årets beste film: Årets SRK-forum personlighet: Årets beste måltid: Premieremiddag Årets beste opplevelse: BHCF, hele sommeren Årets største skuffelse: har ikke blitt så veldig skuffet i år Årets person: Anja
|
|
|
Post by Hawken on Dec 23, 2005 3:01:01 GMT 1
Jeg har posta en sånn på Bodø Hardcoreforumet, men nå lager jeg en ny og bedre gjennomtenkt.
Årets beste plate: Amy Diamond. Årets beste konserter: - Converge - Snoop Dogg - Mylo Årets Blabla-høydepunkt: Falling down the Stairs Årets band: Falling Down The Stairs Årets beste film: - Lemony Snicket's En Serie Uheldige Hendelser ELLER - Land of The Dead (romero) Årets SRK-forum personlighet: Han derre Administratoren. Nazifyr. Årets beste måltid: Den siste nattverd. Vi ble mala og. Årets beste opplevelse: Har for mange deilige minner. Årets største skuffelse: J.L.P, Og det å finne ut av at Jessica Alba egentlig er smokin hot. Jeg trodde ikke jeg syntes det før. Årets person: Øyvind Berg, for et langt og lykkelig ekteskap.
|
|
|
Post by andreas on Dec 23, 2005 12:30:31 GMT 1
Årets beste plate: hører bare på tidløs musikk. Årets beste konserter: Mew og Sonic Youth på roskilde, samt spectacle, kaospilot, quritatio på bhcf og requiem Årets Blabla-høydepunkt: Årets band: Mew Årets beste film: Koyanesquatsi Årets SRK-forum personlighet: alle som har noe fornuftig å si. Årets beste måltid: veganfrokost på gimle Årets beste opplevelse: sommeren i kabelvåg med venner atpå Årets største skuffelse: mars volta kom ikke på roskilde, og musiklinja på sortland Årets person: de som er der for meg når jeg trenger det..
|
|
|
Post by Mini on Dec 23, 2005 18:09:46 GMT 1
Årets beste plate: The Batty Connection of Rumujo and Josefine Lovemachine - It's not you, it's me
Årets beste konserter: Blabla, BHCF8 og The Spectale og Requiem i oktober.
Årets Blabla-høydepunkt: Da jeg ble kjent med Barbro, og vi satt oppe hele natten og snakket.
Årets band: AntiBatong
Årets beste film: Charlie and the chocolat factory
Årets SRK-forum personlighet: Mange, mange
Årets beste måltid: All mat jeg har spist på Gimle, vegansk selvsagt
Årets beste opplevelse: Da jeg gråt av glede etter at Beyond The Fences hadde spilt under BHCF 8.
Årets største skuffelse: Natt til 31 august. Verste natten noensinne.
Årets person: Bodø punksene
|
|
Hopalong
Full Member
"I'm not normally a religious person...but if you're up there...save me SUPERMAN!"
|
Post by Hopalong on Dec 23, 2005 19:36:15 GMT 1
Årets beste plate: Av de som ble gitt ut i år er det Iron & Wine/Calexico - In The Reins Årets beste konserter: Nick Cave & The Bad Seeds og Queens Of The Stone Age Årets Blabla-høydepunkt: Var ikke Årets band: Iron & Wine Årets beste film: Murderball Årets SRK-forum personlighet: Årets beste måltid: Julebordet i går Årets beste opplevelse: Begynne på universitetet Årets største skuffelse: Ingen store skuffelser tror jeg Årets person: Joss Whedon
|
|
|
Post by eivind on Dec 27, 2005 2:18:14 GMT 1
Årets beste plate: System of a down - hypnotize Årets beste konserter: bla-bla Årets Blabla-høydepunkt: vagansk matlagingskurs Årets band: Stonegard Årets beste film: den fabelaktige amelie Årets SRK-forum personlighet: andmin Årets beste måltid: (beklager vegisser\veganere) pinnekjøtt Årets beste opplevelse: the love at bla-bla Årets største skuffelse: at en kjer av meg døde Årets person: Therese som har julpet meg gjennom ALT takk love
|
|
|
Post by eivind on Dec 27, 2005 2:19:39 GMT 1
*admin
|
|
|
Post by Hawken on Dec 27, 2005 2:54:35 GMT 1
Den fabelaktige Amélie kom vel strengt tatt i 2001 ?
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Dec 27, 2005 3:33:11 GMT 1
Årets beste plate: Requiem - Storm heaven Årets beste konserter: Hjertesorg på Blabla, Requiem og The spectacle på UFFA i oktober. Årets Blabla-høydepunkt: Hjertesorg og Magnus E. Årets band: Hjertesorg Årets beste film: The corpse bride Årets SRK-forum personlighet: Hawken Årets beste måltid: Min og Thor Andrés spesial-wok, kun den første. De andre kom aldri i nærheten. Årets beste opplevelse: Sommeren..alt. Årets største skuffelse: Weezer - Make believe Årets person: Rune
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Dec 27, 2005 3:38:37 GMT 1
Men hell i uhellet kom Regression point istedet, og det var jævlig trivelig! Så langt en av mine beste minner med det bandet.
|
|