|
Post by Christian on Dec 28, 2005 13:22:25 GMT 1
Fantastisk at Regression Point steppa inn jeg fikk ikke sett dere, men alikevel Det var abslolutt ikke vondt ment mot Regression Point hvis det var noen som følte at det virket sånn
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Dec 29, 2005 2:39:28 GMT 1
Hehe, slapp av Jeg ville også blitt skuffa over å misse Beyond the fences. Faen for et herlig band.
|
|
|
Post by Christian on Dec 29, 2005 16:59:53 GMT 1
men det med Beyond the Fences gikk jo helt fint, de kom jo på Blabla og det eide! ;D
|
|
Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Dec 29, 2005 22:22:08 GMT 1
Hiv mæ med... Årets beste plate: Fantomas-Suspended animations Årets beste konserter: - Fantomas - Maldoror - Patton/Rahzel - Kaada/Patton Årets Blabla-høydepunkt: Va desverre ikke der... Årets band/Artist?: Mike Patton! Årets beste film: - off..førr mange å velge i...enig med Hawken om Land of the dead.. Årets SRK-forum personlighet: Hawken.han er jo Gud! ;D Årets beste måltid: Chili con carne på roskilde Årets beste opplevelse: Night of the living bands! Årets største skuffelse: At mars volta ikke kom på roskilde. Årets person: Tommy fordi han har fådd ting til å skje også i harstad. Jajaja
|
|
|
Post by StigKrig on Jan 12, 2006 9:28:03 GMT 1
Årets beste plate: Green Day - American Idiot eller Skumdum - skum of the land Årets beste konserter: The Spectacle /m requiem Årets Blabla-høydepunkt: Det er vel Magnus som stikker av med denne prisen ja;) Årets band: Skumdum,Randy og Randy. Klarte ikke bestemme meg:P Årets beste film: Husker ikke navnet på filmen akkurat nå, men det var en grøsser som jeg og Th så her om dagen:P Årets SRK-forum personlighet: Hawken Årets beste måltid: Veggisburger på blåkjøkkenet:) Årets beste opplevelse: At det ble en liten turne med beyond the fences men... Årets største skuffelse: at bilen sa ''Poff'' rett før grensa. Årets person: Øystein b.l fordi han har hjulpet så sinnsykt mye til med div. innspillinger og for at han er rett og slett en kjernekar:)
|
|
nørd
Full Member
|
Post by nørd on Jan 12, 2006 10:53:22 GMT 1
Årets beste plate: ingen spess :,( Årets beste konserter: black sabbath... enslaved Årets Blabla-høydepunkt:quiritatio Årets band: pink floyd Årets beste film: familyguy the movie Årets SRK-forum personlighet: slemfisk Årets beste måltid: Jensens bøffhus Årets beste opplevelse: roskilde Årets største skuffelse: hmmmmm..... almenfag (BLÆH!) Årets person: Peter griffin (family guy)
|
|
|
Post by Marianne H. on Jan 12, 2006 12:28:07 GMT 1
Årets beste plate: Josh Rouse - Nashville Årets beste konserter: Beady Belle på Stedet var ganske bra. Og Art Brut på Samfundet under UKA. Årets Blabla-høydepunkt: Magnus Eliassen. Årets band: The Shins, tror jeg. Årets sommerband iallefall. Årets beste film: En langvarig forlovelse med Audrey Tatou Årets SRK-forum personlighet: Administrator. For fornuftig banning, og generell bra-het. Årets beste måltid: Chana Masala på Jadab er alltid bra. Årets beste opplevelse: Å sette opp to teaterforestillinger sammen med bra og kreative mennesker Årets største skuffelse: Har egentlig ikke blitt så skuffet i år. Men det var kjipt at Zelda: Twilight princess ble utsatt til over nyttår. (og deretter til juli i år) Årets person(er): Mormor, fordi hun har tatt vare på masse fine strikkeoppskrifter fra 60- og 70-tallet som jeg kan kose meg med
|
|
|
Post by Andreas F. on Jan 21, 2006 0:49:16 GMT 1
Årets beste plate: Kingwood Årets beste konserter: Millencolin@kiruna 1. juli Årets Blabla-høydepunkt: Magnus Eliassen Årets band: The Spectacle Årets beste film: Terkel i knipe Årets SRK-forum personlighet: - Årets beste måltid: Nyttårsmaten hos øyvind? Årets beste opplevelse: nr. 1 band live på bursdagen Årets største skuffelse: Svensk 3.5% øl Årets person: Vanskelig å si... Tror det må være MISTAR HD RECORDER, Øystein BL. Han har stresset og herjet for å få gjort opptak med FDTS i hytt og pine Og ikke minst vært meget aktiv med konsert arrangering når han har vært hjemme på sortland.
|
|
|
Post by Thor Andre on Jan 27, 2006 21:59:13 GMT 1
Årets beste plate: Si det.. Årets beste konserter: Converge i Oslo & Green Day på Roskilde Festivalen.. Årets Blabla-høydepunkt: Magnus Eliassen. Årets band: Cult of Luna Årets beste film: hmmm.. har sett sinnsykt mange, vet ikke helt.. men Family Guy(Peter Griffin: The untold story.. elns) var sinnsykt morsomt. Årets SRK-forum personlighet: deaven - alltid noe rart å komme med. :} Årets beste måltid: Nydelig wok som jeg og Andreas L. mixet sammen. Årets beste opplevelse: første jeg tenker på er roskilde.. så er vell muligens det? Årets største skuffelse: Hvor faen ble The Mars Volta av? Årets person: [glow=red,2,300]Øystein B.L [/glow]- for en fyr
|
|
marie
New Member
|
Post by marie on Jan 28, 2006 17:30:03 GMT 1
Årets beste plate: Mew - And the glass handed kites Årets beste konserter: Den med Love Revolt, kanskje? Er litt usikker. Årets Blabla-høydepunkt: Var ikke på blabla:'( Årets band: Madrugada Årets beste film: Finding Neverland Årets SRK-forum personlighet: Peer Årets beste måltid: Et tre-retters måltid som søstra mi lagde i sommer. Årets beste opplevelse: København i sommer. Årets største skuffelse: Alle de sure gamlingene på gamlehjemmet:/ Årets person: Kan ikke velge en!
|
|
|
Post by deaven on Feb 5, 2006 2:21:56 GMT 1
Jeg er OVERBEVIST om at at jeg har svart på denne posten før.
Ôô
Årets beste plate: The Pixies - Bossenova (kom ikke ut i år, men ble kjøpt i år.. eeh i fjor) Årets beste konserter: Den største konserten var vel Bob Dylan i Oslo Spektrum (men sitteplasser i spektrum suger) Årets Blabla-høydepunkt: Når Magnus Eliassen ENDELIG ble ferdig med å prate. Årets band: The Spectacle (som oppløste like før nyåret) Årets beste film: Det kom ingen brae filmer i fjor Årets SRK-forum personlighet: Meg selv såklart. eeh, hvem ellers liksom? Årets beste måltid: Jeg spiste bare dritt i hele fjor Årets beste opplevelse: kjærlighet Årets største skuffelse: kjærlighetsbrudd Årets person: Meg selv
|
|