|
Post by Hawken on Dec 24, 2005 16:36:21 GMT 1
God Jul alle sammen, og tusen takk for et fantastisk år. Vi satser vel gjerne på et enda sterkere. Who's with us?
|
|
|
Post by Mini on Dec 24, 2005 19:00:10 GMT 1
Synes at året hadde vært deilig uten alt julestyret. Jeg feirer ikke jul. Ja, la neste år bli et sterkt og vakkert år.
|
|
|
Post by deaven on Dec 24, 2005 19:39:11 GMT 1
Årets beste plate: Nei si det... Årets beste konserter: Ja det var den der da.. ja.. og så.. fyfaen.. det var kult Årets Blabla-høydepunkt: Når alt endelig skulle pakkes ned... Årets band: Husker ikke.. Årets beste film: Hmmm... det var den med ..og så.. ja ..men den var ikke så bra.. Årets SRK-forum personlighet: :Deaven Årets beste måltid: Kan ikke huske noe spesielt måltid som var mye bedre enn de andre måltidene. Årets beste opplevelse: Oslo, Bob Dylan. Årets største skuffelse: Oslo, Bob Dylan. Årets person: Bob Dylan
|
|
|
Post by Øystein BL on Dec 24, 2005 19:39:12 GMT 1
i'm in;D god jul, hvordan dere enn velger å forholde dere til den. deilig med en god pause midt på vinteren er det uansett
|
|
|
Post by Øyvind on Dec 24, 2005 20:19:33 GMT 1
Ja. Budskapet til jula er det vel et mindretall av de norske hjem som tenker på nå for tida. Jula er for de fleste ferie, fest og høytid, med ekstra god mat, og masse kos!
Jeg er glad i litt ferie! GOD JUL ALLE SAMMEN!
|
|
|
Post by Mikael on Dec 24, 2005 23:55:25 GMT 1
GOD JUL til alle sammen Jeg har selv hatt en fin julekveld og håper på en fin fering fram til nyttår.
|
|
Martin
Full Member
Respirator
|
Post by Martin on Dec 25, 2005 2:34:28 GMT 1
GOD JUL! Håper at alle har hatt en fin dag! og ønsker dere lykke til med resten av ferien. Så ses vi på Nyttårsrocken
|
|
|
Post by Hawken on Dec 26, 2005 2:31:50 GMT 1
Men, Ida - dette er fra ifjor jul:
Må si at jula er veldig anderledes i år fra hva den var før, men jeg har nå julestemning, spesielt nå når hele familien er samlet! Litt frangt om plassen, vi er en familie på 7, med 4 soverom...men, ville ikke ha ønsket at ikke alle var her uansett! Hehe..julemidagen blir spennende...må nok trå til og lage den selv, siden jeg ikke spiser kjøtt, og resten av familien gjør det, men det kan jo bli morsomt!
Når det gjelder gaver, er jeg veldig glad i å gi det til venner og familie, men når det gjelder å Få gaver, så er ikke det like viktig lengre..har nok innsett at ikke alt handler om å få ting...okey, det innså jeg for mange år siden, men jeg skulle ønske jeg var unge igjen, som gledet seg til julaften og alle pakkene under juletreet!
Og forresten, når det gjelder den lyskaster-tingen, så trodde jeg det var en UFO første gangen jeg så den...gjett om jeg ble skuffa da jeg fant ut hva det var!
God jul til alle! « Last Edit: Dec 23, 2004, 2:56pm by Mini »
|
|
|
Post by Mini on Dec 26, 2005 23:24:19 GMT 1
Hehe, ja, jeg tar det til meg at jeg mente det da. Men, ting er forandret. Jul uten faren min er ikke noe morsomt. Familien er ikke lenger samlet, og for meg, var det det julen handlet om. Jeg har dessuten forandret syn på det med gaver. Om folk vil vise at de glade i meg, får de heller si det til meg, det betyr mye mer for meg enn det å få gaver på en forutbestemt dag. Selvfølgelig, det er kjempekoselig å få gaver, det skal jeg ikke si imot, men jeg føler meg så bortskjemt på julaften. Det er andre som trenger penger, mer enn jeg gjør.
Man kan forandre seg veldig på et år, og det har jeg gjort. Sånn er det bare. Nå er det ikke slik at ved å ikke feire jul, så er jeg ikke hjemme, men jeg har bedt alle om ikke å kjøpe meg julegaver. Noe som ble litt vanskelig, siden familien min nektet å gjøre det.
|
|