Wrath
Full Member
|
Post by Wrath on Feb 6, 2005 17:26:25 GMT 1
Er det blitt klar hvem som sannsynligvis kommer til og spille?
|
|
|
Post by Øyvind on Feb 6, 2005 17:51:44 GMT 1
Ok, så langt har jeg en liste her over band som JEG vet spiller. Folk må nesten bare ta kontakt om de vil spille, for jeg blir sikkert å glemme en masse navn her, siden jeg ikek kan navnene på så mange av de nye bandene som aldri har spilt før. Så ikke føl dere utesett!
Disse vet jeg spiller:
Beyond The Fences (Bodø) Credo (Stokmarknes) Quiritatio (Sortland) Quiri skulle egentlig ikke spille denne kvelden, men da det viste seg at konserten finner sted på dagen ett år siden Quiritatio gjorde sin første konsert, ble det bare naturlig å gjøre noe ut av jubileet! Iskald (Sortland) Dere skulle spille ja?
Så var det noen flere nye band, som jeg ikke kan navnet for.
Nå minner jeg dere nye band om å SI I FRA! Om dere ikke sier klart og tydelig at dere ønsker å spille denne kvelden, blir dere liksom glemt, og vi blir vel å gå i gang med en plakat om ikke så alt for lenge!
|
|
Wrath
Full Member
|
Post by Wrath on Feb 6, 2005 18:19:44 GMT 1
Jupp, Iskald spiller ja! Viktig det du sier, at bandene melder seg så snart som mulig, slik at det kan lages plakater ja.. Når dere har jubileum må dere selvsagt spille!
|
|
|
Post by Øyvind on Feb 6, 2005 18:23:37 GMT 1
Helt tilfeldig at jeg kom over det. Satt bare å summa over konsertene våre på hjemmesida vår, så så jeg det bare Det som er kult med at det blir så masse nye band, er at vi kan gjøre konsertene ENDA mer variable enn før! Som f.eks 9. April, da blir det HELT andre band på scenen! Som regel pleier jo ofte band å gå igjen her på Sortland, nå kan vi bli enda mer varierte. Og det blir jo desto kulere å se band når det er en stund siden man har sett de sist på hjemmebane Ellers oppfordrer jeg alle band på sortland til å bli flinkere å spille utenbys! Ta kontakt med lokale band fra andre steder, gjør en avtale, og fiks en konsert!
|
|
Wrath
Full Member
|
Post by Wrath on Feb 6, 2005 18:35:23 GMT 1
Jupp! Var jo dette vi snakket litt om på møtet! Desto flere band, jo bedre. Man kan spille hver sin gang og dermed få veldig varierte og spennende konserter! Man slipper også da at folk blir "lei" av at samme bandet er på hver konsert og spiller stort sett de samme låtene. Blir bedre tid for bandene, og kan dermed komme opp med nye ting hver gang.. Derfor er det jævlig kult at så mye nytt er på gang! Det er også viktig som du sier og få bandene ut av byen. At man ikke blir stående på rødskolen resten av livet liksom!
|
|
|
Post by Geir E. on Feb 6, 2005 20:42:44 GMT 1
hmm. vi spiller. ganseke antageligvis. men jeg vet ikke hva vi heter enda:) og kansje oss aage??
|
|