|
Post by eivind on Jan 30, 2006 14:54:24 GMT 1
haha
|
|
|
Post by Anders on Jan 30, 2006 22:54:32 GMT 1
haha... god en... Du fant vel ikke på den selv??
|
|
Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Feb 1, 2006 10:54:52 GMT 1
Da jeg var like gammel som deg spilte vi temmelig masse utenbys, selv om vi faktisk hadde et mye dårligere band. Det jeg har hatt utrolig mye til gode for i ettertid med de bandene jeg er i nå er at folk utenbys vet at vi eksisterer, og faktisk kontakter OSS for å høre om vi kan spille. Før satt vi å luket opp hvor i nærheten det oppstod arrangementer, og mailet rundt om muligheten til å få spille, fikset overnatting og hoppet på bussen. Faen så mange gode minner, og så utrolig mye vi har fått igjen for det! Det er livsfarlig å strande på øvingslokalet, og kun komme ut for å spille på lokalkonserter på rødskolen, samt rmr. Word førr fan!Man kan jo ikje drive å vente te man e gammel nok tel å kjøre før å dra å spelle utenbys. Som Øivind sa så e d jo bære å hoppe på en buss eller andre kollektive traffikmidler. De aller fleste konsertan man spelle så legg man ut penga sjøl ves man ikje får d tel å gå i null. Det e ikje lett å få mange betalte spellejobba,
|
|
|
Post by Hawken on Feb 1, 2006 15:53:14 GMT 1
Word igjen!
|
|
|
Post by deaven on Feb 1, 2006 19:47:55 GMT 1
haha... god en... Du fant vel ikke på den selv?? Dersom du snakket til meg og angående min versjon av Jesus, så var nok det selvpåfunnet ja. Jeg har ikke behov for å stjele andres vitser. For lignende saker, se: bortkastet.blogg.no
|
|
liveshit
Full Member
Metalheart
|
Post by liveshit on Feb 4, 2006 12:45:03 GMT 1
JESUS? god poeng hawken me å komme sæ ut , men sånt må planlegges. bil , booking ja du vet , slik at man ikke går med dundrende underskudd , men e jo opplevelsen som e mest verdt!! nårti kjæm plata egentli? prata me T-A han hadde råmixen på fest igår , men fikk ikke hørt nokka sæli på d... må nu innrømme at æ ikke lika hardcore , men blir å kjøpe plata *bære førr å ha den* hawken må ta en fest ilag en dag....!!!
|
|
|
Post by Hawken on Feb 4, 2006 13:16:07 GMT 1
Den er go! ;D
|
|
|
Post by deaven on Feb 4, 2006 17:54:41 GMT 1
$$$$$
|
|
|
Post by Golovan on Feb 5, 2006 4:47:36 GMT 1
Forresten analyserte Monty Python Den Bibelske tale, og de kom frem til at "På den tiden Jesus levde, snakket alle svært sakte og artikkulert slik at alle skulle få med seg det de sa, siden de var fullt klar over at dette var en svært viktig tid der det var viktig å bli forstått."
De forklarte det bedre selv, menmen...
|
|
bonafide
New Member
:: Symphony For The Deaf ::
|
Post by bonafide on Feb 7, 2006 15:57:44 GMT 1
*off topic* XD
|
|
|
Post by deaven on Feb 7, 2006 20:11:26 GMT 1
Neida, ingenting er off topic.
Dersom du vinkler verden fra en bestemt vinkel hver gang du ser på noe, vil det alltid være relevant på en eller annen måte.
Du kan tillogmed finne forståelse i at folk er kristne eller religiøse, dersom du snur på verden og tenker at vi dør først for så å leve og at fødselen tar opp i mot 60-70 år, noe kortere om du bor i et sultpreget land.
^^
|
|
bonafide
New Member
:: Symphony For The Deaf ::
|
Post by bonafide on Feb 12, 2006 15:43:19 GMT 1
hehe, litt rart å se en topic som heter Band på Sortland, åsså snakker dere om Jesus. LOL!
|
|
liveshit
Full Member
Metalheart
|
Post by liveshit on Feb 14, 2006 17:31:13 GMT 1
går d ikkej ann å få ei oversekt over bandan å kæm som spælla på sland? e mange band , men veti ikkje kæm som spælla eller ka dæm spælla!!?
|
|
Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Feb 14, 2006 21:12:59 GMT 1
Ja æ veit ikje lenger korsn band dokker har der borte lenger.
|
|
Wrath
Full Member
|
Post by Wrath on Feb 15, 2006 18:16:39 GMT 1
|
|