Wrath
Full Member
|
Post by Wrath on Feb 2, 2006 22:57:53 GMT 1
www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_nordland/5452180.htmlVet ikke hva jeg kan si i en slik sitasjon, annet enn og takke deg for tiden vi fikk sammen.. Tiden med deg i Iskald var fantastisk, og jeg er glad for at jeg fikk spille sammen med deg i ca. 5 måneder. Du var et geni!! Og miste noen man har kjent og gjort så mye kult sammen med er veldig trist og uforståelig. Det skjedde så alt for fort! Du hadde jo så gjerne lyst og høre Ep'en vår så snart vi fikk den. Desverre kom du deg aldri så langt! Ville så gjerne se deg smile bredt over hva vi fikk til, det som du engang var med på å lage. Da du dro sommeren 2005 for å studere i Bodø forsvant en viktig brikke i bandet. Du var så jævlig hyggelig og hadde alltid nye ideer. Å se deg stå på min venstre side og headbange mens vi spilte den musikken vi likte best, var utrolig. Så det var et stor tap for oss, men vi forsatte slik du ville vi skulle. Men bandet vil aldri bli det samme etter at du dro, og spesielt ikke etter hva som nå har skjedd. Vi i Iskald sørger for deg nå, det må du vite! Hadde det ikke vært for deg hadde vi nok aldri kommet dit vi er nå. Jeg vil gjerne kondolere til hele familien, venner, bekjente og spesielt til deg Børge! Tiden fremover vil nok blir tung, men minnene mange. Jeg håper vi en gang sees igjen i Valhall, Arne! Saknet e endelaust.. En siste hilsen fra Aage.
|
|
|
Post by Hawken on Feb 2, 2006 23:20:36 GMT 1
Fin tråd, Aage. Kondolerer utrolig sterkt, og husker Arne som en ufattelig trivelig kar. Kul, utadvent og sykt grei. Stå sammen og samlet. Ingenting annet duger.
|
|
liveshit
Full Member
Metalheart
|
Post by liveshit on Feb 3, 2006 11:43:40 GMT 1
fint sagt Aage sender tanker til venner og familie og spesielt Børge!
vi sende plata sammen med et kort med noen setninger på til familien. *tung tid*
|
|
|
Post by Schvili on Feb 3, 2006 17:17:45 GMT 1
Fint sagt Aage. Kjente ikke Arne personlig. Hadde kun snakket med ham et par ganger, og han virket som en fyr man kunne like. Kondolerer til familien og venner, og som dere andre, går tankene til Børge. Tror Børge vet at han kommer til å få god støtte fra kompisene og musikkmiljøet på Sortland.
Hvil i fred Arne
|
|
|
Post by Øyvind on Feb 3, 2006 18:24:23 GMT 1
vi var nok mange som ble rystet i går ja Sender også varme tanker til de som måtte behøve det, og ikke minst til min gode venn Børge, som jeg synes ufattelig synd på.
|
|
|
Post by deaven on Feb 3, 2006 19:15:55 GMT 1
: \
Dette er ikke mitt sted egentlig å si noe, men jeg klarte ikke å unngå å tenke over det som har skjedd. Selv om det er mange jeg ikke kjenner som dør hver dag, så er det alltid like kjipt å merke på stemningen etter at noen har mistet noen. Jeg håper Arne levde godt når han var i livet, at dere finner trøst i de gode minnene dere hadde med ham. Dette bare forsterker inntrykket jeg har av at man nesten aldri kan ta noe for gitt, men selv om dere som sto nær han føler en smerte nå inni hjertene deres, så husk han for den han var, og tenk mindre på hva han kunne blitt. Ta vare på dere selv og på minner dere har. Min kondolanse, Mikael.
|
|
|
Post by Mini on Feb 10, 2006 12:42:07 GMT 1
Jeg har aldri kjent Arne, men Børge gikk jeg i klasse med, så jeg ville bare si at jeg sender noen tanker hver dag til familien hans. Håper dere kommer dere ut av det sterkere enn noensinne.
Dere vil alltid ha minnene.
|
|