|
Post by Hawken on Feb 14, 2006 4:07:40 GMT 1
Det er samme som t-skjorte, og dette er forsiden. Det blir et 8 siders cover. Ellers så er det Ola Waagen ([ftp]www.olax.net[/ftp]) som har fikset design, cover og t-skjorte. Skjekk ut nettsiden hans. Ny t-skjorte med annet motiv kommer en gang i løpet av de neste månedene, faktisk. (i mindre størrelser)
|
|
|
Post by Anders on Feb 14, 2006 14:35:09 GMT 1
Den T-skjorta har æ på mæ nu!! ;D ;D
|
|
|
Post by Anders on Feb 14, 2006 14:37:12 GMT 1
Size Medium...
|
|
Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Feb 14, 2006 21:11:11 GMT 1
Hmmm, de som ikke hører den minste likhet i akkurat det riffet jeg refererer til skjønner tydeligvis ikke hva det er snakk om. Jeg mener på ingen måter at musikken er lik, annet enn at det er et ganske likt riff der. Sorry, viss jeg fortsatt mener det og ingen andre vil være enig, men det er min personlige mening uansett. Ja nu blir ingen å like dæ pga at du syns det riffet ligne! bære tulle
|
|
|
Post by deaven on Feb 14, 2006 23:22:56 GMT 1
snufs.
hjerte mitt tåler ikke mer juling.
|
|
Wrath
Full Member
|
Post by Wrath on Feb 15, 2006 18:07:08 GMT 1
Bra dette gutter! Spent på resten.. Fint parti dere har på midten der!
|
|
vegane
Junior Member
fred, frihet og kj?rleik
|
Post by vegane on Aug 24, 2006 0:59:16 GMT 1
Hmmm, de som ikke hører den minste likhet i akkurat det riffet jeg refererer til skjønner tydeligvis ikke hva det er snakk om. Jeg mener på ingen måter at musikken er lik, annet enn at det er et ganske likt riff der. Sorry, viss jeg fortsatt mener det og ingen andre vil være enig, men det er min personlige mening uansett. æ trur det han mikael vil frem til her e noe æ også ble helt sjokkava da æ hørte mars volta snagen første gang. "æ hø rjo ikk epå quiritatio nu" og fo rde avdokke rosm ikke klar å hør det. har æ illustret det me då miks de to partian i ei fil sånn at partian komemr først, mars volta først og så quiritatio, e jo et syktbrariff, og hver gang æ hør på dem bli rde mer og mer forskjellig, men ved første lytt helt sykt lik hør sjøl: www.sendspace.com/file/ek7w2h
|
|
|
Post by Hawken on Aug 24, 2006 12:50:52 GMT 1
Hehe. Nå hørte jeg det selv, faktisk. Vet ikke hva man kan si. Det er vanskelig å bruke toner som ikke er brukt før, rytmer og melodier også. Man prøver, men man finner alltid likeheter i musikk som andre lager i forhold til egen. Morsomt sammentreff, dog ;D
|
|
|
Post by Mini on Aug 24, 2006 19:32:16 GMT 1
Ja, det er veldig morsomt. Skjønte ingenting da ane sendte meg den låta
|
|