|
Post by Hawken on Feb 6, 2006 14:44:39 GMT 1
Magnus har akkurat bekreftet at han spiller under kulturuka på Sortland. Det blir en nydelig akustisk konsert som vi liker det. Vi håper på at det blir i speilsalen.
|
|
|
Post by Schvili on Feb 6, 2006 15:11:54 GMT 1
Ah, sist han var her var helt nydelig! Gleder meg
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Feb 6, 2006 16:28:24 GMT 1
hvor er..speilsalen ?:$
|
|
|
Post by Hawken on Feb 6, 2006 17:10:50 GMT 1
Meierigården. Der kulturskolen er. Dansing forgår blandt annet der.
|
|
|
Post by Mikael on Feb 6, 2006 21:28:22 GMT 1
Ja la oss ha en konsert der!! med sterinlys, og puter og så koser vi oss som fan ;D;D
|
|
|
Post by deaven on Feb 9, 2006 1:01:01 GMT 1
På blabla-festivalen så snakket han jo egentlig mer enn han spilte musikk, jeg mener, selv jeg kan stå der oppe å bare prate drit. Det er ikke noe problem.
Jeg fikk vondt i beina av å stå der å høre på, og vondt i hodet av alt det vrøvle han klarte å si.
Og enda mer vondt av at folk sto lydig rundt som noen tinnsoldater og syntes det han sa hadde mening i seg.
^^
|
|
|
Post by Hawken on Feb 9, 2006 1:28:29 GMT 1
Mikael.
Du hadde ikke trengt å være der hele konserten, du kunne gått.
Du kan spare deg for å skrive ting som dette.
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Feb 9, 2006 1:56:43 GMT 1
Le provocateur slår til igjen ;D Og ja, det funker. Kjenner jeg blir provosert og nesten tar dette personlig, fordi jeg husker den konserten som en av de beste konsertopplevelsene i mitt liv. Enig med TH, ingen som holdte deg at gunpoint på konserten, Deaven.
|
|
Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Feb 9, 2006 1:59:49 GMT 1
Nu ska nu ikje æ uttale mæ om en konsert æ ikje har vært på,men man burde jo få si mening selv om den ikje e samme som de andre har.
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Feb 9, 2006 2:03:56 GMT 1
Det er klart Jeg er helt enig, og tar litt selvkritikk for den siste posten. Det jeg egentlig reagerer mest på er hvordan man skyter spurv med miltraljøse omentrent for å få fram poenget. Peace
|
|
Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Feb 9, 2006 2:17:52 GMT 1
Ja man må jo være saklig og ikje bære slenge dritt ves man ska komme med kritikk,men som sagt så kan æ ikje uttale mæ så mye om den her saken sia æ ikje va på nevente konsert.
|
|
|
Post by Øystein BL on Feb 9, 2006 11:37:14 GMT 1
På blabla-festivalen så snakket han jo egentlig mer enn han spilte musikk, jeg mener, selv jeg kan stå der oppe å bare prate drit. Det er ikke noe problem. Jeg fikk vondt i beina av å stå der å høre på, og vondt i hodet av alt det vrøvle han klarte å si. Og enda mer vondt av at folk sto lydig rundt som noen tinnsoldater og syntes det han sa hadde mening i seg. ^^ "ok"
|
|
|
Post by Øystein G on Feb 9, 2006 13:14:23 GMT 1
På blabla-festivalen så snakket han jo egentlig mer enn han spilte musikk, jeg mener, selv jeg kan stå der oppe å bare prate drit. Det er ikke noe problem. Jeg fikk vondt i beina av å stå der å høre på, og vondt i hodet av alt det vrøvle han klarte å si. Og enda mer vondt av at folk sto lydig rundt som noen tinnsoldater og syntes det han sa hadde mening i seg. ^^ O RLY?
|
|
|
Post by Øystein G on Feb 9, 2006 13:15:20 GMT 1
uansett; det blir nok en finfin konsert! gleder meg til magnus kommer til trondheim.
|
|
|
Post by deaven on Feb 9, 2006 16:20:08 GMT 1
HEHE Poenget er ikke at han ikke kan synge, eller at han suger som artist. Når han kutter ut å prate så jævlig mye og faktisk spiller, så er det faktisk ganske greit å høre på til en viss grad. Problemet er at digresjon er en av hannes umske kvaliteter som kan være plagsomt i lengden. Og nei Hawken, jeg går ikke fra en konsert jeg har betalt for å være på, jeg er der ikke bare for å høre på det som blir spillt. Det er faktisk litt sosialt å være der, og jeg vet at det er flere som deler mine meninger rundt det angående Magnus. Selv om de faktisk liker det han spiller. Poenget er vel heller at dere hyller ham som en gud, når han til en viss grad kan være til de grader irriterende å høre på. For det er ikke et engangs tilfelle at han prater hull i hodet på folk istedet for å spille musikk, det er noe som skjer HVER bidige gang han opptrer. Og jeg har vært på en del konserter han har opptredd på for å si det sånn. LENGE LEVE YTRINGSFRIHETEN!
|
|