|
Post by Sortland Rockeklubb on Feb 8, 2006 2:07:17 GMT 1
Coverkvelden er etter mye om og men satt opp torsdag 16. februar, siden fredag var opptatt.
Hvert band spiller 3 selvvalgte låter, og 1 låt som som er stemt fram.
Disse bandene spiller:
Falling down the stairs Quiritatio U.S. Army Raptus Acid Garden Gråt og tenners gnitsel Bare Lea Band Banana Hammock Iskald
Dørene åpnes 19:00 - tidlig spillestart! Inngang: 60/75 kr.
|
|
|
Post by Sortland Rockeklubb on Feb 8, 2006 2:33:06 GMT 1
Avstemmingen er gjennomført. Den siste låta kan velges fra disse alternativene:
THE BOTTLES Dina - Bli hos meg (15 stemmer) Bad Religion - Generator (5 stemmer) Metallica - Enter sandman (5 stemmer)
ISKALD: Amy Diamond - What's in it for me (28 stemmer) Poison - Fallen angel (2 stemmer !!)
QUIRITATIO DDE - Her bi det liv (10 stemmer) Maroon 5 - This love (10 stemmer) MC Hammer - Can't touch this (9 stemmer)
FDTS Hanson - Mmmbop (14 stemmer) Backstreet boys - I want it that way (8 stemmer) Thin Lizzy - The boys are back in town (7 stemmer)
BANANA HAMMOCK Black Eyed Peas - My humps (11 stemmer) Ramones - Beat on the brat (9 stemmer) HIM - Buried alive by love (8 stemmer)
RAPTUS 50 Cent - In da club (12 stemmer) Frank Zappa - Bobby Brown (11 stemmer) The Smiths - There is a light that never goes out (7 stemmer)
U.S. ARMY Timbuktu - Alla vil til himmelen (9 stemmer) Queen - We are the champions (4 stemmer) Beatles - Lucy in the sky with diamonds (3 stemmer)
ACID GARDEN: Turboneger - Fuck the world (9 stemmer) Michael Jackson - Bad (8 stemmer) Ole Paus - Vårt lille land (7 stemmer)
|
|
|
Post by deaven on Feb 8, 2006 2:41:16 GMT 1
Ikke si at det er mulig å VELGE i mellom disse alternativene?
F. eks ISKALD: Amy Diamond - What's in it for me (28 stemmer) Poison - Fallen angel (2 stemmer !!)
Det går jo ikke an å la denne være åpen for diskusjon en gang?
^^
Isåfall forutser jeg:
The Bottles - Bad Religion - Generator Iskald - Poison - fallen angel Quiritatio - MC Hammer - Cant touch this Gråt tenners og gnitsel - Europe - Final countdown FDTS - Thin Lizzy - Boys are back in town Banana Hammock - Ramones - beat on the brat Raptus - The Smiths - There is a light that never goes out US. army - Queen - We are the champions Acid Garden- Ole Paus - Vårt lille land
VÆR VENNLIG Å MOTBEVIS MEG. (føler meg allerede litt synsk skjønneru)
;D
btw. Timbuktu er en ivrig pelsskinnskonsumer, for de som måtte bry seg om det.
|
|
|
Post by Øystein BL on Feb 8, 2006 14:02:17 GMT 1
Iskald velger selvsagt å gjøre det ENESTE rette. Nemlig å spille Amy Diamond. Noe annet kommer ikke på tale, om muligheten enn er tilstede. Det må bli kollektiv SRK-lynsjemobb om folk feiger ut og tar lette løsninger.
|
|
|
Post by Hawken on Feb 8, 2006 14:09:11 GMT 1
Enig enig. Om bottles velger Bad Religion blir jeg grønn.
|
|
|
Post by Mikael on Feb 8, 2006 17:16:01 GMT 1
Jeg synes det er fint å få velge, men det er jo litt feigt å ikke spille den låta som fikk flest stemmer, bare fordi den som fikk mest er den som passer bandet best!!
Men synes fortsatt at Quritatio skal spille Mc - hammer ;D
|
|
|
Post by Øyvind on Feb 8, 2006 18:11:07 GMT 1
Synes egentlig at alle band burde være så sporty at de velger den låta med mest stemmer, det har hvertfall kvirre gjort!
|
|
|
Post by deaven on Feb 8, 2006 18:33:35 GMT 1
Det ville jo bare vært usportslig å gjøre noe annet.
|
|
liveshit
Full Member
Metalheart
|
Post by liveshit on Feb 13, 2006 22:04:15 GMT 1
jaja....hehe d her blir gøy!!
|
|
|
Post by Mikael on Feb 13, 2006 22:45:50 GMT 1
Nå har jeg og tord dekt sortland med plakater!
Hvis folk fler at det mangler noen plasser er det bare å rope ut! ;D
|
|
|
Post by Christian on Feb 13, 2006 22:49:41 GMT 1
Det mangler plakater på Stokmarknes gidder du og Tord å henge opp der og?
|
|
|
Post by Anders on Feb 14, 2006 14:28:52 GMT 1
Det mangler en plakat på romme mitt!!! ;D
|
|
liveshit
Full Member
Metalheart
|
Post by liveshit on Feb 14, 2006 17:21:28 GMT 1
kan henge opp på ainess... men e d mulig å få lånt et notestativ på torsdagen?? sia mett plutseli blei borte fra brakka? *vil oxo ha en plakat!!!!
|
|
|
Post by Mikael on Feb 14, 2006 22:52:31 GMT 1
martin : snakk med øyvind eller mariell! tror de har plakater liggende.
Liveshit : jeg kan godt ta med ett notestativ på torsdag ;D skal prøve å huske det vertfall ;D
|
|
Wrath
Full Member
|
Post by Wrath on Feb 15, 2006 18:06:18 GMT 1
Notestativ til en glemsk vokalist! Jatakk! ;D
|
|