|
Post by Sortland Rockeklubb on Feb 11, 2006 13:51:46 GMT 1
I anledning kulturuka setter SRK opp konsert med Magnus Eliassen fra Bodø. Konserten går av stabelen fredag 24. mars, og kalaset finner sted i Speilsalen (I meieribygget/musikkskolen). Magnus Eliassen har siden forrige konsert på Sortland - på Blabla-festivalen i 2005 - gitt ut sin fullengder-debut. Platen heter Second Grace og var/er tilgjengelig i SRK-distroen. Den kan også kjøpes på CDON eller fra Magnus sin hjemmesideDørene åpnes 20:00, og vi ønsker dere velkommen til en annerledes SRK-konsert.
|
|
|
Post by andreas on Feb 14, 2006 23:24:24 GMT 1
dette blir fantastisk! håper det blir en like stemningsfull og vakker konsert som på bhcf i fjor. trivelig med litt variasjon i ny og ne..
|
|
|
Post by Øystein BL on Feb 15, 2006 0:19:02 GMT 1
æ har trua. det der kommer nok til bli en nydelig kveld:)
|
|
marie
New Member
|
Post by marie on Feb 27, 2006 20:00:36 GMT 1
Dette gleder man seg til:D
|
|
|
Post by StigKrig on Mar 1, 2006 10:29:38 GMT 1
gleder meg spesielt til brevsangen.. og samtidig togsangen.. hmm når jeg tenker meg om så gleder jeg meg mest til å høre alle låtene!
|
|
|
Post by Mikael on Mar 1, 2006 14:45:45 GMT 1
Nå er det lenge siden jeg har hørt den sangen dær magnus lagde ape - stemme ;D det er e nydelig sang!!
|
|
Magnus
New Member
Beverkning!
|
Post by Magnus on Mar 10, 2006 15:39:45 GMT 1
Hei på dere! Jeg vil bare si at jeg gleder meg helt uhyre enormt kolossalt masse til å komme tilbake til deilige Sortland, til supervennlige mennesker og fantastisk publikum! Jeg kommer uten band denne gangen, så uttrykket blir litt mindre rocka enn det har vært i det siste. Utover dette vet jeg hverken hvilken dagsform jeg kommer til å være i eller hvilke låter jeg kommer til å spille. Jeg gjør det jeg gjør når jeg gjør det. I vinter har det vært ganske sparsommelig med prating* mellom låtene, så jeg ser for meg at det kommer til å bli mer konsert og mindre talkshow og stand-up sammenlignet med fjorårets Blabla. Dersom noen har hørt platen og har noen favorittlåter de gjerne vil høre, kan dere bare si ifra. Jeg lover å spille Weakness m/"apelyder" Dersom noen vil spille (gitar, bass, tamburin, klarinett, obo - hva som helst) eller synge en sang sammen med meg, så si ifra til meg på forhånd på "post alfakrøll magnuseliassen.com", så kan vi avtale nærmere. Det hadde vært trivelig! Gleder meg til å møte dere! Mvh Magnus * og selvsagt er det noen som mener at "alt var bedre før" o.l. Noen liker elektrisk band, andre liker akustisk solo; noen liker glede, andre liker melankoli; noen liker mora, andre liker dattera; noen liker alt, andre liker ingenting. Jeg liker jeg å spille på Sortland.
|
|
|
Post by eivind on Mar 10, 2006 21:09:27 GMT 1
jeg hadde blitt veldig glad vis du hadde spilt railway sleeper *jeg liker og se deg spille på sortland
|
|
|
Post by Christian on Mar 10, 2006 21:20:55 GMT 1
Write back ;D Den må jeg ha
|
|
|
Post by Mikael on Mar 14, 2006 19:25:28 GMT 1
Jeg liker den "ape - sangen" ;D husker ikke hva den het. men for dere som var på blabla i sommer så spilte magnus en sang hvor han lagde en flott ape stemme og denne sang (hvis navn jeg ikke husker) er nyydelig
|
|
|
Post by Anders on Mar 14, 2006 21:47:02 GMT 1
Trur Magnus sa at den heter Weakness...
|
|
|
Post by my goodness on Mar 15, 2006 13:05:35 GMT 1
går desverre glipp av konserten, men plata kjøpes straks. lykke til, og kom snart igjen
|
|
Oda
New Member
There will be sorrow no more;)
|
Post by Oda on Mar 23, 2006 16:21:44 GMT 1
Jippi *Gleder seg* Har faktisk aldri hørt han live før...
|
|
Magnus
New Member
Beverkning!
|
Post by Magnus on Mar 25, 2006 19:40:13 GMT 1
Hei, hei! Vil bare takke alle som kom på konserten i går! Det var fabelaktig trivelig!Håper dere også hadde det fint! Morsomt med speil og greier! Dersom noen har noen fine bilder, hadde det vært gøy å se hvordan det hele så ut... Jeg kom hjem for noen timer siden, og savner Sortland allerede. Kommer tilbake snart! Ta vare! Magnus
|
|
|
Post by Mariell Amélie on Mar 26, 2006 22:29:01 GMT 1
|
|