|
Post by Anders on Feb 13, 2006 14:31:24 GMT 1
IN FLAMES, Opeth og System of a Down ;D
|
|
|
Post by eivind on Feb 14, 2006 14:10:48 GMT 1
hører på in flames akkurat nå.. det nyeste albumet come clarity. THA SHIT
eller hører jeg mye på:
a-ha mew tool amanda woodward the spectacle the mars volta opeth oasis finntroll converge morrisey
(tilfeldig rekkefølge)
|
|
Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Feb 14, 2006 21:04:49 GMT 1
Høre utruli mye på Isis-Oceanic om dagan.klare ikje å slutte å høre på den plate. Ellers så e jo alt Mike Patton e med på en gjenganger i spellern. Dillinger esc.plan Converge Bad brains Ramones Björk Residents Masters of reality The fall of troy Soundgarden Dälek Aphex twin
og en haug ting tel
|
|
Wrath
Full Member
|
Post by Wrath on Feb 15, 2006 18:28:47 GMT 1
For tiden går det mye i veldig gammal necro black metal! Back to tha ruuuts!
|
|
Wrath
Full Member
|
Post by Wrath on Feb 15, 2006 18:30:18 GMT 1
Og for dere som har hørt nye In Flames, dere kan ikke mene at det er fett? Fram til Clayman var fett, men etter det! Refrengene er fengende, men musikken er dritt! Noen som er enige?
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Feb 15, 2006 19:35:34 GMT 1
Ikke at jeg skal påberope meg noen ekspertstatus på området, men ja, jeg er enig. Ligner mer og mer på en vassen Nightwish-sak det bandet der.
|
|
|
Post by Hawken on Feb 15, 2006 22:26:47 GMT 1
Wrath - enig enig.
|
|
Wrath
Full Member
|
Post by Wrath on Feb 15, 2006 22:41:08 GMT 1
Tipper det ikke er lenge før de henter inn damen som ble sparka fra Nightwish, bare for å gjøre karrieren komplett! Men det er trasig, dem rocka jo så sinnsykt sent på 90-tallet! Fatter hvorfor alle band blir sellout eller hva det nå enn er de prøver på..
|
|
|
Post by Hawken on Feb 15, 2006 22:45:21 GMT 1
Heheh. Ja. Colony, The jester Race og Whoracle er mine yndlinger.
|
|
Wrath
Full Member
|
Post by Wrath on Feb 15, 2006 22:50:12 GMT 1
Jester Race og Clayman er nok mine.. ja, huff, en gang var dem store i hjertet mitt!
|
|
|
Post by Hawken on Feb 15, 2006 22:52:31 GMT 1
Yes. Forresten surt at vokalisten høres ut som en og annen sytete Him-vokalist nå. Han høres helt idiot ut. Skikkelig teenage-goth greie nå.
|
|
Endre
New Member
When did all this happen?
|
Post by Endre on Feb 17, 2006 11:45:10 GMT 1
Om dagen:
Neil Young Damien Rice Ane Brun Hellacopters Arctic Monkeys The Ordinary Boys
Sånt...
|
|
|
Post by eivind on Feb 18, 2006 0:11:34 GMT 1
er LITT enig dær, di var jævli bra fram til clayman. ikke like bra nå som før. Det nyeste albumet: d må være noe av det feteste som har kommet ut i d siste. riffene er fengene og di har smekka på men mere BEDRE klarvokal dær han ikke høres ut som "en sytete Him-vokalist" og musikken generelt har blitt helt konge på det siste albumet Come Clarity jeg syntes bandet har forbedret seg HVIS man ser bort fra den "sytete Him-vokalen" jeg mener at grimminga er blitt fetere enn før og man har fådd klarvokal som bare pokker.
men jeg skal innrømme at di har en god del sanger som er blidd litt sellout. har mistet litt respekt for bandet. men musikken er ikke dåligere av den grunn.
noen her som har hørt det nyeste albummet "come clarity" ? last det ned\kjøp det. det er vert det.
en smule kritisk ikke slaktende.
|
|
|
Post by andreas on Feb 24, 2006 19:18:49 GMT 1
for min del hører jeg på det meste, og å dra frem favoritter er vansklelig, ettersom at jeg hører på så forskjellig musikk. derimot vil jeg anbefale de jeg for tiden hører mye på, samt noen gamle helter from back in da dayz.
- Seigmenn - Coheed and cambria - the smiths (en selvfølge..) - pink floyd ("gud"dommelig) - tom waits - the spectacle - Sigur Rós - misfits - opeth - Björk - sonic youth (gammel traver i min cd-spiller)
det er selvsagt ufattelig meget mer som burde nevnes, men jeg er sikker på at det meste vil bli dekt av andre i kommende tid. men det er jo meget jeg ser frem til; f.eks. til forgive and forget kommer... sikkler...
|
|
liveshit
Full Member
Metalheart
|
Post by liveshit on Feb 25, 2006 18:55:29 GMT 1
oii d her bi ikk lætt : dimmu satyricon mitothyn finntroll. metallica og maiden sepultura arch enemy mayhem emperor dødheimsgard susperia e førr d meste norsk blackmetal , men har jo oxo vært fan av div som IKKE skal ramses opp her bla MJ.. hehe
|
|