Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Feb 15, 2006 19:40:14 GMT 1
Jeg flesker til og kopierer en tråd fra Bodø-forumet. Her kan dere anbefale meg og andre en grøsser jeg garantert kommer til å bli vettskremt av. Tro meg, jeg har prøvd noen ganger de siste årene, men jeg blir ikke redd...cheap thrills i beste fall. Mulig det sier mer om meg enn om standarden på horrorfilmer, men try me
|
|
|
Post by Christian on Feb 15, 2006 19:42:14 GMT 1
Kanskje den Kaptein Sabeltann filmen der GRUSOMME GABREIL kommer opp av havet, der er ikke noe for sarte sjeler Jeg blir ivertfall vettskremt av det
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Feb 15, 2006 19:46:25 GMT 1
Grusomme Gabriel er en tøffing skal jeg si deg. Han eier Kaptein sabeltann any day.
|
|
|
Post by Christian on Feb 15, 2006 20:00:21 GMT 1
Hadde Grusomme mareritt om han før ja
|
|
|
Post by Hawken on Feb 15, 2006 22:23:20 GMT 1
S.C.H.U.D er en uforglemmelig dritbra b-film/grøsser. Høhø. The Exorcist (!!!) George A Romero's: Dawn of the dead Jaws nr 1! John Carpenters udødelige: THE THING (hvor en påtatt norske er tullete de første minuttene. hæhæ) The Night Of The Living Dead (også George A Romero) - fordi den er jævla bra, og den første av dem alle. SAW The Others - cool teori. (sixth sense gjør en bra greie den og) The Shining - oh'yeah andreas ;D The Omen-filmene er jævla bra de og. De fleste av dem iallefall. Nightmare on elm street-serien kan være rimelig skummel (om man har rette innstillinga) ;D Friday the 13'th (den første) Finnes ikke så mange _skumle_ filmer utenom dem som får deg til å tenke. Utenom Blair witch Project, den var bare creepy av seg selv. Trodde den var sann, helt til jeg så de jævla folka på prisutdeling. Det finnes mange coole grøssere (hehe, nei det gjør det heller ikke. Man må i splattersjangeren) ;D
Som fan igjennom 12 år må jeg også nevne Halloween-serien og. Vi skuffer ikke Michael Myers. ;D
|
|
|
Post by Mikael on Feb 15, 2006 22:31:29 GMT 1
Fuck jeg syntes White Noize var litt scary! D verste var faktisk når filmen var ferdig, for da stod det at 1 av 12 sånne "prøve å få kontakt med de døde" opplevelser faktisk hadde funka
|
|
|
Post by Hawken on Feb 15, 2006 22:39:03 GMT 1
Så du dokumentar-materialet? Det var litt creepy.. MEN - man måtte virkelig legge godvilja til noen ganger der
|
|
Wrath
Full Member
|
Post by Wrath on Feb 15, 2006 22:42:33 GMT 1
Hellraiser er jo en klassisker, som til tider blir virkelig komisk også! ;D
|
|
|
Post by Hawken on Feb 15, 2006 22:44:09 GMT 1
Jaaa Hellraiser er fettbra.
|
|
nørd
Full Member
|
Post by nørd on Feb 17, 2006 16:40:19 GMT 1
|
|
liveshit
Full Member
Metalheart
|
Post by liveshit on Feb 18, 2006 1:12:00 GMT 1
den derre crossroads!!! æ kjenne rævhåran grøsse når æ tenke på dein
|
|
Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Feb 22, 2006 19:34:39 GMT 1
Zombie Flesh Eaters!! (Fan mæ en av de beste zombie filman som e laga!! Lucio Fulci e Tha Man!) City of the living dead (Enda en Fulcio klassiker) Friday the 13th filman. Ravenous (Veldi veldi bra kannibal film) kunne sekkert holdt på i en evighet og skrive inn brae skrekk/gore filma men men... Hawken: Du må sjekke ut et band som hete Zombi. De spelle musikk inspirert av musikken i de gode gamle zombie filman!!
|
|
Eirik Vandal
Full Member
|
Post by Eirik Vandal on Feb 22, 2006 19:38:50 GMT 1
Som fan igjennom 12 år må jeg også nevne Halloween-serien og. Vi skuffer ikke Michael Myers. ;D Huff nei...Den første halloween filmen e jo heilt utruli bra!men æ får mæ ikje tel å like de andre filman...Men dæven steike musikken i den første halloween filmen e fettbra!! Det som e litt kult med den første halloween filmen e at den blei jo laga på et lite budsjett med bære ukjente skuespillere. Og det va han John Carpenter sjøl som laga musikken på sitt ega lille keyboard.Respekt.
|
|
|
Post by Hawken on Feb 22, 2006 22:16:34 GMT 1
Veit For en bra themesong anyways. SKikkelig sånn at man kjenner det igjen overalt. (som exorcisten-melodien) skal sjekke ut Zombi! Den gamle musikken er uslåelig.
|
|
Eirik Vandal
Full Member
|
Post by Eirik Vandal on Mar 4, 2006 21:46:32 GMT 1
Så en fin en her om dagen. The toolbox murders fra 1981. Om en mann som blir gal etter dattera dør i ei ulykka. Så ahn drar bare rundt med verktøykassa si og drep folk med forskjellige verktøy! Basert på ei sann historia. Heilt sant!
|
|