nørd
Full Member
|
Post by nørd on Feb 28, 2006 20:59:33 GMT 1
hehe! :-) nei vi er ikke nazier!
|
|
|
Post by reppe on Feb 28, 2006 21:27:34 GMT 1
doomestic violence? viss det ike er noe som heter det, mener å ha hørt d før!
Black Country!! faktisk så er det seriøst ment!
Love in Da Hause...
Going up the stairs!!
Seeking shelter..
Mine halvveis seriøse forslag. Håper jeg var til hjelp gutta!
|
|
|
Post by Anders on Feb 28, 2006 22:57:21 GMT 1
Ølvom gutta! ;D
|
|
|
Post by Anders on Feb 28, 2006 22:58:41 GMT 1
Kall dere: Eivinds Kvintett!! Eller Andreas's Kvintett!! Eller Stians Kvintett!! ;D
|
|
|
Post by Anders on Feb 28, 2006 23:02:58 GMT 1
Har Brain-storm her:
At the bottom of the ladder!! HÆHÆHÆHÆ ;D
|
|
nørd
Full Member
|
Post by nørd on Feb 28, 2006 23:34:35 GMT 1
vi tængte jo på et bra navn då!
|
|
|
Post by deaven on Mar 1, 2006 5:01:01 GMT 1
- Manisk Deprissiv - Takras - Kvirretatio - Falling down the ladder - Svart tusj - Knivskuffen - Onasjonen - Glutius Maximus - Kantinekrig - Putekrig - Kanonkule(r) - Impotent - Inkompotent - Korrespondent - Faglig utbytte - Klinisk død - Kritisk kritikk - Fobi - Kugalskap - Pengetransporten - Posthuset - Politistasjonen - Pluraristisk sensur - Digregerende digresjoner - Databord / datamus - Tastatur - Sprutdrit - Vannslangene - The waterhead kids - Oh my god - For fuck sake - Shut the fuck up - Be back later - Be right back - Forkortelser - Dynamitt - Kvelt frihet - The million dollar question? - Undergang - Dimmu Roger - Svart sabbat - Norge rundt - Homoerektus - Sivil ulydighet - Personlig forvirra - Kakekanin - Walking down the stairs (nei, jeg blir ikke lei) - Inpera - Død over danseband - Deadfool - Gresshopper / The grasshoppers / The Grasshopper kids - Kantinemat - McDonald Duck - Burger Queen - Mashed potatos / moste poteter - Kniven på strupen - Tatt på fersken - Fnis / knis - Pæreformet - Papirfly - Måse Egg - Kikkere - Primitive skapninger - Boikott Is - Til krig mot meg selv - Faen - Helvette - Ereksjon / Erection - Planlagt selvmord - Spontan redsel - Falske papirer - Narkotika / The narcotics - Fikset valg - Skattesnylterne - Ostesmørbrød - Tørrfisk ...jeg kunne fortsatt men nå gidder jeg ikke mer.. - Aldersdemens - Fritak fra loven - Hellig krig - Ereksjonsproblemer - Fanatisk - Kunnskapsløs - Sperm / The Sperms - Apathia (likegyldighet) - Fremmedgjort - Forstyrra - Sosialistisk Venstrehendt - Svart Valgallianse - Problemfri - kakelys - Septikktanker - Hurricane Bob - Maktmisbruk - Provoserende - Matpakke - Brunost - Hvitost - Glemte lekser - Hammertime - Cant touch this - Brutt stillhet ..nei.. nå orker jeg virkelig ikke mer - The Prostitutes - Kreftsvulst - Radical Sunday - Kuvelting - Fleksibel arbeidstid - Freedom of speach / Freedom from bullshit - Children of Sodomy - Jesus freaks - Judas - Beat it - Disabled Smilies - Snøplog - Gi meg sparken - Fakta Faen - Knuste vinduer - Killing time - Dumme nick - Innleveringsfrist - The Simpsons - Logisk abort - Karate kids - Window - Frie duer - Kanel og sukker - Rømmegrøt - Fiksjonstransport - Selvbestemt Abort - Psykologene / The Shrinks - Mørkeredd - Mørketid - Nordlyset - Stjernekrig - Fulle piloter - Pain Killers - Fedme - Fatalsk mord - Feilvurdering - Fiktiv Orgasme - Fin form - Fullstendig kaos - Farlige typer - Regnskogen / The rain forrest - Pinlig stillhet - Herskesyk - The ponnies - Black paint - Kjeks / The cookies - The snacks - Telefonsvarer - Hektisk - Askebeger - Det tredje øye / the third eye - The pioneers - Black Tounge - Knuste håp - Ubrukt - The Dictators - The Kings / The Vikings / The Guards - Carl i hagen - Syndeflommen - Kunnskapens tre - The flies - Herregud - Koranen - Toalettpapir - Guns and bullets - Las putas - Cervesas - Querer - Comprender - Ex - Inhalert / inhale - Støvsugd - Fjernstyrt - The suspects / The usual suspects - Brennt skog - Vintersorg - Evig pint - Russisk rulett - The tears - Fengslet stolthet - Third world war / Tredje verdenskrig - The condoms - Prevansjon - Kick the baby - Feilparkert - Feilplassert - Usynlige sekter - The suicide kids - Kartlagt brutalitet - The smashing donkeys - Generation X - Human ape - Forfall - Uhørt - Aliens - Mette Mareritt - Executed - Likviderte verdier - Overmennesket - The Cavemen - System error - Bluescreen - Brente kors - Homsepatruljen - The Wegdies - Glidemiddel - Utpekt - Utvalgt - Panodil Zapp - Aggression point - The chefs - The Chiefs - Hvite niggere - Laughing out loud - Penetrert / Ulovlig penetrert - Heksejakt - Misbrukt - Hot Lips - The bricks - Strange Fiction - Trigger finger - Hectic monday - Terrortubies - Sesam - God morgen Norge - The hookers - Neverland - Aces high - Laktose intolerant - Disfunctional - Et slag under belte - Blowjobs - The Retards - Animal planet - Utstøtt - The forgotten okei. nå er det nok, viss dere ikke liker noen av forslagene til nå, så kommer dere ikke til å like noen andre av mine forslag heller. (nært 257 mer eller mindre gode forslag her)
|
|
|
Post by Hawken on Mar 1, 2006 8:56:00 GMT 1
Hahahah. Mye bra, deaven. Vintersorg er forsåvidt brukt, og "Sivil ulydighet" er en sampleplate gitt ut i Norge - hvor jeg tror blandt annet vanskapt prydet tracklisten. om jeg ikke tar helt feil.
"Zombiefuck the brainskulls and hail the flag I hoisted" er mitt forslag. (men da må dere spille grindcore pliz).
|
|
|
Post by StigKrig on Mar 1, 2006 10:40:51 GMT 1
all skryt til deaven her altså. At du klarer. hadde blitt lei etter tre forslag selv:P
|
|
|
Post by william on Mar 1, 2006 11:36:31 GMT 1
nei nazi band kommer ikje æ tell å vær me i!! nei vess d hadde vært no sånnt så hadde æ aldri joina! men seriøsly! kom me forslag! træng d fortar en lyne!
|
|
|
Post by william on Mar 1, 2006 11:40:10 GMT 1
"litt" mange forslag å læs igjønnom! bra jobba!!
|
|
nørd
Full Member
|
Post by nørd on Mar 1, 2006 12:02:08 GMT 1
jævla bra utvalg deaven!!
|
|
|
Post by andreas on Mar 1, 2006 12:34:46 GMT 1
er vi noe nærmere en avsluttning av denne håpløse skattejakten, gutter? vi begynner å få dårlig tid, og det er da strengt tatt ikke så forbanna vansklig.. bra deaven.. mye bra, noe ikke fult så bra, men allikevel en rekke latterutbrudd..
|
|
|
Post by william on Mar 1, 2006 14:05:07 GMT 1
ja gjør vi d?
|
|
|
Post by Anders on Mar 1, 2006 15:16:42 GMT 1
Black Country e jo bra... men Black Land e litt bedre
|
|