|
Post by Mikael on Mar 6, 2006 16:10:16 GMT 1
da har jeg endelig fådd bestil bilett ;D
når drar folk til hovedstaden??
|
|
|
Post by deaven on Mar 6, 2006 17:14:01 GMT 1
oi.
visste ikke at det var så mange MAIDENfæns på Sortland. frankly, im shocked.
|
|
|
Post by Anders on Mar 6, 2006 18:02:12 GMT 1
kanskje jeg skal bli med jeg og, men er ikke sikker...
|
|
nørd
Full Member
|
Post by nørd on Mar 7, 2006 21:16:52 GMT 1
Æ har motatt biletten! (kosepå) ;D
|
|
liveshit
Full Member
Metalheart
|
Post by liveshit on Mar 10, 2006 21:03:38 GMT 1
trivuim?? kordan band e d?? arch enemy oppvarma sist å dæm va råå!
|
|
|
Post by reppe on Mar 16, 2006 0:15:39 GMT 1
fleste fer vell dagen før vil jeg tro... noen som har noen bestemte overnattingsplaner som koster under 200,- natta?... det er d billigste jg vet om (som da inkluderer en varm seng og frokost)...
|
|
nørd
Full Member
|
Post by nørd on Mar 16, 2006 10:25:50 GMT 1
e d et vandrehjæm/pangsjonat?
|
|
|
Post by reppe on Mar 16, 2006 23:41:53 GMT 1
et vandrehjem... ligg atme sinsen-krysse... ganske koseli i grunn, mn vess dr finnes nåkka bedre sted så tar man jo d isteden
|
|
|
Post by reppe on Mar 16, 2006 23:42:14 GMT 1
et vandrehjem... ligg atme sinsen-krysse... ganske koseli i grunn, mn vess dr finnes nåkka bedre sted så tar man jo d isteden
|
|
nørd
Full Member
|
Post by nørd on Mar 22, 2006 0:31:04 GMT 1
---------------------______ --------------------o|.........|o --------------------o|.........|o --------------------o|......../o --------------------- ..-----/ ----------------------|||||| ----------------------|||||| --------------------- |||||| ----------------------|||||| ----------------------|||||| ----------------------|||||| ----------------------|||||| ----------------------|||||| ----------------------|||||| ----------------------|||||| ----------------------|||||| ----------------------|||||| ----------------------|||||| ----------------------|||||| ----------------------|||||| ----------------------|||||| ----------------------|||||| ----------------------|||||| ----------------------*||||* ---------------------*||||||* --------------------*-0000-* -------------------*--f000--* ------------------*---||||||---* -----------------*----0e00----* ----------------*-----000x-----* ---------------*------||||||------* --------------*-------(-----)------* -------------*-----------*----------* ------------*-----------*-*----------* -----------*----------*----*----------* ----------*---------*--------*---------* ---------*--------*------------*-------- * --------*-------*----------------*------ -* -------*------*--------------------*---- --* ------*-----*------------------------*-- ---* -----*---*------------------------------ *---* ----*-*--------------------------------- ---*-* $F$$____$$L$_____$$$$____$__$____ $___$__$____$___$________$_$_____ $$$$___$____$___$________$X______ $___$__$____$___$________$_$_____ $___$___$$$$_____$E$$____$__$____ _________________________________ _$$$$____$____$__________________ $____$___$$___$__________________ $____$___$_$__$__________________ $____$___$__$_$__________________ _$$$$____$___$$_________________
|
|