|
Post by Øystein BL on Aug 21, 2004 18:36:45 GMT 1
Nå som det begynner å bli litt medlemmer her på forumet, synes jeg det er på sin plass at folk kan bli litt bedre kjent. Vi er mange her, og folk fra mange forskjellige steder. Derfor:
Si litt om deg selv! Hvem er du? Hvor kommer du fra? Hvor gammel er du? Hva gjør du? Hva går ditt hverdagsliv ut på? Hva slags musikk hører du på? Spiller du noe instrument? Etc., etc., etc...
|
|
|
Post by Øystein G on Aug 23, 2004 9:10:13 GMT 1
folk er trege, så jeg får vel starte.. Jeg er: Øystein Gjerde Nilsen, født på Stokmarknes Sykehus i 1984 og oppvokst i det vakre bygdestrøket Nedre Holmsnes sammen med min søster, far, mor, og diverse kattedyr. Akkurat nå har jeg nettopp kommet hjem fra NTNU Dragvoll i Trondheim hvor jeg studerer Engelsk. Jeg bor sammen med tre kamerater på Moholt Studentby, som er både billig og gunstig og koselig og rotete. På fritida henger jeg med min kjæreste og mine venner, er aktiv i NTNUI Sjonglering, går på konserter og greier på punkhuset UFFA og sover en hel del. Jeg sang før i Cataleptic, har vikariert på vokal og gitar i Quiritatio, spiller nå bass i et enda navnløst band sammen med bl.a. Øystein BL + at jeg spiller bass for Vanskapt. Dagene mine er for tida fulle av glede og tullball. Det er herlig å være tilbake i Trondheim og å treffe alle folka igjen, og man merker nesten ikke at høsten og mørket er på vei. Musikalsk liker jeg både det ene og det andre, uten at jeg klarer eller orker å ramse opp greiene. Kan heller poste ei current playlist litt senere. Jeg spiller en haug instrumenter, men er bare "god" på bassgitar. jeg er mindre flink på gitar, trommer, theremin (der stinker jeg) og didjeridoo. Jeg kan synge pittelitt, men liker best å hyle og skrike. det ble en tanke rotete, men det får bare være.. kom igjen, folkens!
|
|
Hopalong
Full Member
"I'm not normally a religious person...but if you're up there...save me SUPERMAN!"
|
Post by Hopalong on Aug 23, 2004 10:18:54 GMT 1