|
Post by Øystein BL on Aug 21, 2004 18:36:45 GMT 1
Nå som det begynner å bli litt medlemmer her på forumet, synes jeg det er på sin plass at folk kan bli litt bedre kjent. Vi er mange her, og folk fra mange forskjellige steder. Derfor:
Si litt om deg selv! Hvem er du? Hvor kommer du fra? Hvor gammel er du? Hva gjør du? Hva går ditt hverdagsliv ut på? Hva slags musikk hører du på? Spiller du noe instrument? Etc., etc., etc...
|
|
|
Post by Øystein G on Aug 23, 2004 9:10:13 GMT 1
folk er trege, så jeg får vel starte.. Jeg er: Øystein Gjerde Nilsen, født på Stokmarknes Sykehus i 1984 og oppvokst i det vakre bygdestrøket Nedre Holmsnes sammen med min søster, far, mor, og diverse kattedyr. Akkurat nå har jeg nettopp kommet hjem fra NTNU Dragvoll i Trondheim hvor jeg studerer Engelsk. Jeg bor sammen med tre kamerater på Moholt Studentby, som er både billig og gunstig og koselig og rotete. På fritida henger jeg med min kjæreste og mine venner, er aktiv i NTNUI Sjonglering, går på konserter og greier på punkhuset UFFA og sover en hel del. Jeg sang før i Cataleptic, har vikariert på vokal og gitar i Quiritatio, spiller nå bass i et enda navnløst band sammen med bl.a. Øystein BL + at jeg spiller bass for Vanskapt. Dagene mine er for tida fulle av glede og tullball. Det er herlig å være tilbake i Trondheim og å treffe alle folka igjen, og man merker nesten ikke at høsten og mørket er på vei. Musikalsk liker jeg både det ene og det andre, uten at jeg klarer eller orker å ramse opp greiene. Kan heller poste ei current playlist litt senere. Jeg spiller en haug instrumenter, men er bare "god" på bassgitar. jeg er mindre flink på gitar, trommer, theremin (der stinker jeg) og didjeridoo. Jeg kan synge pittelitt, men liker best å hyle og skrike. det ble en tanke rotete, men det får bare være.. kom igjen, folkens!
|
|
Hopalong
Full Member
"I'm not normally a religious person...but if you're up there...save me SUPERMAN!"
|
Post by Hopalong on Aug 23, 2004 10:18:54 GMT 1
Ingen hadde vel lyst til å være først ut... Jeg er Øyvind Holen, 19 år, bor i Bø i Vesterålen. Riktignok bare en knapp måned til jeg flytter til Sydney, Australia, for å studere film. Nei, det betyr ikke nødvendigvis at jeg kan noe som helst om film enda. Bare at jeg liker film. Å studere noe annet enn det man har mest lyst til er jo bare idiotisk. Sang og spilte i "Quick Rock For Tourists" på blablafestivalen i sommer, men vil egentlig bare lære å spille piano. Ble en gang kalt "Easy listening in-person", men selv jeg synes det var å ta hardt i. I cd spillern snurrer både "Kovenant" og "Blur" om hverandre. Har funnet ut at musikken jeg liker best kalles "Indie Rock", og kan trygt anbefale band som "Modest Mouse" og "The Wrens". Fremtida ser jeg veldig fram til, selv om jeg har det fint her i bø. Sydney blir nok morsomt, og jeg håper jeg kan fortsette å spille i band der nede. Bortsett fra det har jeg lyst til å åpne plate/video butikk en gang i fremtida. George W. Bush og Irak er det som foreløpig har engasjert meg mest når det gjelder politikk og verdensproblemer. Om jeg ikke har gjort mye spesifikt i f.h.t. det, så har det iallefall hjulpet meg å bli den jeg er i dag gjennom lange netter med mye tankevirksomhet. Ja, det var meg
|
|
|
Post by Eirik K. on Aug 23, 2004 16:46:41 GMT 1
hm.. Kan vel begynne med og fortelle at jeg heter Eirik Arne Kristiansen. Er født 11\1\89 på Stokmarknes sykehus På fritida mi driver jeg mye på med musikk. Har spilt i Nonsense, som nylig er splittet opp, men nå er det nytt band på gang. 3 øvinger har vi hatt, utav de 3 har vi laga 2 sanger:) Bandet blir vel til og spille Punk\emo, noe i den sjangeren! Når det gjelder musikk, så hører jeg på mye forskjellig. Men det er ikke og se bort i fra at punk\emo er favoritten! Er vel pga jeg selv er en glad og rocka person(hihi) Ellers er jeg vel bare en helt vanlig kiddo som liker og ha det gøy ;D
|
|
Laswretia
New Member
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor, shall be lifted- Nevermore!"
|
Post by Laswretia on Aug 24, 2004 8:09:47 GMT 1
Jeg er Emilie, 14 somrer, kommer i fra Andenes, hvor jeg har bodd heele livet. Har ingen tanker om å flytte herifra enda heller.
Livet mitt dreier seg om ganske mye, jeg har mange interesser og hobbyer, noen større enn andre. Jeg har hunden min, da. En gal liten hårball som jeg er kjempe kjempe glad i. Spilt piano en stund har jeg også fått til, kjempe gøy. Kan jo si at jeg har utviklet meg en del siden jeg starta.. Heh. Nå tar vi bare i stikkord alt det andre. Jeg liker å lese, skrive, tegne, se film, prate, diskutere, og høre på musikk. Musikk ja. Hører på ganske mye, men for å være skikkelig irriterende så ramser jeg opp favorittene. ori Amos Nightwish After Forever Opeth Savage Rose Miranda Sex Garden Secret Garden Dream Theater Tool Surferosa Placebo The Mars Volta Cult Of Luna Within Temptation Cocteau Twins The Sisters of Mercy Dimmu Borgir Kate Bush Loreena Mckennitt London After Midnight My Dying Bride Muse Bjørk Gåte Sex Gang Children Tristania Placebo Katatonia Fields of the Nephilim Adam and the Ants Bauhaus Queens of the Stone Age Cradle Of Filth The Verve Enya Blondie + 1000
Hihi. Og så er jeg gal etter sjokolade, fascinert av vampyrmyten, en drømmer, tenkende, _diskusjonsfreak_ og bare meg. Gjør opp mine egne meninger og står for dem.
|
|
Thor Andre Markussen
Guest
|
Post by Thor Andre Markussen on Aug 24, 2004 12:08:22 GMT 1
Hei! Mitt navn er Thor Andre Markussen, er 19 år og bor for tiden på Andenes hvor jeg er føtt og oppvokst.. ...har gjennomført videregående skole og driver for tiden og søker på jobb rundt i distriktet. Håper spessielt på at jeg får meg en heltidsjobb på sortland slik at jeg kan bosette meg der litt, er utrolig glad i småplassen samt at jeg har det kjære bandet Quiritatio liggende der, hvor jeg er vokalist! Så.. imellomtiden pendler jeg en god del mellom andenes og sortland Hverdagen min går ut på mye musikk, filmer, design, data, venner og kjæresten min ... er veldig opptatt av hardcore (musikk) Elsker å se på filmer, har fortiden en liten favoritt "The Butterfly Effect" som jeg anbefaler folk å se! Har hjemmesider her: www.code-redeye.net <- om meg etc. www.quiritatio.us.to <- Quiritatio www.hated.info <- server prosjekt Noen få band favoritter: - Bright Calm Blue
- Converge
- Kaospilot
- JR Ewing
...bare for å nevne noen
|
|
|
Post by Thor Andre on Aug 24, 2004 12:20:03 GMT 1
var kanskje en idé at jeg logga meg inn... jeg mente jeg hadde gjort det iaffal ..Thor Andre Markussen er meg iaffal
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Aug 24, 2004 16:19:01 GMT 1
Hei! Mitt navn er altså Maja Gjerde Nilsen. Jeg har bodd på Holmsnes hele mitt liv, men tviler for at jeg blir her for evig. Har nettopp startet opp på Stokmarknes vgs allmen, som jeg angrer en smule på nå. etter å ha vært på musikalen "90 metersbakken" i Molde ville jeg inn på musikklinja, men for sent. På fritiden har jeg vel en del små interesser som jeg bruker mer eller mindre tid på. Jeg liker å strikke bl.a luer som jeg nettopp har lært hos min bestemor. Jeg spiller litt bass, men i det siste har det ikke vært særlig mye.. jeg synes det begynner å bli ganske kjedelig å spille alene hele tiden, så jeg håper på at det ordner seg snart. Liker å synge. Jeg har nettopp fått meg til å kjøpe nytt kamera (gamle ble frastjelt! ) og liker å leke meg med det. Min interesse for musikk er stor, men orker ikke begynne å ramse opp alle bandene jeg liker av den grunn. SMILE!
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Aug 25, 2004 15:17:27 GMT 1
Yay! Jeg heter Andreas Lorentsen, og er født og oppvokst i Tromsø...stort sett. Jeg er 26 år gammel, og har spilt i band siden jeg var 10 år. Er veldig glad i punk/hardcore siden jeg praktisk talt er fostret opp på den musikken, så det har gått ganske naturlig. Noen folk sier jeg er vanskelig å komme i kontakt med, og det kan sikkert stemme. Det bare blir sånn, selv om jeg gjerne skulle likt å vært omgjengeligheten selv Jeg liker å spille musikk, holde på med foto/video, og stort sett alt som er kreativt. Ekstra bra er det om man faktisk hjelper noen med det man gjør. Håper på å få gjort en hel mye før jeg stryker med, sånn som å se mye av verden, dra på lang turné/roadtrip med kule folk, arbeide med noe kult (om jeg i det hele tatt må), og ikke bekymre meg så mye som jeg gjør nå om alt mulig. Sånn!
|
|
KoseKnutSnut
New Member
? e hovedperson i mitt eget liv...
|
Post by KoseKnutSnut on Aug 27, 2004 15:23:05 GMT 1
Knut Erik her... kommer opprinnelig fra Svolvær i Lofoten, hvor jeg er vokst opp blandt mye rare mennesker og lukten av fisk. Flyttet derfra til Bodø i 2001 for å ta siviltjeneste og ble verende her. Bor på hybel på et loft sammens med en kompis, og bruker dagene på, musikk, jobb, øl, og trivelige kafebesøk.
Spiller gitar i "Vanskapt" og bass i "Beyond The Fences" mens jeg jobber i fotobutikk på et mellomstort kjøpesenter. Er ikke serlig glad i å arbeide.
Driver ellers meg tegning, maling, fotografering digital design og mye musikk... og hører for tiden helst på:
Fru Pedersen Bøyen Beng Kort Prosess Smiths Jonny Cash Skit System Ladytron Faint Bright Eyes Young Heart Attack Tom Waits Thulsa Doom Andrej Nebb Kolokol Locust Ramones Small Faces The Sonics The Byrds Misfits og sykt mye mer, hører på det meste.
Det var vekl en kort presentasjon av meg, nå må jeg jobbe vidre.
Oppfordrer alle til å presentere seg sjøl.
|
|
|
Post by Hawken on Sept 1, 2004 21:22:47 GMT 1
Hm. Jeg heter Tor-Håkon Håvardsen,.. 18 år (knis) og er fra Stokmarknes. Ble født her, og vil helst dø her og Føler sterke bånd til hadseløya, men bor nå på Sortland og går Musikklinja der. Spiller trommer i 2 band, Quiritatio og Impera. Liker å skrive, lese, film (!!), snakke med folk, tenke og bare å være villmann. Vet ikke hva mer man kan si.. orker ikke sparke inn masse musikk jeg liker, så jeg avslutter her ;D Jeg liker vaffler og brus.. det er noe:)
|
|
|
Post by Øyvind on Sept 2, 2004 19:17:13 GMT 1
Heihei! Øyvind heter jeg, og jeg kommer fra Stokmarknes, men har de siste årene bodd på Sortland hvor jeg går på musikklinja, akkurat som Hawken. Ellers spiller jo gitar i de to bandene som Hawken spiller i (Impera og Quiritatio). Desuten har jeg akkurat begynt å synge i ett helt nytt emo-punkband, som er så nytt at det ikke har fått noe navn en gang!
Jeg er ganske usikker på hva jeg skal gjøre fremover nå, siden jeg om ikke så alt for lenge (ja tida den flyr) med 3. året på musikklinja. Forslag til hva jeg kan gjøre fra neste høst tas gjerne i mot!
|
|
|
Post by Øystein G on Sept 6, 2004 16:17:10 GMT 1
du burde starta et band med fiolin i, martine. det ville vært kult med litt musikalsk variasjon i bandene på sortland, slik at det ikke bare er rock/metal/hardcore/vreng på gitaren hele veien. det er forresten en oppfordring til alle som enda ikke spiller i band!
|
|
|
Post by Martine on Sept 7, 2004 14:11:26 GMT 1
har nok fått tilbud å spille sammen med min kjære venn peer...hehe ;D
|
|
|
Post by Øyvind on Sept 7, 2004 17:30:31 GMT 1
Du bør slå til da! Det hadde eid Så kunne Tor-Håkon spilt trommer!
|
|