|
Post by Maya on Sept 7, 2004 21:20:56 GMT 1
ja kom ijæn Martine....hadde blitt råkult ;D Alt før lite jente som spælle i band!!!!! Du e jo vældi flenk så d hadde vært supert....
|
|
|
Post by Yup on Sept 7, 2004 21:43:08 GMT 1
Ja, c'mon Martine. Ikke la deg presse. Men se på alle som vil ha deg på scena.
;D
|
|
Hopalong
Full Member
"I'm not normally a religious person...but if you're up there...save me SUPERMAN!"
|
Post by Hopalong on Sept 8, 2004 2:54:10 GMT 1
ja, det er ikke noe å tenke på. bare å begynne å spille. fiolin er kult
|
|
|
Post by Øyvind on Sept 10, 2004 12:56:07 GMT 1
Det ville funekt som faen det. Hmm.. Vet ikke hva jeg skulle brukt som ett bra eksempel. Men.. tja. Det funker jo i f.eks gåte! Gitar, bass, fiolin og trommer er ikke dumt. Peer er jo flink til å synge og Kan bli intressante greier ut av det!
|
|
|
Post by Andreas F. on Sept 14, 2004 19:48:07 GMT 1
tilbake til tema "presenter deg selv!" ;D Jeg heter Andreas og er 16 år! Jeg tilbrakte min barndom i tromsø, flyttet ikke til sortland før jeg var 6 år. Spilte aktivt fotball fra jeg flyttet til sortland til jeg var rundt 12 år, da tok gitaren opp for mye tid til at jeg kunne spille fotball også Spilte i nonsense sammen med slemfisk (Eirik Arne), Aage og Geir Erling. Geir erling flyttet til mosjøen for å gå musikklinja i år, så det blir nok ikke noe nonsense på en stund. Nå spiller jeg i band sammen med Eirik Arne, Stig kjetil, Øyvind og Vegar. Det blir spennende å se hva det blir ut av dette! Så langt har det vært knalltøft Er kjempeglad i å dra på konserter, treffe folk og høre/kjenne musikken yupyup.. hmm, var jeg ferdig montro? ah.. jeg vil flytte til sverige da var jeg ferdig. ps. Gleder meg til å spille konsert igjen
|
|
|
Post by There you go D on Sept 24, 2004 8:54:58 GMT 1
Hei hei. Skall vi se; Her har dere et lite sammendrag: jeg heter Christina Slette Johnsen. Født på Harstad sykehus en maidag i 87. Oppvokst på den forblåste plassen Andenes ytterst på Andøya. ;D Når jeg var ca. 8 år flyttet jeg til Svolvær,og dette skoleåret flyttet på hybel for å gå allmen Vk1 på Sortland. Det var godt og komme seg bort fra Svolvær, det blir utrolig kjedelig i lengden Ellers lager jeg mat til alle døgnets tider og har det som plommen i egget.. Jeg liker godt bla. venner,festeligheter,mat og musikk (konserter) Musikk jeg gjerne lytter til er bla: -Nirvana, -Atari teenage riot, -The strokes, -At the drive in, -Mew, -Big bang, -refused, - the withe stripes, -Hot hot heat, -Korn, -dumdumboys, -blood brothers, - Radiohead , -Dream theater, -prodigy -System of a down, -Seigmen, -Coldplay, -the hives, -Jr eving, -Fru pedersen, -Deftones, -AFI, -thomas dybdahl, -Tool, -slipknot, -Gåte, -The beatles <3 >>-------------------------------------|> take care now,bye bye then
|
|
|
Post by oops on Sept 24, 2004 12:10:24 GMT 1
det siste innlegget var skrevet av meg btw. glemte og logge inn
|
|
Liller
New Member
Bygg bruer,ikke murer
|
Post by Liller on Sept 24, 2004 12:12:23 GMT 1
HÆRREGUD. slik ja. Nå er jeg innlogget. det var meg, liller, som skrev den siste presentasjonen.
|
|
Razor
New Member
...
|
Post by Razor on Oct 1, 2004 17:19:38 GMT 1
Jeg heter Øyvind Øvergaard, og ble født på Harstad sykehus i 1987.
Jeg er oppvokst i Lødingen og har bodd der hele livet fram til nå i høst (2004). For tiden bor jeg på Andenes hvor jeg går VK1 elektronikk.
Jeg spiller gitar, og i playlisten går det for det meste i thrash, death og en del 60-70-talls rock. Blant favorittene er Megadeth, Opeth, Carcass, Fear Factory, Slayer, Motörhead, Pantera og Led Zeppelin. Bare for å nevne noen yderst få av en hel pøs.
Er for tiden uten band, men har veldig lyst å spille sammen med noen.
|
|
scrawneh
New Member
I'm making wheatloaf, it's like meatloaf --but made of wheat.
|
Post by scrawneh on Oct 5, 2004 5:44:43 GMT 1
Har ikke tid til å presentere meg stort. Jon Fredrik Simonsen. 18. sortland. GK formgiving melbu. Anngående fiolin sammen med de tradisjonelle band-instrumentene, så har jeg et eksempel på fiolinbruk: Yellowcard - Breathing ...vel. 'ok'-eksempel
|
|
|
Post by proVista on Oct 29, 2004 22:26:20 GMT 1
Hei jeg heter Daniel og jeg er alkoholiker:p (Jeg bare måtte Anyhoo jeg heter Daniel Slåttnes. Har min lenge etterlengtede 18-årsdag den 22. desmber. Går på allmenn på Stokmarknes. Gikk i klassen til th og Øyvind. Jeg er stort sett utadvendt. Mener at vi lever så dør vi. Og thats it, så alle får være snille med hverandre og ingenting er krise. Jeg er fyren med 1000 hobbyer og 1000 planer her i livet:) Akkurat nå er jeg ganske så sikker på at jeg skal gå kunsthøgskolen etter videregående. Først ett friår selvfølgelig:D Jeg tegner, skriver, for øyeblikket strikker, pcen har erstattet tven - så den ser jeg ikke på, prøver å lære meg å spille gitar - det er derfor jeg henger så mye med musikklinjefolk på Sortland for tiden. Min gitar er forresten utrolig bra! Fant den på et loppemarked til den emenente prisen 30 norske kroner. Nesten for godt til å være sant:D Hva mer? Hva mer? Jeg er sosialdemokrat, "anarkist av hjertet" og liker utopier og de kán fungere så ffs! Akkurat nå er særdeles lei av skolen... Passer veldig bra når alle prøvene kommer. 2 prøver på mandag. 2 prøver på tirsdag:p Nå skal jeg legge meg for i morgen skal jeg til sortland. Lære meg en ny akkord i morra. Btw er jeg slattnes på blink. Alle er jo på blink for tiden:)
|
|
|
Post by andreas b. on Nov 29, 2004 23:49:38 GMT 1
jeg heter Andreas og er et menneske på 23 regnbuer. jeg liker å kjøre longboard, lange bilturer, reise rundt i hele verden, spille musikk, lage ting, høre på musikk og alt annet tull man gjør for å ha det morsomt. Jeg bor i den fine byen Bodø og der har jeg jammen vært siden jeg var født. Har heldigvis fått reist litt utenfor byen og har i den sammenheng sett at det faktisk finnes plasser der det ikke er fjell og der det faktisk er vindstille. Til daglig dundrer jeg løs på en ungdomsklubb i byen og henger også mye på en tegneseriebutikk som en kamerat av meg eier. Jeg synger i et band som heter the Spectacle og jeg blir veldig glad når vi får reise rundt å spille konserter. Dette virker som et fin-fint forum og det er bare å bable med meg så blir jeg glad.
|
|
|
Post by Hawken on Nov 30, 2004 0:45:57 GMT 1
Velkommen! Jatt ivei:D
|
|
ivan
New Member
|
Post by ivan on Dec 2, 2004 18:46:03 GMT 1
hmm.. i motsetning til daniel (tre hakk opp) har jeg ingen planer for livet.. vet bare at jeg er fryktelig lei av alt som heter skole.. heter forresten ivan:P går vk1 musikklinja, i klassn til TH, som har slutta:( we miss U! spiller leadgitar i bandet IMo som hadde våres debut på RmF i bø.. bra plass? er født og oppvokst der:) vil ni folk vita mere er det bare å fråga:P
|
|
|
Post by Øystein G on Dec 2, 2004 19:40:14 GMT 1
ivan: fortell gjerne mer om IMo.
|
|