liveshit
Full Member
Metalheart
|
Post by liveshit on Apr 22, 2006 22:28:39 GMT 1
hei , heite Jostein , spælla i Iskald , elska metal
|
|
|
Post by eivind on Apr 22, 2006 23:49:43 GMT 1
hei, jeg heter eivind sundbø. jeg bor på sortland født og oppvokst dær. æ spælla i bandet fraade. æ søng dær. æ spælla åsså i "at the top of the ladder"men det vet dere allerede. jeg er 16 år gammel går på musikklinja. er litt opptat fortiden med hardisc recorderen til sortland rockeklubb. så snart blir det fetta opp en jemmeside og noen låter.
hugs
|
|
|
Post by eivind on Apr 22, 2006 23:50:35 GMT 1
er litt opptat fortiden med hardisc recorderen til sortland rockeklubb. så snart blir det fetta opp en jemmeside og noen låter med fraade.*
|
|
|
Post by Rockesynne on Apr 23, 2006 20:28:27 GMT 1
Yo mannas ;D Jeg heter Synne. Jeg ble født sent 1988, dvs at jeg snart kan utnytte systemet ca så mye man noensinne får muligheten til. Jeg er veldig lite jordnær, noe som kanskje beskriver meg best, dette betyr ikke at jeg er et anvender narkotika. Jeg lever for musikken, spiller el-gitar, og kommer til å holde på med dette om jeg så må sitte på gata å klimpre for å samle inn spenn til dagens brød! Akkurat nå går jeg 2klassen på musikklinja,og prøver å utnytte det så godt jeg kan. Elsker folk som tar initiativ til ting som SRK,og enda mere elsker jeg folk som gjør det som må til for å holde disse tingene ved like, lots of cred to that! Ellers er jeg ca glad i å utnytte livet til å gjøre ting som gleder både meg og andre,man lever bare et liv.(tror jeg). PIZ OUT
|
|
|
Post by andreas on Apr 24, 2006 9:55:32 GMT 1
Jeg heter Andreas Dragedreper, og har vandret jorden i 17 år. er ganske lei av å gå.. liker musikk man kan danse og trene til, hard dance mania skivene er blant favorittene. ellers liker jeg å gå tur i skog og mark, kjøre ski ned bratte fjell, lese bøker (gjerne ingvar "the man!" ambjørnsen), slå ihjel trommesett og spise sunt og godt. liker dyr, men pelsen kan de ha for seg selv. selvutnevnt raddis av den gamle sorten. har en god kastearm.. liker også godt å slå av en prat med onkel blå i skyggen av et tre mens jeg spiser (soya)is og glemmer av vekten. spilte i et rock og roll band i gamledager, fikk to konserter på sortland, men grunnet diverse fraflytting ble det bandet kanselert, mye i likhet med sas/braathens flyene i den senere tid. nå spiller jeg trommer i to band, et litt hardt band, og et ganske mykt band med min venninne rockesynne og min kjæreste.. jeg er glad i kos og klem.. trenger omsorg til tider, men finner trøst i mine bofeller i hammergården kollektivet....
fred
|
|
|
Post by cecilie on Apr 24, 2006 18:45:21 GMT 1
Jeg heter Cecilie. Jeg kommer fra Bodø og er 17 år. Min rekord i tetris er 25 219 poeng. Jeg har aldri blødd neseblod. Jeg liker ikke at folk løper bak meg, men jeg liker å kjøre tog. Jeg synes også at 8-bit micromusic er fette deilig. Jeg benytter enhver anledning til å bruke semikolon. Jeg har seks ulike musikkinstrumenter på rommet mitt; el-gitar, akustisk gitar, orgel, keyboard, trommesett og munnharpe. Og jeg har et pumpeorgel i fjøsen. Mamma sier at jeg er veldig musikalsk. Jeg spilte gitar i Carota Lingua i nesten et år, men er ikke med i noe band for øyeblikket. I stedet lager jeg litt trance på pc-en, og jeg er med i Beinhard Bråkeklubb, som er en skikkelig stilig beverkning.
|
|
Oda
New Member
There will be sorrow no more;)
|
Post by Oda on Apr 25, 2006 17:30:14 GMT 1
Oda Holstad Dyrnes, heter jeg, og trives ikke med det. Men ettersom at jeg heter Oda har jeg navnedag 15. april. Ble født på Narvik sykehus 4/8-90, altså er jeg 15 år gammel. Jeg har bodd hele mitt liv på Sortland. Går i 10. klasse på Sortland Ungdomsskole, og har søkt musikklinja på Sortland til høsten. Jeg deler vel den samme lidenskapen som de fleste her, for musikken. Spiller cello, og har gjort det i over åtte år nå. Musikken har betydd utrolig mye for meg, selv om jeg ikke har så veldig mange år bak meg. Jeg mener det kun finnes to forskjellige typer mennesker. Det er dem som kan plystre og dem som ikke kan det. Men jeg er ikke rasistisk av den grunn. Tror jeg på et liv etter døden? Nei, jeg vet ikke helt hva jeg skal tro...
|
|
|
Post by Hawken on Apr 26, 2006 7:35:49 GMT 1
Synne:
Kult at du er into DIY (do it yourself) og at du faller for initiativet bak SRK. Spre ordet, og få fler til å engasjere seg, så blir det garantert dobbelt så morro - om fler engasjerer seg å lærer seg å booke konserter, sette opp konserter og gjøre enkle avtaler som lett kan gjøre en kveld utrolig bra. Fett på!
Oda: hei!
|
|
|
Post by Mini on Apr 26, 2006 11:43:25 GMT 1
Cecilie: Beinhard Bråkeklubb skal forandre og herje som faen!
|
|
|
Post by Øystein BL on Apr 26, 2006 13:20:04 GMT 1
om fler engasjerer seg å lærer seg å booke konserter, sette opp konserter og gjøre enkle avtaler som lett kan gjøre en kveld utrolig bra. !!!! det der er så viktig, så viktig viktig
|
|