|
Post by Hawken on Oct 11, 2006 22:13:04 GMT 1
Snakker du for hele verden du da reppe? Om hvordan musikksjangrer oppfattes?
|
|
|
Post by Mikael on Oct 11, 2006 22:57:41 GMT 1
Det tror jeg nok han gjør!! han er jo tross alt fra Svolvær! ;D
|
|
|
Post by reppe on Oct 12, 2006 1:00:25 GMT 1
tja... det er generelle medieskapte bilder er et ike? utenom de sjangrene jeg selv hører mest på er jeg jo ike så jævla langt inne på det, men hva pønken gjelder så er vel det å kaste stein på purken o.l et image pønkere vil ha, eller misforstår jeg veldig? jeg hører mest på gammel rock og Sex, drugs & rock n roll er idealer jeg liker(ike for mye drugs da, junkier er ike kult... tror forsåvidt alkohol er bedre enn drugs for min del)
|
|
|
Post by Thor Andre on Oct 12, 2006 11:21:33 GMT 1
aaaaaaaaaah... hehehe fiii fan, blir småprovosert :] reppe, om Ozzy eller uansett hvem av disse "søte" rockestjernene dine hopper fra ett fjell - (som en mulig kombinasjon av "drugs") ville du også hoppet fra et fjell om du ble rockestjerne? Forstår jeg deg virkelig rett? MÅ en rockestjerne gjøre som tidligere rockestjerner (vise samme eksempler heeeeeele veien), ja 60-70 tallet var nogenlunde spessielt, også noe seinere... men for f... ting forandrer seg, man trenger ikke være steinalderaper nå som tidligere. Hvis jeg misforstod deg, se vekk fra dette ..og for å quote noe du sa: "jeg hører mest på gammel rock og Sex, drugs & rock n roll er idealer jeg liker(ike for mye drugs da, junkier er ike kult... tror forsåvidt alkohol er bedre enn drugs for min del)" - "ike for mye dugs da" litt -ukult- måten du "skryter" av at du liker drugs, og framhever faktumet i all offentlighet at du faktisk bruker det (?) .. Du -tror- at alkohol er bedre enn drugs for din del?.. Burde du i grunn ikke -vite- det? - er kanskje en grunn til at det finnes junkies? og dem ser som oftest værre ut en alkoholikere.. dog begge ting dreper i større bruk (misbruk). hehe.. heh.. jaja, lykke til!
|
|
|
Post by Øyvind on Oct 12, 2006 17:05:23 GMT 1
Hyggelig å se deg skrive her, gamle ørn! Alt vel?
|
|
|
Post by reppe on Oct 12, 2006 20:28:17 GMT 1
hva drugs angår så driver jeg ike med det og har i grunn ike npen planer og det er ike noen regel at viss du selger masse plater så skal du gjøre det.. det er jo selvsagt faen så greit.. men som Steven Tyler mente: tar man bort drugs fra sex, drugs & R'n'R så blir det mer plass til de andre to!
kanskje ike hoppe fra et fjell.. Men blir så jævla irritert av dagens "stjerner" innen musikk som skal virke kule som faen, men samtidig skal de være snille gutter og sitte pent på plass.. om noen føler det at det er sånn det skal være så vær-så-god, men jeg synes det skal du være der oppe så skal du være der.. trenger ikke sette sprøyter langt faen oppi arma for det, men som Guns n Roses synger "Nice boys, don't play R'n'R".. kan forsåvidt være en kjempekoselig kar fordi om du selger masse plater, men å halvveis bygge et helt image på at du er snill... jækk!!
|
|
|
Post by Martine on Oct 12, 2006 22:52:59 GMT 1
Musikk ER mye mer enn bare musikk. Ja, det har du rett i Klassisk musikk er da ikke bare musikk Jaja...nå høres jeg ut som den fiolinnerden! ;D Vær så snill, ikke snakk så mye om ting du ikke er sikker på Men!! Fint med egene meninger
|
|
|
Post by reppe on Oct 12, 2006 23:16:16 GMT 1
sant nok angående klassisk musikk... jeg har ikke utpreget mye peiling på det utover litt sånn MO-kunnskap... synes bare det er fint å høre på..
|
|
|
Post by Thor Andre on Oct 13, 2006 0:19:05 GMT 1
Hyggelig å se deg skrive her, gamle ørn! Alt vel? Alt er bare tipp topp .. enn der da? er litt sulten nå, siden jeg kjøpte noe greier som viste seg å være kjøttsaus i?, blæh.. kvalme :S (spiste det ikke, tok ett glæfs av brødet på den innbakte pizzaen og var skråsikker på at det som var inni ikke var helt vegetarisk, skal høre imorgen - men calzone med pesto hørtes vegetarisk ut, men så kan man dog ta feil når man ikke sjekker kildene sine godt nok ) .. så nå må jeg finne noe tørt å lage, standard brødskive nå.. good night!
|
|
|
Post by Hawken on Oct 13, 2006 17:02:41 GMT 1
Bra å høre at du klamrer vegetarian style til andøy. Klarer du å konvertere noen ?
|
|
|
Post by Martine on Oct 13, 2006 18:24:30 GMT 1
Er dette en slags misjonering dere driver med?
|
|
|
Post by reppe on Oct 13, 2006 23:28:39 GMT 1
lurer på hvorfor jeg ikke kjenner noen på Sortland som hører på The Scream?(den ene plata deres)... kom akkurat på svaret, men spør allikevel..
|
|
|
Post by Hawken on Oct 15, 2006 23:28:15 GMT 1
Er dette en slags misjonering dere driver med? Ja?
|
|
|
Post by Christian on Oct 16, 2006 15:37:03 GMT 1
Se for deg at Teh_pwnerer spiller CS, og inne i spillet er Chuck Norris. Ville Teh_pwnerer ha tatt headshot på Chuck Norris, eller ville Teh_pwnerer blitt regelrett banka?
Husk Teh_pwnerer er THE PWNERER i CS, men så igjen Chuck Norris er Chuck Norris!
|
|
|
Post by Mikael on Oct 16, 2006 16:20:25 GMT 1
Tror ikke The Pwnerer vill vunnet i CS! Han spiller jo tross alt ikke FPS spill han spiller vel mere spill som Red Alert og Generals! Der ville han nok mest sannsynlig kicka rævva av Chuck Norris, dog jeg tror ikke at The Pwnerer ville gitt fra seg sitt oprinnelige navn! Da hadde nok Chuck oppsøkt han og Roundhousekicked tryne hans da ;D
|
|