mette
New Member
|
Post by mette on Oct 16, 2006 17:22:22 GMT 1
Er det ulovlig å rive ned sirkusplataker? Sirkusplakatan e som oftest ulovelig opphengt, så æ trur ikke det e nå problem. ;D Når de heng på sånn "må ha tillatelse- tavle" så e det kanskje ikke like lov å ta de ned. Men, ja, gjør det uansett.
|
|
nørd
Full Member
|
Post by nørd on Oct 17, 2006 10:47:51 GMT 1
Når d gjelder Chuck Norris er det ingen som slår han i noe!!
P står for Chuck Norris som alle andre bokstaver i alfabetet... Chuck Norris står bak deg! Chuck Norris spiser 8 måltid om dagen, 7 er biff og det siste er resten av kua... Chuck Norris leser ikke bøker, han stirrer på dem til han får den informasjon han vil ha... Chuck Norris liker sin kaffe halvt om halvt, halvt med kaffepulver og halvt med træsprit.. Chuck norris kan skyte noen og samtidig ha tid til å roundhouskicke dem... Chuck Norris leker ikke gud, leking er for barn...
|
|
|
Post by reppe on Oct 25, 2006 23:07:08 GMT 1
Lurer på hvorfor er føler at jeg bare blir mindre engasjert og får mindre lyst til å stå opp av senga for hver dag som går?
og da kommer det virkelige filosofiske spørsmålet: Hva motiverer du/dere til å gidde å fortsette på den lange veien mot deres eget dødsleie istedenfor å bare ta en snarvei? er det ene og alene frykten som hele vårt samfunn er bygd på? har du/dere masse gleder i livet som gjør det til en drøm å våkne om morgenen for å se sola på himmelen? eller er det det evige, naive håpet om at en ny dag faktisk har nye muligheter?
|
|
|
Post by Mikael on Oct 26, 2006 22:18:07 GMT 1
Jeg står opp hver morgen for å få oppleve nye ting og for at jeg tror jeg kan få noe ut av dagen! Noen dager har man ikke lyst å stå opp av senga, men hvis man ikke gjør en dritt blir man bra lei av soving tv-titting og meninsgløse forsøk på å øve! jeg går på skole fordi jeg vil få noe ut av livet mitt, og for å være hyggelig og sosial mot folk jeg kjenner prøver å gjøre det beste ut av dagen selv om det kan være vanskelig å stå opp
|
|
|
Post by Martine on Nov 4, 2006 22:56:02 GMT 1
Hvis man sørger for å ha noe å glede seg til hver dag, så er det ikke like vanskelig å dra seg selv opp av senga
|
|
|
Post by Christian on Nov 6, 2006 14:49:37 GMT 1
En god grunn til å stå opp om morgenen er at man må ikke miste verden, det skjer alltids noe, uansett hvor håpløst det kan virke. Det mener jeg iallefall.
Folk som ikke gidder å stå opp er folk som BURDE stå opp, skjønner?
|
|
|
Post by Golovan on Nov 13, 2006 15:23:34 GMT 1
Hvor melder jeg meg ut av menneskeheten?
|
|
|
Post by Mikael on Nov 13, 2006 15:53:01 GMT 1
Wistex - Hagle + patroner - Fjæra - Baaam!
|
|
|
Post by reppe on Nov 13, 2006 16:22:08 GMT 1
Tormod! vess de spør etter mæ på kontoret. sei at æ kommer snart..
|
|
|
Post by Golovan on Nov 15, 2006 12:10:49 GMT 1
Er det noen som kan låne meg ei hagle?
Går det forresten an til å kvitte seg med et statsborgerskap?
|
|
|
Post by Hawken on Nov 15, 2006 12:16:26 GMT 1
Man blir kvitt statsborgerskap om du wrapper deg inn i det norske flagg naken og skyter deg selv. Men det er ikke noe bra greier. Dropp det
|
|
|
Post by Golovan on Nov 15, 2006 15:08:30 GMT 1
Det jeg virkelig lurer på er hvordan noen kan gå fra å være anarkist til å skulle bli politimann. Er det noen som har et svar, for jeg ble når jeg hørte det.
|
|
|
Post by reppe on Nov 15, 2006 17:02:01 GMT 1
tja.... hjernevaksing eller rett og slett ekstrem meningsforandring? utrolig hva mennesker får til viss de får for seg noe..
|
|
Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Nov 16, 2006 1:56:40 GMT 1
Koffør rette så mange livet sitt etter en haug historie som e skrevet fra utallige foskjellige synspunkt og koffør har dettan vært en standard i verden de siste 2000 år?
|
|
|
Post by Martine on Nov 16, 2006 16:44:06 GMT 1
Jeg lurer på om det er noen her som har hørt Fell Silent eller TesseracT ?
|
|