|
Post by reppe on Apr 6, 2006 0:13:27 GMT 1
Hawken!!! Deaven!!!! nok nå... Alle har skjønt at deaven kan spørre og Hawken kan svare, kan ikke dere heller slå sammen deres evner og redde verden fra Trancens vrede??
|
|
|
Post by Hawken on Apr 6, 2006 0:30:09 GMT 1
kan ikke dere heller slå sammen deres evner og redde verden fra Trancens vrede??
Nei. Det ville blitt for kult.
|
|
nørd
Full Member
|
Post by nørd on Apr 6, 2006 10:37:21 GMT 1
|
|
|
Post by Martine on Apr 6, 2006 15:10:31 GMT 1
hva kom først, høna eller egget?
|
|
|
Post by reppe on Apr 6, 2006 15:22:03 GMT 1
egget.... dinosaurer la også egg, og de er jo ikke høner selv om de dog slekter på dem!
|
|
|
Post by deaven on Apr 6, 2006 15:46:32 GMT 1
jeg lurer på hvorfor reppe reagerer på mine spørsmål? jeg lurer på om reppe er en dame eller en gutt? jeg lurer på om reppe kan alfabetet eller bare later som? om reppe har to hoder eller bare et? om verden kommer til å savne reppe viss han plutselig en dag bare skulle forsvinne sånn helt uten videre? hva moren til reppe heter og om hun angrer på fødselen? om pappaen til reppe er en alkoholiker? om reppe bruker å bli mobbet på barneskolen? om reppe er seksuelt frustrert eller bare sur? om reppe kan skrive eller om han har et spesiallaget tastatur? om reppe er homo eller herofil? om reppe noen gang kommer til å bli påkjørt av en bil? og til slutt lurer jeg litt på om reppe blir litt sur viss jeg skriver dette og sender det inn, eller om bare alle andre blir sure fordi jeg skriver dette å sender det inn, eller om ingen egentlig bryr seg og bare overser det glatt, og om reppe egentlig er en katt.
|
|
|
Post by Mikael on Apr 6, 2006 16:38:01 GMT 1
Mikael : jeg blir iritert på deg ;D
|
|
|
Post by deaven on Apr 6, 2006 16:48:52 GMT 1
Du som ikke kan stave buy en gang, og tror at det skrives bye inntil noen retter det opp for deg, burde egentlig ikke la deg irritere over så mye.
|
|
|
Post by deaven on Apr 6, 2006 16:54:04 GMT 1
Jeg lurer litt på hvorfor 150 virker som et magisk tall?
|
|
|
Post by reppe on Apr 6, 2006 17:22:19 GMT 1
hihihi.... kjempemorsomt.... Jeg lurer bare på en ting!! har deaven selvrespekt?
- Jeg reagerer på dine spørmål på den måten at jeg anser dem for å være idiotiske etter min personlige mening og dermed ber deg slutte med dem. - Jeg er gutt. - ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÆØÅ. - For tiden bare et hode på mine skuldre. - Verden vil nok savne meg like mye som deg. - Mamma heter Henny og angrer foreløpig ikke på min fødsel. - Pappa drikker en til to ganger i året. - Til tider ble jeg mobbet på barneskolen. - Er nok både seksuelt frustrert og sur, ekkel blanding det der! - Jeg bruker laptop med vanlig laptop-tastatur. - Hetero så vidt meg selv bekjent. - Kan godt hende jeg blir påkjørt av en bil en dag, men foreløpig er det ganske så uvisst om jeg blir det eller ikke. - Jeg blir litt sur/frustrert over din manglende evne til å vokse opp fra din barnenivås tankegang, som det kan hende du ikke har, men som du da viser meg gjennom spørsmålene dine! - Jeg er ikke en katt tror jeg, definer en katt!
|
|
|
Post by deaven on Apr 6, 2006 19:14:28 GMT 1
Du reagerer på min spørsmål fordi du anser dem for å være idiotiske etter din personlige mening og ber derfor meg om å slutte med dem? - Flaks at din mening ikke betyr en dritt for meg da. Sånn bortsett i fra at det var irriterende å høre deg ha en mening om noe i det hele tatt. Du blir sur/frustrert over min manglende evne til å vokse opp fra mitt barnenivås tankegang, som det kan hende jeg ikke har, men som jeg da viser gjennom spørsmålene mine. - Og jeg tror aldri jeg har lest en mer latterlig uttalelse fra noen her inne som kan matche den lave hjerneaktiviteten som kan ha ført fram til disse påstandene. Hva har dette med å være voksen å gjøre? Og jeg ser ikke sammenhengen med min selvrespekt og det jeg har stillt spørsmål om på kødd her, men for all del, ta alt dødsalvorlig. Håper du får kreft og dør.
|
|
|
Post by Øystein BL on Apr 6, 2006 20:06:15 GMT 1
Du som ikke kan stave buy en gang, og tror at det skrives bye inntil noen retter det opp for deg, burde egentlig ikke la deg irritere over så mye. hvilken ironi. deaven klager på noens staving.
|
|
|
Post by Martine on Apr 6, 2006 21:00:21 GMT 1
jeg lurer på hvorfor deaven rakker ned på folk....
|
|
|
Post by deaven on Apr 6, 2006 21:27:36 GMT 1
Hvilken ironi, Øystein BL tar på seg sin skinnende rustning og kommer med en uttalelse uten grobunn i virkeligheten nok en gang. Jeg blir stadig imponert over din evne til å slenge ut negative kommentarer om meg som jeg ikke fatter hvor du henter inspirasjonen din i fra. Jeg vil gjerne at du henviser meg til en plass hvor jeg åpenbart har kommet med mange skrivefeil og ikke har rettet på dem selv. Vis meg et innlegg jeg har kommet med her som inneholder problemer med staving. Det faller på sin egen urimelighet å beskylde meg for noe sånnt, men som vanlig er du bare ute etter framstille meg som en idiot uten noe grunnlag for det. Og hvorfor lurer du ikke på hvorfor reppe rakker ned på meg Martine?
|
|
|
Post by Mikael on Apr 6, 2006 21:48:48 GMT 1
Jeg lurer på om det går ann for Mikael å slutte og henge ut alt og alle, og for en gangs skyld være litt saklig i diskusjonene sine?
|
|