|
Post by deaven on Apr 6, 2006 22:12:41 GMT 1
Jeg lurer på hvorfor alle sammen beskylder meg for ting og ikke tåler å høre enn dritt tilbake? Folk kan kalle meg barnslig, dum, teit og retarded, men med en gang jeg sier noe tilbake så er jeg plutselig slemmest i verden. Jeg tror og håper at dere tuller når dere sier dritt om meg, og jeg håper og tror at dere skjønner at jeg kødder når jeg sier dritt om dere. Kanskje bare oppklare det en gang for alle, jeg er ikke ute etter å ta noen av dere. Jeg synes det er litt morsomt med litt drittkasting av og til, så lenge man kan være venner etterpå. Sorry, viss noen oppfatter dette som om jeg hater dere. Og ingenting er morsomt viss du ikke overdriver det, derfor overdriver jeg. Og noen må vennligst forklare meg når dette forumet plutselig ble så sinnsykt seriøst, for det har det aldri vært, og det kommer det aldri til å bli. Og jeg kan godt ha en saklig diskusjon viss jeg får saklige svar. Men sier noen noe dritt til meg, så sier jeg noe dritt tilbake. Fnis. CANT WE ALL JUST GET ALONG.
|
|
|
Post by Hawken on Apr 6, 2006 22:22:11 GMT 1
DENNE gangen er jeg faktisk litt enig med deaven. Man høster som man sår, reppe og mikael.
Det fungerer begge veier, selvfølgelig, både for dere og deaven - men jeg ser hvem som blir dratt ned i dritten med en gang her pga noe uskyldige tullespørsmål.
|
|
|
Post by reppe on Apr 6, 2006 22:41:26 GMT 1
enig... sorry man.. *shake hands* Jeg blir bare lett provosert av ting som egentlig er betydningsløse (er jeg alene?).. kan vi ikke heller gå tilbake til å spørre om koselige ting?? hva er best av nudler og spaghetti? Hva er best av epler og pærer?
filosofiske og gode spørsmål er viktige å stille, men la oss ta det en annen gang...
|
|
|
Post by reppe on Apr 6, 2006 22:52:38 GMT 1
rettelse!!!! tåpelige, idiotiske spørsmål er uviktige å stille, derfor driter vi totalt i å stille dem!!
|
|
|
Post by Hawken on Apr 6, 2006 22:54:31 GMT 1
Vel, de spørsmål som kan virke idiotiske for deg, kan være noe noen faktisk lurer på. Om det skulle vært opp til hver enkelt på denne tråden og bestemme hva som var viktig og uviktig, ville det vært jævla kjipt. Tror du ikke?
|
|
|
Post by reppe on Apr 6, 2006 22:58:22 GMT 1
jo, men noe av det du og deaven bedrev istad gikk litt over stokk og stein.. Men selvsagt, ha det gøy! jeg prøvde egentlig bare å være morsom når jeg sa dere kunne forene evnene og redde verden fra trancens vrede.. begklager viss det ble oppfattet annerledes!
|
|
|
Post by Hawken on Apr 6, 2006 22:59:38 GMT 1
Hehe. Ingen ble sure for det, likeså ingen burde bli sure for noe annet - med mindre noen blir såret eller krenket av det. Selvfølgelig - vi overdrev veldig. Men ingen trenger å bli rakket ned på bare fordi.
|
|
|
|
Post by Hawken on Apr 6, 2006 23:03:14 GMT 1
hoho! creepy.
|
|
|
Post by reppe on Apr 6, 2006 23:06:29 GMT 1
hmmm.... Sorry Nickolai, men den der avstår æ fullstendi fra å svar på....!!!
(som det beste av to onder sier jeg søstra) jøkk....
|
|
nørd
Full Member
|
Post by nørd on Apr 6, 2006 23:06:46 GMT 1
litt meir harmløst.... kaffe eller te?
|
|
|
Post by reppe on Apr 6, 2006 23:23:52 GMT 1
iste
|
|
|
Post by Øystein BL on Apr 7, 2006 0:39:47 GMT 1
Hvilken ironi, Øystein BL tar på seg sin skinnende rustning og kommer med en uttalelse uten grobunn i virkeligheten nok en gang. Jeg blir stadig imponert over din evne til å slenge ut negative kommentarer om meg som jeg ikke fatter hvor du henter inspirasjonen din i fra. Jeg vil gjerne at du henviser meg til en plass hvor jeg åpenbart har kommet med mange skrivefeil og ikke har rettet på dem selv. Vis meg et innlegg jeg har kommet med her som inneholder problemer med staving. Det faller på sin egen urimelighet å beskylde meg for noe sånnt, men som vanlig er du bare ute etter framstille meg som en idiot uten noe grunnlag for det. her kommer et lite stykke virkelighet. [...] Dette er veldig off-topic. Men det jeg prøver å få fram, er at engasjemang er viktig! [...] Skjønner du hvor jeg vil hende? [...] Og frykt ikke at jeg ikke har noe engasjemang Synne. Jeg er ute etter sannheten, jeg er ikke ute etter å få bekreftet mine fordommer. Viss noen kan overbevise meg om noe jeg tror på, så tror jeg på det inntil noen kan motbevise det igjen.
|
|
|
Post by deaven on Apr 7, 2006 5:29:03 GMT 1
fnis. Åja, for det der var skikkelig ille saker. Ta gjerne også i betraktning hvor mye tekst jeg skrev i den posten for all del, og bruk gjerne din selektive informasjon for å få fram et ikke-eksisterende poeng. Vis meg en annen som har skrevet like mye som meg her, som har mindre skrivefeil enn meg. -hen -ment Og å tro at buy skrives bye vil jeg kalle en mye større flause enn uansett hva du klarer å grave fram på meg. Dessuten skal jeg sørge for å følge ekstra nøye med på hva enn du skriver framover, og påpeke hver en eneste skrivefeil jeg ser. Selv om jeg betviler at du noen gang kommer til å komme med noe her som er på mer enn fem setninger eller toppen ti. ______________________________________________ Triks og fanteri av Øystein BL "yes. og på plass i brakka innen kl 12 lørdag:)" Liten L i Lørdag, ikke bra. "TA: Du får da ikke tur/retur fra evenes til københavn billig Nå? Billigste jeg finner med retur 3. juli er rundt 2300 kr? Det aller billigste gikk vel antakeligvis for noen måneder siden?" Liten e i Evenes og liten k i København. "disse bandene er allerede med i beregningen, for min del. jeg tenkte løfte, som i "være bedre enn torch", f.eks." Liten d i Disse, liten j i Jeg. Kommaregelen er du ikke helt på nett med heller ser jeg. "uten å snakke for høyt om ting som ikke er bekrefta - jeg hører rykter om antibatong-turné i april. sortland er i så fall et stoppested:)" Ærlig talt Øystein, du kan ikke bruka a-ending på bekreftet. Dette burde 1. si deg at ikke Norsklæreren skal rette mine innlegg her, 2. ikke dine heller og 3. Ganske GROVE feil er derimot morsomt å opplyse om. Feil i endinger kan folk ha så mye de vil av for min del, mange liker å skrive på dialekt, andre ikke. Det er greit for meg, men når folk skriver hadet isteden for kjøpe, så er det kanskje en smule mer pinlig. ______________________________________________
|
|
Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Apr 7, 2006 9:29:21 GMT 1
Navle/Rompe-Lo: Hvor kommer det fra? Hva er poenget? Hvorfor er det svart selv om jeg har hvit t-skjorte på meg?
|
|