|
Post by Øystein BL on Aug 13, 2007 17:21:07 GMT 1
9. Describe how you love? Nu må du bestem dæ-Åma band Det tok litt tid før jeg koblet, men å oppdaget jeg at Åma Band selvsagt er navnet på et band som er avbildet i en fotomontasje på ungdomsklubben på Sortland. Tror det er fra en klubbtur eller klubbkveld på 80-tallet, der bandet spiller. Har alltid stusset på navnet og lurt på hvem Åma Band var, så når du nå nevnte dem, måtte jeg google det. Artig å få en liten bit lokal rockhistorie på plass
|
|
|
Post by Rockesynne on Aug 14, 2007 11:42:04 GMT 1
Jeg kjenner til Åma band fordi min far og onkel var viktige aktører innad bandet. Onkelen min er fortsatt aktiv i musikklivet, og har bl.a bidratt til musikklivet i Norge med å spille gitar i banana airlines ;D Er kjempeskøy å oppdage slike band!Har fått tak i opptak av dem, og syntes personlig at mye av det er kjempefengende. Om noen er interesserte så kan jeg maile noen av låtene. De beste finnes bare på EP.
|
|
|
Post by Golovan on Aug 14, 2007 15:43:58 GMT 1
Denne var egentlig ganske morsom, så jeg tar den en gang til 1. Are you male or female? I'm your man - Leonard Cohen 2. Describe yourself What God Wants - Roger Waters 3. How do some people feel about you? The Conductor - The Faint 4. How do you feel about yourself? Get A Grip - Aerosmith 5. Describe your boy/girlfriend? Hooker With A Penis - Tool 6. Where would you rather be? L.A. Drone - Led Zeppelin 7. Describe what you want to be? Higher Ground - Stevie Wonder 8. Describe how you live? Rusty Cage - Soundgarden 9. Describe how you love? Prison Sex - Tool 10. Share a few words of wisdom? Ta en potet - Portvegen 2
|
|
|
Post by StigKrig on Aug 25, 2007 22:03:52 GMT 1
1. Are you male or female? Impera - Be a man 2. Describe yourself Sakarina - sokka med sakarina på 3. How do some people feel about you? Tom Jones - Sex bomb 4. How do you feel about yourself? Luxus Leverpostei - Sado5. Describe your boy/girlfriend? Britney Spears - Toxic6. Where would you rather be? Me first and the gimme gimmes - Somewhere over the rainbow7. Describe what you want to be? Green Day - Jesus of suburbia8. Describe how you live? Finntroll - Helvete9. Describe how you love? Madonna - Like a virgin 10. Share a few words of wisdom? The Beatles - Let it be
|
|