|
Post by Eirik K. on Aug 29, 2004 20:06:02 GMT 1
Her kan dere legge ut annonser for ting dere vil kjøpe\selge Jeg slår på stortromma og begyner:D Levin El-Bass, pent brukt. En helt grei bass. Farge: Rød og svart, et coolt look, hihi Interessert? Ring meg på 90031108 eller skriv her
|
|
|
Post by Eirik K. on Aug 29, 2004 20:08:51 GMT 1
glemte pris;) 700-800 kr
|
|
Hopalong
Full Member
"I'm not normally a religious person...but if you're up there...save me SUPERMAN!"
|
Post by Hopalong on Aug 30, 2004 0:04:10 GMT 1
Tja, jeg trenger jo forsåvidt penger til jeg skal reise til Australia. Skal jo ikke ta med el-gitarn ned dit så...
Squier (Fender) gitar med forsterker Nytt sett med Elixir gore-tex strenger følger med
Passer bra for nybegynnere
Pris: 1400 kr
Ta kontakt hvis du lurer på noe
|
|
|
Post by Øyvind on Sept 4, 2004 15:25:41 GMT 1
Vurderer å kanskje selge en Gibson Flying V Faded. Så om noen skulle være intresserte så går det an å ta kontakt
|
|
|
Post by Andreas F. on Sept 15, 2004 16:12:26 GMT 1
jeg skal selge meg selv :I bud starter på 5 kr! 8 kanals PA mixer med phantom funksjon kr 1500,- 100 watts fisher hi-fi høytalere kr 300,- 150 watts aiwa hi-fi høytalere kr 400,- Technics cd spiller kr 400,- kontakt meg på 91817312 eller skriv pm her på forumet vel, hva skal jeg si.. løp å kjøp?
|
|
Razor
New Member
...
|
Post by Razor on Oct 1, 2004 17:25:13 GMT 1
Slemfisk: hvilken modell er det? og har du kansje tilfeldigvis et bilde?
|
|
|
Post by Eirik K. on Oct 3, 2004 21:30:51 GMT 1
|
|
|
Post by Øystein G on Oct 5, 2004 10:36:36 GMT 1
den gode gamle bassen min.. hehe.
|
|
Admiral Stein Torstein Holm
Guest
|
Post by Admiral Stein Torstein Holm on Oct 6, 2004 18:22:57 GMT 1
Æ har en del CD'a som Æ MÅ selge: Grunnen e som regel at æ ikje høre på sånn musikk lengere eller at æ rett og slett e fette lei plata FleshCrawl : Bloodsoul Six Feet Under : True Carnage Six Feet Under : Graveyard Classics ...And oceans : Cypher Warmen : Unknown Soldier Sepultura : Nation The Cumshots : Last Sons Of Evil (Grunnen er at jeg eier 2) The Project hate : When we are done your flesh will be ours. System Of A Down : Steal This Album Cannibal Corpse : Tomb Of The Mutilated Coal Chamber - Chamber Music Cradle Of Filth - Bitter Suites To Succubi Cradle Of Filth - From The Cradle To Enslave E.P. Cradle Of Filth - Dusk and her embrace Jau, nån som vill kjøpe så må de bare si i fra. Alle cdan e orginal og i god stand. Prisn kan diskuteres Ove Hejdu
|
|
|
Post by Koppen Langen on Oct 6, 2004 18:23:57 GMT 1
Jeg legger til:
Dry Kill Logic - The Darker Side Of Nonsense Napalm Death - Leaders not Followers
|
|
Wrath
Full Member
|
Post by Wrath on Oct 7, 2004 11:23:01 GMT 1
Æ har en del CD'a som Æ MÅ selge: Grunnen e som regel at æ ikje høre på sånn musikk lengere eller at æ rett og slett e fette lei plata FleshCrawl : Bloodsoul Six Feet Under : True Carnage Six Feet Under : Graveyard Classics ...And oceans : Cypher Warmen : Unknown Soldier Sepultura : Nation The Cumshots : Last Sons Of Evil (Grunnen er at jeg eier 2) The Project hate : When we are done your flesh will be ours. System Of A Down : Steal This Album Cannibal Corpse : Tomb Of The Mutilated Coal Chamber - Chamber Music Cradle Of Filth - Bitter Suites To Succubi Cradle Of Filth - From The Cradle To Enslave E.P. Cradle Of Filth - Dusk and her embrace Jau, nån som vill kjøpe så må de bare si i fra. Alle cdan e orginal og i god stand. Prisn kan diskuteres Ove Hejdu Hva skal du har for ...And Oceans og Warmen platene?
|
|
|
Post by Psychoo on Oct 9, 2004 16:12:17 GMT 1
Jeg vurderer å selge min Ibanez RG gitar... skal ha noe i overkant av 3000,- med kasse til... Bilder på www.home.no/inme/RG270/om noen hadde vært intressert, ta kontakt over tlf eller mail. tlf: 95178250
|
|
|
Post by TorHngkng on Oct 13, 2004 19:16:50 GMT 1
Heisann. Selger noen røde og hvite sokker, samt noe undertøy (alle størrelser) med strikk rundt livet og med Øyvinds ansikt på.. Noen som er interessert? Det er det som er mote for tiden. KOM IGJEN! Sleng dere med på trenden.
(Selger meg selv også for en billig penge..) Yep. Håper noen har spander-buksene på seg idag. Ring Hadsel Kommunehus og spør etter Tor-Håkon. Jeg jobber i ..... økonomavdelinga (?) Yes.
Takk for oppmerksomheten!
|
|
|
Post by Ordfrer Ove on Oct 14, 2004 10:31:20 GMT 1
Hva skal du har for ...And Oceans og Warmen platene?
200,- Skal du få dem for. Ikke noe riper eller noe tull.
send mld til 95916598 med adresse så sender jeg dem nedover.
|
|
|
Post by proVista on Oct 26, 2004 16:50:02 GMT 1
Hvor mye blir en billig penge th? Må jeg betale mer for rollespill? Om du feks skulle kle deg ut som en gammel mann elns..
|
|