|
Post by Sortland Rockeklubb on Jul 19, 2006 1:10:14 GMT 1
Bare 10 dager etter Blabla-festivalen er SRK så heldige å få ta i mot The Sons of Saturn fra Frankrike. Kvartetten kommer fra Lyon og spiller intens og aggressiv screamo. Dette er definitivt kvelden om du er interessert i det mest intense bandet som noensinne har spilt på et SRK-arrangement. Denne konserten blir historisk Har du ikke hørt The Sons of Saturn før kan du høre låter på deres Myspace-profilQuiritatio er kveldens hjemmelag. De spiller sin siste konsert på Sortland med Thor Andre som vokalist. Brakka, tirsdag 25. juli 20:00, inngang kr 40
|
|
|
Post by Øyvind on Jul 19, 2006 16:24:27 GMT 1
Feiteste bandet som besøker Sortland i år! De er rett og slett noen jævler på å spille fort og tight, og de har en trommis som er litt av en skue når han setter i gang!
|
|
|
Post by Hawken on Jul 19, 2006 19:10:49 GMT 1
Dette er trolig et av de tighteste bandene jeg noensinne har sett. Jeg så Converge litt før dem, men Sons Of Saturn gav meg en forbløffelse ikke engang Converge kunne gi. Jeg har ALDRI sett et så mongotight band ramponere scenen så overbevisende og så fullstendig. De er helt utrolige hele gjengen. Og som Øyvind sier: Trommisen er kanskje det mest forbløffende av alt. Dere vil skjønne hva vi mener etter å ha sett dem.
Så møt opp folkens, dette er IKKE et dilemma - dette er et FULLSTENDIG JA. Dere SKAL se dem, og det SKAL bli fullt i brakka. For som Øystein og sa: DENNE konserten vil gå inn i Sortlands historie.
|
|
|
Post by Hawken on Jul 25, 2006 22:19:29 GMT 1
IKJE BRA! Ble historisk, som spådd. Sons of saturn er det beste bandet som noensinne har satt føttene sine på Sortland.
|
|
|
Post by Øystein BL on Jul 25, 2006 23:10:30 GMT 1
fifan!
|
|