vegane
Junior Member
fred, frihet og kj?rleik
|
Post by vegane on Jun 2, 2006 11:52:38 GMT 1
jeg følte at det var altfor lite pønking i bodø. vil ikke at miljøet skal dø ut. jeg tenkte at fanzine er kjekt for å for eksempel inspirere og engasjere folk til å bli med og gjøre ting. små ting og store ting. derfor ville jeg at det er folk fra bodø og rundt bodø som forteller og har erfaringer om det jeg tar opp. blir mye lettere å relatere til det da. det er min første fanzine som jeg har jobba med altfor lenge og somla med en del også. på fette norsk. sjølstyrt liv inneholder blant annet stoff om dumpsterdiving, fanzinelaging, konsertarrangering, haiking, et intervju med legendarsike svarte-per (rognan håndballag, svartedauen) bodø pønx på åttitallet. en 7 (?) siders scenerapport fra bodø, glorifisering av null problem og bodø hardcore og litt sånne derrane politiske saker. fanzina er i a5 format, på 36 sider i deilig svart hvitt og koster ikke mere enn 15 norske riksdaler eventuelt kroner. hurra for det! du kan få tak i sjølstyrt liv ved å sende meg en epost på anekam@gmail.com vet også at fredrik b skal ta med seg noen nedover til oslo så om du er i oslo and stuff kan de bli sendt med han. hurra! om du for eksempel bor i harstad, tromsø, sortland eller kabelvåg skal jeg innom der de neste dagene da jeg haiker etter the spectacle. hurra! PØNKEPØNKEPØNKEPØNKEPØNKEPØNKEPØNKEPØNKEPØNKEPØNKEPØNKE
|
|
|
Post by Mini on Jun 4, 2006 10:03:46 GMT 1
Go Ane!!! Fette bra i huset!
Du bør bare ikke ha solgt alle fanzina når du kommer tilbake til Bodø fra haiketuren din!!! Da vil hoder rulle
|
|
|
Post by tommy vandal on Jun 8, 2006 23:34:53 GMT 1
fåes i VANDAL DISTRO.
|
|
|
Post by Øyvind on Jun 11, 2006 22:48:19 GMT 1
Fin fanzine Ane. Jeg leste den i dag, og jeg syntes den var god
|
|
vegane
Junior Member
fred, frihet og kj?rleik
|
Post by vegane on Jun 15, 2006 0:20:23 GMT 1
takk øyvind! sortland rockeklubb (?) sin distro kjøpte fire eksemplara så man kan få tak i de der (om det e noen igjen. høhøh)
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Jun 17, 2006 3:01:35 GMT 1
Kjøpte fanzina i dag. Har nå lest gjennom den, og må bare bøye meg i støvet for et jævlig bra produkt
|
|
|
Post by eivind on Jun 19, 2006 13:18:10 GMT 1
jævli kult fanzine takk for bildet av spice girls jævli arti
|
|