|
Post by Hawken on Jul 10, 2006 23:28:26 GMT 1
Hei. Da var tiden ute for å avsløre litt om Yana-utgivelsen som er 2 låter på vinyl som kommer ut nærmere høsten. Den blir gitt ut av Trapped Inside Records (Tsjekkia) og Bad Pingu Records (oss). De fleste på dette forumet kjenner kanskje historien om Yana, som vi begynte og fortelle for en god stund siden. Etter å ha lagt mye hjerte i prosjektet ble det bestemt at vi måtte spille det inn - ikke bare for å gjøre et og annet kult opptak, men for å fortelle historien om Yana. Da vi nå tenkte igjennom hvordan vi kunne legge ut en låt fra 7" kom vi frem til at den eneste måten å gjøre dette på for dere ville være å lage en liten video med et enkelt sammendrag. På videoen vil dere kun høre en del av låt nr 2 som heter " Her Eyes Did Only Fade". Det har vært en ganske lang prosess og få til alt vi har gjort med historien om Yana hittil - og den har havnet veldig nært oss. I coveret til 7" vil dere finne hele historien, side opp og side ned med en sørgelig fortelling. Håper dere liker det dere hører, og at historien om Yana vil gi dere litt perspektiv på ting. Her er videoen: www.hirrhirr.net/video/yana2klipp.wmvKlem, Quiritatio.
|
|
|
Post by Christian on Jul 10, 2006 23:50:19 GMT 1
Vakkert!
Jeg elsker dere.
|
|
|
Post by Eirik K. on Jul 11, 2006 1:10:46 GMT 1
Dette var virkelig supert gutter, håper dere er fornøyde selv.
Jeg har merka til tider merka litt idolisering av noen band fra Sortland, blandt annet Quritatio. At man blir sett på folk som gjør alt rett, har rett i ditt og datt. Jeg vet ikke om det er flere som har følt dette. Ha deres egne meninger, gråt, le, av det DU føler for selv.
Jeg håper at denne utgivelsen ikke blir sett på som noe: kult, rått, rett eller whatever. Men som noe viktig og som kan få en til å tenke over denne historien.
|
|
|
Post by Eirik K. on Jul 11, 2006 1:11:14 GMT 1
sorry for skrivefeil.
|
|
|
Post by Hawken on Jul 11, 2006 1:11:54 GMT 1
Veldig viktig, Eirik. Word.
|
|
|
Post by Mini on Jul 11, 2006 15:07:30 GMT 1
Wow..jeg har ikke ord. Det gikk rett inn i hjerterota på meg..
|
|
Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Jul 11, 2006 21:59:24 GMT 1
Dritbra!!!!!!Æ finn ikje ord...
|
|
|
Post by Hawken on Jul 12, 2006 13:33:08 GMT 1
HER FINNER DERE HELE LÅT PART 1:
[ftp]www.myspace.com/quiritatio[/ftp]
takk for all støtte.
|
|
|
Post by Hawken on Oct 3, 2006 7:43:09 GMT 1
|
|
|
Post by Mikael on Oct 3, 2006 21:44:05 GMT 1
!! Sterkt som fan
|
|
|
Post by Hawken on Oct 3, 2006 22:00:26 GMT 1
Mikael - tusen takk for at du tok deg tid til å la deg føre med av historien. Det er utrolig inspirerende når vennene våre finner noe i det vi driver med - og nettopp dette var hele poenget med Yana. Yana er ikke noe jeg vil direkte forbinde med Quiritatio, men å bruke hennes navn som en oppvekker. Jeg er utrolig glad for at så mange har tatt seg tid til å snakke med oss om denne historien, og hvordan vi valgte å fortelle den.
Den kommer ikke ut før i November tipper jeg - kanskje enda senere. Jeg håper dere støtter opp. Den vil koste 40,- .
Nok en gang - tusen takk for at så mange har tatt seg tid til å høre på / se og føle Yana.
|
|
|
Post by Mikael on Oct 3, 2006 22:30:26 GMT 1
Jeg blir å spre ordet videre til alle jeg kjenner om at dette er seriøse greier!!
|
|