|
Post by Hawken on Jul 21, 2006 4:05:27 GMT 1
Enda en god grunn til å møte opp på Tirsdag i brakka for og se Sons of Saturn (Frankrike) og Quiritatio er :
Thor André forlater Quiritatio, og dette blir hans siste konsert på Sortland med oss. Han gjør sin aller siste kveld i Bodø neste helg under BEANSTOCK (som alle burde delta på).
Nyhet - nyhet - jeg tenkte dette fortjente litt oppmerksomhet ettersom at Thor André har deltatt aktivt og jeg VET har inspirert mange. Yes. Møt opp, pliz.
|
|
|
Post by stianovesen on Jul 21, 2006 10:29:44 GMT 1
Å nei!! dette er ille! hvorfor slutter han og hva kommer til å skje med quiritatio ?
|
|
|
Post by Thor Andre on Jul 21, 2006 10:58:12 GMT 1
Jeg tror selv at Quiritatio kommer til å fortsette fint videre! -- (og kanskje med flere i crewet?). Resten av gutta i bandet er såpass seriøse på det de holder på med at jeg tror det skal mye til for å bryte ned det som er, at jeg har sluttet vil ikke ødelegge - men heller kanskje være en liten forandring i bandet - jeg er spent på hva som skjer videre selv. Øyvind og Stig tar seg av det meste av vokaler til nå vil jeg tro, osv... (det kan kanskje heller dem si noe om..) Lykke til videre Quiritatio! Jeg valgte å slutte i bandet av flere grunner: * Gått en smule lei.. * Fordi jeg trives bedre med en annen type sjanger(fortsatt hardcore) som f.eks: Comeback Kid, Modern Life is War, I Adapt, Section 8 og Raised Fist... o.l * Seriøsiteten min i henhold til å satse så mye på bandet som resten av gjengen kan jeg ikke si lå på samme nivå, som sikkert har mye med trivselen i forhold til musikken Quiritatio spiller. ...trenger vell i grunn ikke liste opp alle mulige grunner til at jeg sluttet i bandet, men kort og konkret så beveger jeg meg videre uten Quiritatio - og får se hva som skjer i framtida - kanskje jeg joiner noe nytt senere? Hadde vært utrolig fett med noe raskt med mye energi! Vet igrunn ikke mer hva jeg skal si .. meeeeen! vi beveger oss videre! sees på tirsdag kveld!
|
|
|
Post by Christian on Jul 21, 2006 14:10:09 GMT 1
Wæo, dette VAR en trist nyhet! Men, når en mann ikke ønsker å fortsette, er det lite folkene rundt han kan gjøre med akkurat det
|
|
|
Post by Hawken on Jul 21, 2006 14:38:47 GMT 1
Yes sir. Og dette er noe Thor André ble forklart - at ingen ville hate ham eller bli uvenn med ham. Dette er noe alle band bør huske, at det er opp til hver enkelt hvorvidt de vil fortsette å gå den veien de har lagdt fremover. Det er ingen skam å snu Dette vil slettes heller ikke si at Thor André mister sine prinsipper og holdninger kun fordi han ikke er med i et band som holder dem høyt. Tror det blir fette arti på tirsdag.
|
|
|
Post by kjetta on Aug 3, 2006 13:57:35 GMT 1
Thor Andre, kjetta her Hvordan gaar det ? Jeg savner deg som faen ! Vaare Randy stunder sammen, din positivitet, din energi. Jeg er i lignende situasjon som deg selv, en livsfase som du kanskje kan komme til aa kunne relatere deg selv til, og meg til deg, og selv om det kanskje akkurat i oyeblikket for deg virker som at bruddet med Quiritatio gaar flytende og bra, saa tror jeg personlig at, reagerende individuelt, i foelge den mengden av selvstyrt involdment som dette bandet har hatt for deg, det kan vaere bra aa forberede seg paa hva som skjer. Jeg oensker ikke aa lede deg, fortelle deg noen ting som helst om hva du burde foreta deg eller ikke, alle svar har man alle sammen inne i seg selv, men for meg og deg sammen, kan det vaere bra aa skrive sammen om du oensker. ingenderoppe@yahoo.no
Jeg er her, la oss snakke ! Kjetta
|
|
Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Aug 5, 2006 13:07:10 GMT 1
Shit. Didnt see that coming. All lykke og gode tanker til Thor Andre og resten av gutta.
|
|