Post by Hawken on Aug 13, 2006 3:34:48 GMT 1
Følger som vanlig opp med noe man har plukket opp andre steder (www.hardcoreklubb.com) ! Nemlig bra quotes man har opplevd å høre i forbifarta.
Kjør på!
Jeg kan gi noen:
Quiritatio: And in the back of the room, Øystein is sitting in
our distro. He sell's t-shirts, cd's and whatnot. He even sells sex!
Under konsert på Hellirin, Reykjavik.
Meg: Tror jeg skal kjøpe meg en sånn en. (peker på en trommekølle - stor og hvit).
Thor André: (ser forståelsesfullt på meg): "Ah, ... en Q-tip?"
Marios Musikk, Harstad
Full Øystein: "I'M SO SHAMELESS!!!"
I en leilighet på Island
Etter en deilig middag på en resturant i Berlin med meg, Øyvind, Øystein og Marianne rundt bordet har Øyvind rukket å kjøpt seg noen drinker og en shot med sprit.
Servitrisen som snakket gebrokkent engelsk, og atpåtil var asiatisk kom med siste drinken til Øyvind og sa brått:
"And here's for you..... Mr. Coctail."
Istedenfor å følge siste del av teksten på Yana 1 i studio som lød: "See her whirling in the shadows of what you call life."
Valgte Thor André å bruke denne:
"Se ho dansa rundt i det du kalla leif.."
Den eneste som lo av dette i øyeblikket var en 6 år gammel gutt. Om jeg ikke husker helt feil.
Det var etter en konsert på Egilstadir at Øyvind tråkket på en isbit og mumlet:
"Island.."
Andreas (Smiken) Frivåg's første møte med Hjertesorg fra Bodø. Vi stod parkert i en oppkjørsel i hver sin bil, Sortlandgjeng i den ene, Hjertesorg i den andre. Det var midt på sommernatta. Vi rulla ned vinduene på hver sin bil. Så ropte vi over til hverandre: "Skal vi dra å spille volleyball?"
Hjertesorg: "HÆ?!"
Vi: "Skal vil dra å spille volleyball?!"
Hjertesorg: "HÆ!?"
Andreas rullet ned vinduet, åpnet kjeften til dem for første gang å ropte:
"VOLLEYBALL!!!! MORDI!!"
Noen til Trond på IRC for mange år siden:
"Æ ska pul mordi, Trond!!"
Trond: "Ja, go ahead. Det e som å hiv ei pølsa inn i en flyhangar.."
Kjør på!
Jeg kan gi noen:
Quiritatio: And in the back of the room, Øystein is sitting in
our distro. He sell's t-shirts, cd's and whatnot. He even sells sex!
Under konsert på Hellirin, Reykjavik.
Meg: Tror jeg skal kjøpe meg en sånn en. (peker på en trommekølle - stor og hvit).
Thor André: (ser forståelsesfullt på meg): "Ah, ... en Q-tip?"
Marios Musikk, Harstad
Full Øystein: "I'M SO SHAMELESS!!!"
I en leilighet på Island
Etter en deilig middag på en resturant i Berlin med meg, Øyvind, Øystein og Marianne rundt bordet har Øyvind rukket å kjøpt seg noen drinker og en shot med sprit.
Servitrisen som snakket gebrokkent engelsk, og atpåtil var asiatisk kom med siste drinken til Øyvind og sa brått:
"And here's for you..... Mr. Coctail."
Istedenfor å følge siste del av teksten på Yana 1 i studio som lød: "See her whirling in the shadows of what you call life."
Valgte Thor André å bruke denne:
"Se ho dansa rundt i det du kalla leif.."
Den eneste som lo av dette i øyeblikket var en 6 år gammel gutt. Om jeg ikke husker helt feil.
Det var etter en konsert på Egilstadir at Øyvind tråkket på en isbit og mumlet:
"Island.."
Andreas (Smiken) Frivåg's første møte med Hjertesorg fra Bodø. Vi stod parkert i en oppkjørsel i hver sin bil, Sortlandgjeng i den ene, Hjertesorg i den andre. Det var midt på sommernatta. Vi rulla ned vinduene på hver sin bil. Så ropte vi over til hverandre: "Skal vi dra å spille volleyball?"
Hjertesorg: "HÆ?!"
Vi: "Skal vil dra å spille volleyball?!"
Hjertesorg: "HÆ!?"
Andreas rullet ned vinduet, åpnet kjeften til dem for første gang å ropte:
"VOLLEYBALL!!!! MORDI!!"
Noen til Trond på IRC for mange år siden:
"Æ ska pul mordi, Trond!!"
Trond: "Ja, go ahead. Det e som å hiv ei pølsa inn i en flyhangar.."