|
Post by beinhardbrakeklubb on Sept 3, 2006 17:26:25 GMT 1
Det blir KONSERT tirsdag den 12. September på Gimle i Bodø, med følgende band:
NO REST - Hard Core bandet No Rest kommer helt fra vakre, frodige Brasil for å servere deilig punk/ Hard Core med noe som må være en av verdens beste vokalister. De gjestet Sinus for noen år siden, og vi er stolte av å presentere dem for Bodø- publikumet igjen.
FREESHINE - Dette skranglebandet fra Oslo spiller psykedelisk rock, med vakre, sære toner og melodier... Og en mann i kjole. De er nå ute på en veldig DIY- turne, og dette blir helt creeisi bra!
GAFFA DISTORTION - Dette er et relativt ungt Bodø- band med masse flotte folk og bra talent. De har både kvinnelig og mannlig vokal, sjangeren er Hard Core og både GAFFA og DISTORTION er fette viktig! Ikke kom for sent denne kvelden, for dette vil du se.
DØRENE ÅPNER 18.00. CC: 50/30
Håper noen fra Sortland og omegn tar seg turen til Bodø denne kvelden (Selvom det er en tirsdag), for dette blir ufattelig bra!!
Vel møtt! Suss og Klem fra Beinhard Bråkeklubb
|
|
|
Post by Hawken on Sept 3, 2006 22:26:05 GMT 1
herlig at dere kjører på!
|
|
|
Post by Mini on Sept 4, 2006 8:26:51 GMT 1
Jeg håper at noen fra Sortland har muligheten til å komme, for både No Rest og Freeshine er helt fantastiske band! Vil da ikke uttale meg om Gaffa, siden jeg selv spiller i det bandet. Men, ja..jeg håper å se noen sortland's fjes blant publikum:)
|
|
|
Post by marmelade on Sept 4, 2006 12:45:06 GMT 1
Gaffa e fette bra!!!
|
|
|
Post by Øystein G on Sept 4, 2006 14:57:12 GMT 1
no rest er bra!
|
|