|
Post by beluga on Oct 9, 2006 18:26:59 GMT 1
Hei alle sammen. Som dåkker (kanskje) allerede veit så har det vært innbrudd på Harstad rockefabrikk mest sannsynli i natt, natt tell den 9. oktober. Masse utstyr e blitt stjelt for en sum på godt over 100 000 kr, og det va i hovedsak andre etasje som ble utsatt. Bandan som e utsatt e Harstad Progressive Rock Ensemble, ”Arra & co” og Fröken Sverige. Vi ville bare informere om detta her så dåkker e oppmerksom på utstyr som blir forsøkt solgt rundt om kring, og vi sett veldig stor pris på om nån har nåkka å bidra me i den sammenheng. Ingenting av trommeutstyret e merkeli nok tatt, men heller alt av gitara, forsterkera, kabla, synth osv e borte. Vi jobbe me å få laga ei lista over alt som mangle fortløpanes. Vess dåkker veit nåkka/har nåkka å komme med eller uannsett, så ta kontakt på Harstad City Rockers sitt forum på nett, sirove.proboards79.com/index.cgisend en e-mail på min mailadresse (sengetrekk@hotmail.com), eller et eller anna. Spre gjerne ordet rundt! Vennlig hilsen Maria i Fröken Sverige.
|
|
|
Post by Hawken on Oct 9, 2006 23:03:55 GMT 1
Utrolig lei for å høre det Maria. Vi skal holde øyne og ører åpne.
Det er vanvittig kjipe greier å bli utsatt for. Om noen raner brakka, så tar jeg livet mitt. Og masse andre folk sitt og sikkert.
|
|
|
Post by Øystein BL on Nov 8, 2006 18:51:33 GMT 1
I lys av dette og tyverier i Bø bør vi kanskje tenke på å få ordnet et alarmsystem i brakka. En alarm som iallfall er aktiv utover de vanlige spilletidene, f.eks. om natta?
|
|