|
Post by Sortland Rockeklubb on Oct 12, 2006 17:19:35 GMT 1
Det suverene ska-orkesteret No Torso gjester Sortland 26. oktober. Bandet er åtte mann sterkt og kommer fra Oslo. Tidligre i år slapp de fullengderen Several Brains. Plata gis ut på den legendariske amerikanske ska/punk-labelen Asian Man Records. Sjekk ut No Torso på MySpace, så merker du fort at dette blir en kveld med høy dansefaktor. Fraade og Falling down the stairs, begge fra Sortland, varmer opp. Rødskolen torsdag 26. oktober Dørene åpner 19:00 Inngang 50/70 kr
|
|
|
Post by Mikael on Oct 12, 2006 21:36:53 GMT 1
Dra å hør på!! ;D Di stakarene som ikke har en god grunn for å møte opp får direkte juling fra meg om min gjeng med skumle banditter fra hongfjorden og omegn!!!
No torso er råbra!
|
|
|
Post by Øystein BL on Oct 24, 2006 16:46:55 GMT 1
Møteplikt!!
|
|
|
Post by Maya on Oct 26, 2006 12:32:28 GMT 1
Dette blir flott;D
|
|
|
Post by Hawken on Oct 26, 2006 23:53:00 GMT 1
For en fin kveld! Tusen takk til alle som hjelpet til. Det var helt utrolig sammenkjørt og deilig samarbeid. Jeg er storfornøyd, og det har jeg inntrykk av at alle andre også er. Legger meg med et smil og sår rygg. Fantastisk! Dette gir SRK et løft - og det viser seg nok en gang at ting blir positivt og effektivt om alle JOBBER SAMMEN!
Herlig herlig herlig herlig! Alle band var fettbra! Stor suss og masse sikkel.
|
|
|
Post by eivind on Oct 28, 2006 23:55:12 GMT 1
takk alle for en vakker kveld. det ble levert en bra konsert av alle. og jeg takker spesielt no torso. denne musikken er utrolig. må også bare beklage for at jeg ikke fikk sedd alt av no torso. dro etter noen få sanger. måtte henge under et tak i 3 timer for og henge opp kulisser som gikk til helvette uansett.
love
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Oct 29, 2006 1:08:26 GMT 1
Aaah for en herlig kveld! Det var vel ikke alt for mange innbetalte men jeg tror jeg snakker for de fleste når jeg sier at det ikke var merkbart. De fleste jeg snakka med i ettertid var storfornøyd. No Torso på neste BlaBla ville vært fett!
|
|
|
Post by Eirik K. on Nov 1, 2006 13:12:17 GMT 1
Bra bilde du har Maja. Hinata;) No torso er fettbra. Alle som ikke har hørt bør sjekke ut. Umulig å ikke like.
|
|
|
Post by Øystein BL on Nov 8, 2006 1:46:19 GMT 1
finnes det bilder fra denne konserten?
|
|
milahy
Full Member
Maja GN.
|
Post by milahy on Nov 8, 2006 22:21:15 GMT 1
hinaataa Tok ikke Mariell en del bilder?
|
|