|
Post by Øyvind on Nov 1, 2006 20:09:18 GMT 1
Dette har vært oppe før, og jeg trodde faktisk at problemet hadde løst seg siden det ikke har skjedd på lang tid.
MEN... I dag da jeg kom på øving stod min amp koblet til et kabinett, og det var helt klare tegn på at ampen også var tatt i bruk. Ampen er privat og hører til inne i kottet, og det er kun 3 personer som har nøkkel til det kottet, og det er meg, Geir-Erling og Vegard.
Med tanke på at det er så utrolig mange folk som ikke eier ampvett som øver nede i brakka misliker jeg sterkt å låne vekk ampen min selv om jeg har gått med på å låne den ETTER AVTALE noen få ganger. At folk bare låser seg inn i kottet og forsyner seg av andres private utstyr er helt uakseptabelt og respektløst.
Og når jeg i utgangspunktet blir drittsur fordi noen i det hele tatt har tatt ut ampen min, og vært så frekk og ikke satt den tilbake slik at jeg kanksje ikke skulle merke det, så blir jeg ikke mindre sur av å se de usmakelig dårlige lydinnstillingene som var skrudd inn på den. Vi måtte nesten spille litt bare for å le av den latterlige overgaina drittlyden som noen hadde prestert å skru seg til.
Jeg håper frekkhauene som har vært å tyvlånt ampen min tar kontakt og unskylder seg. Spør om lov neste gang, det gjør ting så mye triveligere.
FULL SKJERPINGS!
|
|
|
Post by Hawken on Nov 1, 2006 23:21:44 GMT 1
Word.
Øyvind var både rød og blå på øvinga. Det likte jeg ikke. Meld deg, din tufs.
|
|
|
Post by Øystein BL on Nov 7, 2006 12:51:23 GMT 1
fant man ut noe om dette?
|
|