|
Post by Sortland Rockeklubb on Nov 1, 2006 23:25:58 GMT 1
Endelig er det klart for ny lokalrock, og vi har 6 (nesten helt lokale band klare. Respirator (Stokmarknes)Holder til på Stokmarknes, men kjent for de fleste. Det begynner å bli en stund siden dette rockebandet sist spilte på Sortland. The RaymondsTrang bukseføring og deilige Ramones-covers. Var å se på årets Rock mot Frafløtting, for de som tok turen dit. Skeptic (Narvik)Metal fra malmbyen. Ryktes å låte moderne og amerikansk-inspirert. RaptusDreampop/psych. med tilhold på Sortland. Raptus har bl.a. stått for musikken i teatersammenhenger og var mer eller mindre husband for årets Laterna Magica-filmfest. Mats & JohanCountrycovers ?! Andreas + StianNytt spennende støyprosjekt fra to forhenværende Fraade-medlemmer. Vi er veldig fornøyde med at det er såpass mye nytt denne kvelden, og håper alle benytter anledninga til å sjekke hva som er på gang i byens rockemiljø. Rødskolen Fredag 8. desember kl 19:00 Inngang: 50/70 kr
|
|
|
Post by Øystein BL on Nov 7, 2006 12:52:05 GMT 1
Håper på mange nye fjes denne kvelden, både på scenen og blant publikum!
|
|
Simen
New Member
?L ?L OG MERE ?L!
|
Post by Simen on Nov 8, 2006 9:45:47 GMT 1
Gleder meg allerede Men tror d ville vært kult med en tema kveld, sånn som Cover Kvelden, det var kjempe moro
|
|
|
Post by Øystein BL on Nov 8, 2006 12:23:52 GMT 1
coverkveld blir det i februar. andre temakvelder ville det vært kult å få inn forslag på!
|
|
Simen
New Member
?L ?L OG MERE ?L!
|
Post by Simen on Nov 8, 2006 16:28:57 GMT 1
Veit ikke om d er en post for d, men d kan være lurt å lage en forslags post, og så en avstemings post
|
|
|
Post by stianovesen on Nov 27, 2006 21:37:28 GMT 1
Det blir bra å høre litt variasjon fra det man er vant til på srk konserter. Jeg nekter å tro at det eneste som finns i nord norge er hardcore. Det må jo være masse forskjellig rundt om kring. Rart at man alltid ser de samme bandene. Gleder meg forresten som en unge til å høre Raptus
|
|
|
Post by Øystein BL on Nov 27, 2006 21:52:15 GMT 1
helt enig, stian. blir kult med nye ting. nesten litt pussig at man har vært nødt til å grave folk ut fra øvingslokalet for å få andre ting på plakaten - ideelt sett burde man jo bli rent ned av unge sortlands-band som var spillehungrige. tror dette blir en bra kveld!
|
|
|
Post by Martine on Nov 28, 2006 11:25:07 GMT 1
faen, endelig litt variansjon i programmet...så skal jeg til føkkings Finnsnes... Maaan!! :/
|
|
|
Post by Rockesynne on Nov 29, 2006 17:36:59 GMT 1
Endelig ferdig med diverse prosjekter som har hindra raptus i å spille egenprodusert musikk! ;D Faen som jeg gleder meg, et fint avbrekk. Det blir jo mye dansemusikk, så jeg håper alle som er spreke blir med på å skape liv!
|
|
|
Post by Hawken on Dec 1, 2006 8:40:12 GMT 1
Dette kan bli utrolig fint, og alle hjerter gleder seg. Nå skal det jo dog sies at jeg synes det har vært rimelig variert program det siste året allerede - men mindre aktivitet fra andre band enn de som oftest spiller (som har spilt ofte nettopp pågrunn av frempåvilje) så det er deilig noen andre har kjørt hardt på. Gleder meg!
TRIIIVEEEEELIIIIIG!
|
|
|
Post by SandraMari on Dec 4, 2006 17:59:13 GMT 1
Blir bra=)
|
|
|
Post by Øystein BL on Dec 10, 2006 20:55:59 GMT 1
ble bra=)
props til Vegard som gjorde en veldig bra jobb med å sette opp konserten!
|
|
|
Post by SandraMari on Dec 13, 2006 20:01:40 GMT 1
Ja, ble veldig bra, godt med litt forandring og ikke bare hardcore, selv om det også er bra:)
|
|