|
Post by Sortland Rockeklubb on Nov 12, 2006 19:18:47 GMT 1
Kanskje et stort og høytsvevende ord, men ikke la det skremme dere!
Hva var bra på årets festival? Hva manglet?
|
|
Eirik Vandal
Full Member
You piss me off and I piss you on.
|
Post by Eirik Vandal on Nov 16, 2006 2:01:34 GMT 1
Fikk jo bare med mæ lørdagen. Syns at det va et bra og variert artist-program. Knall fest va det også
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Nov 16, 2006 17:46:11 GMT 1
Matkurset var bra, filmene var bra. Bra variasjon i band, og fint med distro åpen hele tida, som vanlig.
Det var kanskje litt dårlig oppmøte i forhold til de første årene, i hvert fall virka det sånn. Fikk ikke den gamle Blabla-stemninga, men vanskelig å sette fingern på hva det var som gjorde det. Kanskje flere workshops/sosiale greier hadde vært tingen.
Alt i alt trivdes jeg godt, men noe mangla, som sagt. Hva vites ikke, så denne posten er i bunn og grunn meningsløs ;D *poff*
|
|
|
Post by Maya on Nov 20, 2006 16:27:14 GMT 1
Jeg syns det var en koselig festival i år, men som Andreas over her sier, det var litt dårlig oppmøte desverre.
Håper mange kommer med gode forslag på hva som kan gjøres til neste år;D
|
|
|
Post by Andreas F. on Dec 2, 2006 1:28:33 GMT 1
Det nest kuleste med blabla fra årene før har jo vært hangouten på APO. Det var dårlig med det i år siden vi var flere brannvakter enn folk som overnattet :/
|
|
Andreas L.
Full Member
-. There is no tomorrow .-
|
Post by Andreas L. on Dec 2, 2006 19:43:02 GMT 1
Tror min navnebror er inne på noe her
|
|
|
Post by Golovan on Dec 4, 2006 12:06:26 GMT 1
Må si at det å være vakt på APO var det kjipeste med BlaBla. Det at jeg nettopp hadde fått tilbake cd-mappa med alle de beste cd'ene mine som jeg hadde glemt hos en kamerat tre måneder før trakk ganske opp da.
Det beste var kombinasjonen smuglergods fra Roskilde og Fraade, tror aldri jeg har vært så fjern før.
|
|
|
Post by Hawken on Dec 24, 2006 9:08:11 GMT 1
Heh... kult tormod..
Synd med lite folk på APO, ja (og mye vakt) Synd vi ikke fikk til galleriet vi snakket endel om.
|
|
|
Post by Øystein BL on Dec 24, 2006 12:09:58 GMT 1
jeg er helt overbevist om at mangelen på overnattende på APO (og tilreisende på festivalen generelt) var en klar stemningsdemper for årets festival.
vi trenger flere regionale band på blabla 07, tror jeg!
|
|
|
Post by Øyvind on Dec 24, 2006 14:43:07 GMT 1
La oss tenke ut bra regionale band da, som sikkert klarer å få med seg folk hit på festival i sommer! I år vil jo faktisk budskjettet være sstørre enn i fjor. Og om folk hjelper til med de jobbene vi skal gjøre som riggehjelp i mars, så har vi 10.000kr ekstra på konto. Dette tror jeg nesten jeg kan love at blir å dryppe godt i blabla-budskjettet!
Rumble in Rhodos (oslo) var jo vårt store ønske i fjor, som vi desverre måtte gi tapt for. Vi mistet også Rockettothesky (oslo) og Rest of My Life (trondheim) som vi trodde vi hadde ganske så klare. I år skal vi nok klare å få til enda større headlinere enn i fjor, i tillegg til at vi bør prøve å skrape sammen kremen av alle de mest lovende band og artister vi har her i nordnorge!
|
|