|
Post by Mikael on Nov 13, 2006 23:21:48 GMT 1
Vil bare få gjøre som de så fint har gjort i Bladet Vesterålen ;D
Og jeg siterer ordrett :
..."Et publikum som kom mer og mer i varmen sørget for stemning i hallen. Quiritatio er et band som er verdt å få med seg live. På scenen er det en energi som er vanvittig. Musikk, som er hard rock men anstrøk av metal, gikk rett hjem hos dommerne, som kåret sortlands bandet til VINNERE AV ÅRETS PRIS. - Tusen takk. Dette trengte vi virkelig, sa Tor-Håkon Håvardsen sammen med resten av musikerne i Quiritatio, som kvitterte med et jubel-brøl til publikum."
Til alle dere som ikke var på RMF vi sikkert se på dette som helt normalt! men vi som var der fikk faktisk med oss at det FAN meg var Falling Down The Stairs som vant hele jævla RMF! Litt flause av bladet vesrålen!!
|
|
|
Post by Hawken on Nov 14, 2006 0:33:19 GMT 1
Det var da en gang at endelig FDTS skulle få cred for alt arbeidet de har lagt ned i bandet - så kommer den fitta der og fucker alt opp. Håper hun får tre typer kreft for dumhet.
|
|
|
Post by Eirik K. on Nov 14, 2006 16:31:49 GMT 1
Tusen takk Tor-Håkon.
Jeg har maila Tone M. Sørensen om dette. Jeg nevnte at det føltes kjipt å lese det motsatte av hva jeg har fortalt venner og familie.
Til svar fikk jeg: hei. beklager feilen, skal selvsagt skrive en rettelse på dette. Har nok blitt forvirret. Om dere i bandet ønsker det, kan vi ta et intervju ettehvert som dere har noe spennende på gang, slik at dere får litt blest.
Vennlig hilsen
|
|
|
Post by Mikael on Nov 14, 2006 16:47:44 GMT 1
Jeg skrev også en e-mail til henne ;D Hun var tydeligvis lei seg og jeg tror nok hun angrer litt i etterkant! hun sa det skulle komme en rettelse på det i ettertid!
|
|